Zie de foto! Er was een kloppend hartje, en alles is helemaal goed (nu 1,82 cm, hoe klein is dat!!!) Tis nu al foto-geniek, haha, de VK kon de navelstreng zelfs zien, en dat was vrij bijzonder (zei ze). Maar alles dus helemaal goed, en we hebben het dus ook maar meteen met de rest van de wereld gedeeld vandaag.
HelloKitty ; wat een mooie echo! En geweldig dat het zo klein is maar al leeft..nu kan ik al helemaal niet meer wachten haha. Gefeliciteerd !!
@hellokitty: super mooie foto @kzh: nog even terugkomend op... Volgens mij mag je meedoen aan MvM hoor. Maar anders bel je ze toch even? @grootgezin: zoals het nu lijkt zijn we tegelijk uitgerekend.
Wauww... geweldig 7e kindje wij willen ook graag groot gezin Hoop dat t ooit zover nog mag komen.. nu afwachten of alles goed mag gaan met de 4e
@ hellokitty, wow geweldig! Wat fijn. Gefeliciteerd @lyveh, is ook wel heel erg vroeg. Wij hadden de vorige keer met 6 1/2wk de eerste echo. Toen was er ook nog niets zinnigs te zeggen behalve dat het wel op een zwangerschap leek, bah. Gelukkig toen een week later kloppend hartje. Nog even geduld hebben.... @angelina, welkom en gefeliciteerd. Hier beroerd geslapen, mannetje was veel aan het huilen. Tandjes/onweer waarschijnlijk. Hopelijk vannacht beter.
Ja silsa het is ook erg vroeg idd..probeer gewoon nou te genieten en niet teveel eraan denken. Het schijnt met de week groter te worden al dus volgende week misschien weer een echo en anders wachten we tot 16 aug dan zien we het vanzelf wel ! Trouwens willen jullie weten wat het wordt? Wij hebben toch maar besloten van niet want we houden van verrassingen en beide zijn van harte welkom! Qua spulletjes moet ik dan ff geduld hebben maar dat komt ook goed..
Ook hier een verrassing. Tenminste, als het niet te overduidelijk is op een echo, ga wel kijken.... Wij hebben heel wat neutrale dingen en inmiddels wel aangevuld met blauw. Maar neutrale basis is er. Ik denk dat we een meisje krijgen en m'n man een jongetje haha. We zullen zien... Even koken nu
hellokitty: wat fijn dat alles goed is! en ik zelf wil wel graag weten wat het word, ben te nieuwsgierig! en het is ook heel praktisch, qua aanschaf van spulletjes en inrichting van de babykamer. alleen of mijn man het ook wil weten is de vraag. bij de eerste leek het hem ook wel leuk om het een verrassing te laten zijn en heb ik m nog een beetje 'om kunnen praten'.. nu twijfelt hij nog, maar goed eerst nog even ruim 1,5 week wachten op de eerste echo en hopen dat dan alles goed is! vandaag m'n eerste urine weggebracht voor moedersvmoeders, valt me tot nu toe wel mee, t word routine, plassen met een kannetje eronder haha
♥Maart 2013 Mama's ♥ - Eden28 (.. jaar) ???? ???? Uitgerekend op: 3 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hellokitty83 (29 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 7 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ragazza (32 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 8 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - 1steXmom (28 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Groot Gezin (?? jaar) ?? kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Doost1985 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing) - Angelina2 (?? jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 14 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Marieken (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Krulletje87 (24 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - JoyB (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 18 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - MWB (38 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danssie (.. jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kzh (26 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lyveh24 (24 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelien055 (27 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Casseia (23 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Hellokitty83: 30 Juli - Echo+VK - Silsa: 03 Augustus - Echo - MWB: 06 Augustus - Echo - Angelina2: 06 Augustus - 1e afspraak + Echo - Doost1985: 08 augustus-Echo+VK - Kzh: 8 augustus - afspraak gyn. - Ragazza: 08 augustus - Echo - Groot gezin: 14 augustus - Termijn echo - 1steXmom: 15 Augustus - Termijnecho - MWB: 15 Augustus - Afspraak Gyn - Danssie:16 Augustus - Echo+Intake VK - Lyveh24: 16 augustus - Echo + VK - Marieken: 17 Augustus- Echo - Hellokitty83: 21 Augustus - 12 weken Echo - Lyveh24: 21 Augustus - 12 weken Echo - LiLaa: 23 Augustus - Echo Gyn - Evelien055: 28 augustus - eerste echo - JoyB: 28 augustus - 2e echo - Danssie: 30 Augustus - 12 weken Echo
Ik wil het geslacht heel graag weten, kan toch nooit wat stil houden of bewaren dus als we een envelop meekrijgen is die dezelfde dag (of in de auto) al open...
♥Maart 2013 Mama's ♥ - Eden28 (.. jaar) ???? ???? Uitgerekend op: 3 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hellokitty83 (29 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 7 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ragazza (32 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 8 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - 1steXmom (28 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Groot Gezin (?? jaar) ?? kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Doost1985 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing) - Angelina2 (?? jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 14 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Marieken (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Krulletje87 (24 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - JoyB (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 18 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - MWB (38 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danssie (.. jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kzh (26 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lyveh24 (24 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelien055 (27 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Casseia (23 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Hellokitty83: 30 Juli - Echo+VK - Silsa: 03 Augustus - Echo - Krulletje87 03 Augustus - Echo - MWB: 06 Augustus - Echo - Angelina2: 06 Augustus - 1e afspraak + Echo - Doost1985: 08 augustus-Echo+VK - Kzh: 8 augustus - afspraak gyn. - Ragazza: 08 augustus - Echo - Groot gezin: 14 augustus - Termijn echo - 1steXmom: 15 Augustus - Termijnecho - MWB: 15 Augustus - Afspraak Gyn - Danssie:16 Augustus - Echo+Intake VK - Lyveh24: 16 augustus - Echo + VK - Marieken: 17 Augustus- Echo - Hellokitty83: 21 Augustus - 12 weken Echo - Lyveh24: 21 Augustus - 12 weken Echo - LiLaa: 23 Augustus - Echo Gyn - Krulletje87: 24 Augustus - afspraak VK - Evelien055: 28 augustus - eerste echo - JoyB: 28 augustus - 2e echo - Danssie: 30 Augustus - 12 weken Echo
lieve lieve uki, bij jou is nu gebeurd waar wij allemaal hier bang voor zijn. gecondoleerd en heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. ik hoop dat alles snel schoon is en jullie snel weer van start kunnen. probeer dan wel wat meer tijd voor jezelf te nemen he, te druk zijn is niet goed. sterkte meid, ik denk aan je. krulletje, wow 4de kid! top. en we zijn tegelijk uitgerekend en angelina, 7e!!! wat een gezellige boel moet dat zijn. tot hoever gaan jullie beide? wij houden het bij 2.. alle andere nieuwe damens, welkom en gefeliciteerd! thuis zit ik weinig achter de pc, dus nu ff bij gelezen. hier ook mega pijnlijke borsten Lilaa, en ook constipatie, dus heb lactulose van de ha gekregen en dat werkt al snel. ook slaaptabletten gekregen en daarmee ietsje meer geslapen maar zeker nog geen volle nacht helaas. melatonine mag niet tijdens zwangerschap, voorheen gebruikte ik dat vaak dus heb het nog wel in huis maar mag niet helaas. altijd al slaap problemen gehad. en vanochtend was er om 5 uur een stemmetje: mama mama mama! dus de kleine knul kwam bij ons in bed en ligt niet stil dus vanaf 5 uur wakker vandaag. hopelijk kan ik deze week wel alle 3 de dagen vol maken met werken. iedereen werkse! x
O,ja voor de lijst ik ben 30 jaar en dit wordt onze 6de kindje. Wij hebben 4 meiden in de leeftijd 8,7,7,6 en de jongste is onze zoon van bijna 4 maanden ja echt ben door de pil heen zwanger geraakt van onze 6 de wondertje!!!