Maart 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eden28, 23 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    zo, groot gezin, das ook pittig! zwanger met een baby..
    je hebt dus ook een 2ling als ik het goed zie. weet je al of dit er 1 of 2 zijn? zijn jullie daarna ook compleet?

2. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    #302 kzh, 31 jul 2012
    Laatst bewerkt: 31 jul 2012
    ♥Maart 2013 Mama's ♥
    - Eden28 (.. jaar) ???? ???? Uitgerekend op: 3 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Hellokitty83 (29 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 7 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Ragazza (32 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 8 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - 1steXmom (28 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Groot Gezin (30 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Doost1985 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Angelina2 (?? jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 14 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Marieken (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Krulletje87 (24 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - JoyB (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 18 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - MWB (38 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Danssie (.. jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Kzh (26 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Lyveh24 (24 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Evelien055 (27 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Casseia (23 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Hellokitty83: 30 Juli - Echo+VK
    - Silsa: 03 Augustus - Echo
    - Krulletje87 03 Augustus - Echo
    - MWB: 06 Augustus - Echo
    - Angelina2: 06 Augustus - 1e afspraak + Echo
    - Doost1985: 08 augustus-Echo+VK
    - Kzh: 8 augustus - afspraak gyn.
    - Ragazza: 08 augustus - Echo
    - Groot gezin: 14 augustus - Termijn echo
    - 1steXmom: 15 Augustus - Termijnecho
    - MWB: 15 Augustus - Afspraak Gyn
    - Danssie:16 Augustus - Echo+Intake VK
    - Lyveh24: 16 augustus - Echo + VK
    - Marieken: 16 Augustus- Echo
    - Hellokitty83: 21 Augustus - 12 weken Echo
    - Lyveh24: 21 Augustus - 12 weken Echo
    - LiLaa: 23 Augustus - Echo Gyn
    - Krulletje87: 24 Augustus - afspraak VK
    - Evelien055: 28 augustus - eerste echo
    - JoyB: 28 augustus - 2e echo
    - Danssie: 30 Augustus - 12 weken Echo

3. HelloKitty83

6 jul 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw, wat zijn er veel met een groot gezin! Dat zou niet eens in ons huis passen :)
    Wij beginnen netjes met 1 haha.

Vanmorgen leuk op het werk: 1 van de collega's had een zwitsal-pakketje voor me gemaakt, zo lief! ;)

4. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    oh mijn fout, mijn echo is 16 aug.. verkeerd door gegeven!

5. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    gewijzigt!

6. Groot gezin

7 jul 2012
    6
    0
    0
    Manager van mijn gezin
    Noord Holland
    Marieken: wij waren al klaar bij 5 maar deze zou en moest komen!!! Gewoon door de pil heen echt mijn hoofd zitten breken hoe het mogelijk kon zijn namelijk niet ziek geweest of wat dan ook en netjes ingenomen zoals het hoort dus snap er weinig van! Was erg schrikken helemaal omdat je net bevallen bent maar gaat goed komen. HELLO KITTY: gefeliciteerd met je goeie echo en wat super lief van je collega's.

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    sorry hello kitty, bijna vergeten: super gefeli met je goede echo! naar dat moment kijken we nog allemaal uit. :) en ik duim voor iedereen.

8. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    * Uki: Sterkte met het verlies! Het is vreselijk! Hoop dat je snel weer zwanger bent.

* HelloKitty83 mooi die echo!!

Wat leuk die grote gezinnen. Mij lijkt het ook erg leuk maar het zwanger worden ging niet zo gemakkelijk. IK kijk dus maar hoe het gaat. Vind het nu ook zooo spannend of het wel goed gaat. Kan niet wachten op 16 augustus.

Heeft hier nog iemand last van bruinverlies? Ik heb het nu al een week elke dag een heel klein beetje.

Wat zijn jullie klachten? Ik ben vooral erg moe. Kan heel de dag door wel slapen. Ook mijn borsten doen pijn (heb maar een BH aangedaan met cupmaat groter, dan heb ik niet zon last) en sinds vandaag is mijn buik opgezet. Ook vlagen van misselijkheid komen regelmatig langs.
    Ik merk echt dat ik regelmatig wat moet eten, dan wordt ik minder moe.

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat!

9. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    hier geen bruinverlies, misschien toch een reden om een vervroegde echo te vragen? hoe eerder je dat hartje ziet hoe beter :)
    maar zo ver ik weet, geen bloed = goed. en bruin verlies telt niet als bloed geloof ik.

moet ff zeggen dat ik vandaag een goede dag heb! tot nu toe genoeg energie om leuk om werk te doen en dat lukte al 2 weken niet. nu lekker gebakken met de kinderen, mmmm jammie. alleen wel zonder er bij na te denken een lik deeg genomen.. dom dom dom.. soms vergeet ik het nog.. pas een stukje biefstuk van mn man gepikt, en een slokje wijn genomen, allemaal net iets te laat bedacht.. dom dom dom.

10. Angelina2

Angelina2 Actief lid

14 jul 2012
    265
    0
    0
    Drenthe
    Hier geen bruinverlies, wel spuugmisselijk, al dagen achtereen, ik kan maar weinig eten verdragen.

11. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai lieverds. Wie t wil lezen, mn verhaal staat in mn weblog. Heel verdrietig, mn baarmoeder is leeg. Ik ga dit forum verlaten, maar Uki schrijft verder. Wie t leuk vindt, kan mn log volgen. En vriendschappen ga ik ook aan. Heb al lieve beeb en klets daarover gezellig door. Wij gaan volgend jaar voor nieuwe ronde. Eerst wat rust in mn leven. Alles een voor een en in net een andere volgorde. Ik wens jullie allemaal een heel fijne zwangerschap!!! Dat eind maart veel mooie beebs geboren worden. Jullie kunnen t!!!!

12. lyveh24

lyveh24 Lid

12 jul 2012
    43
    0
    0
    Lieve Uki we leven allemaal met je mee! Ik vind het zo erg dat jullie dot moeten meemaken..er zijn zat mensen die zo makkelijk denken over zwanger worden, baby's krijgen/willen. Maar we moeten niet vergeten hoe bijzonder het is. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd samen met je gezin. Hoop dat jullie elkaar sterk houden. Jullie baby staat te wachten om in jullie leven te komen, maar gunt jou de juiste tijd daarvoor (hoop niet dat het slecht overkomt, want ik bedoel het oprecht goed). Ik ga je zeker volgen en geef je een dikke knuffel

13. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee heel lief juist. Dank.

14. agnetha

agnetha Nieuw lid

26 jul 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Ik kom me ook aanmelden hier geheel onverwacht zwanger van de 4e.

Ik ben 32 jaar en moeder van 2 zoons van bijna 9 en bijna 7 en een dochter van 1,5 jaar.

Volgens mijn eigen berekening ben ik 12 maart uitgerekend maar ik heb de eerste afspraak bij de VK pas 21 aug omdat ik eerst nog op vakantie ga.

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!!:D

15. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    ik ook, sinds vanochtend. Ook veel buikpijn, dus ben me een beetje druk aan het maken... Volgende week maandag een echo... Laten we hopen dat het niets is!

16. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Welkom agnetha! En gefeliciteerd met je zwangerschap!!

17. Badhairday82

Badhairday82 Actief lid

18 feb 2012
    171
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Haarlemmermeer
    Hoi allemaal,
    Ik wil me hier ook graag aanmelden. Ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger, via ICSI. De uitgerekende datum valt nog net binnen maart: de 30e :)
    Intussen wacht ik vol spanning op de eerste echo van 10 augustus.

18. HelloKitty83

6 jul 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohw dat geeft niet hoor, je kunt niet alles bijhouden :)

19. HelloKitty83

6 jul 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nieuwe dames: gefeliciteerd, leuk allemaal!

20. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Ik heb er geen buikpijn bij. Vandaar dat ik me niet meer zo druk maak.
    Is het een klein beetje? Zolang je geen rood ziet is het niet erg..

Deel Deze Pagina