Maart 2013 mama's

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Eden28, Jun 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HelloKitty83

Jul 6, 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn! Lekker om het hartje te zien he. Nu wachten op volgende week, spannend!

2. HelloKitty83

Jul 6, 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij wisselt het overigens van dag tot dag waar ik trek in heb en wat ik niet lust..
    Chocola doet het altijd wel goed, en koffie gelukkig ook.
    Verder lust ik geen tomaatjes meer, en een ricotta-toetje kan ik ook niet zien. Zondag moest ik geen vlees, en vandaag heb ik maar een zak dropjes meegenomen, heerlijk!

Crackers met kaas vind ik ook lekker inderdaad, en veel fruit haha. Stomme hormonen eigenlijk he..

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hier ook fruit trouwens, net een bak van 4 stuks op. heerlijk!
    en koude vis en eieren krijg ik niet meer weg! moet er niet aan denken! chocola heb ik geen vraag naar en koekjes ook niet zo. vorige keer heb ik mn man wel eens savonds laat naar de mac gestuurd, nu nog geen last van. wel 2 weken een diepe lust naar friet met veel mayo gehad, maar dat is nu ook over. momenteel dus vooral een gezonde eetlust. :)

(nog niemand zin in iets geks? hihi die zijn het leukste)

4. MWB

MWB Bekend lid

Dec 7, 2011
    907
    0
    16
    Wij zijn zwanger geraakt door IUI en zij hebben gewoon een afspraak voor ons ingepland (ik sputter niet tegen!). Nu het bevestigd is in de kliniek (niet bij ons in de buurt) kan ik voortaan naar de gynaecoloog in het ziekenhuis. Die hebben we ook al gebeld en stelden deze datum voor! En wederom vind ik dat niet erg! Ik heb liever wat meer bevestiging dan minder... Het heeft nl 4 jaar geduurd voordat we nu voor het eerst zwanger zijn en ik ben zoooo bang dat het misgaat. Maar de echo van gisteren heeft wel wat rust gebracht, zeker toen ik het hartje zag kloppen...

5. MWB

MWB Bekend lid

Dec 7, 2011
    907
    0
    16
    Nog geen trek in gekke dingen... Wel ongelooflijk veel zin in vis en sushi... Maar daar lees je zoveel tegenstrijdige berichten over... Volgens mij zegt het voedingscentrum dat sushi (muv tonijn) wel mag, toch?

6. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    Ooooh sushi, zo lekker!
    Sushi mag wel, mits er geen rauwe vis, tonijn of goedkope surimi/ger.zalm in zit.
    Als je naar een fatsoenlijk sushi restaurant gaat moet het geen probleem zijn, its je de shasimi laat staan :p

7. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb trouwens onze "wij-zijn-zwanger" kadootjes af, volgens mij heb ik ze in dit topic nog niet geshowed..
    ben er best een beetje trots op :D

heb er 15 klaar liggen voor de familie en een aantal goede vrienden..

8. Badhairday82

Badhairday82 Actief lid

Feb 18, 2012
    171
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Haarlemmermeer
    @kzh: Wat leuk die kadootjes! Ziet er goed uit! Wij willen een babysokje doen met een tekstje erin.
    En ik heb gelukkig nog geen miskraam gehad hoor, ik bedoelde met mislukkingen dat er na een terugplaatsing geen innesteling volgde, terwijl we daar natuurlijk elke keer zo op hoopten (en er steeds minder terug te plaatsen embryo's overbleven). En er is voor zover ik weet geen groter risico op een miskraam na terugplaatsing.

@mwb: wat leuk! Jammer van het wachten, maar achteraf gelukkig de moeite waard! :) Ik hoop dat je er lekker van kan genieten.

@Marieken: hier ook geen probleem met koffie. Doe er ook wel max 2 per dag, maar die twee neem ik vaak wel :)
    Verder nog geen bijzondere smaakverandering. Wel ruik ik overal in huis vieze luchtjes :( Zelfs als ik net schoongemaakt heb.
    Van de chocola kan ik gelukkig wel afblijven, omdat ik weet dat ik er obstipatie door krijg en daar heb ik echt geen zin in :)
    Ik ben ook wel benieuwd wie er al vreemde trek krijgt.

@1steXmom: succes morgen!

9. MWB

MWB Bekend lid

Dec 7, 2011
    907
    0
    16
    Wij waren op vakantie geweest en kwamen dus bij onze ouders en schoonouders de foto's laten zien. Ook de foto van de positieve test (die we ook op vakantie gedaan hebben) had ik als laatste in de voorstelling zitten...

Bij mijn schoonouders duurde het even voordat het kwartje viel, maar mijn moeder brak bijna haar benen omdat ze zo snel opstond om ons te feliciteren! Ze had het overigens ook een klein beetje door... "Jullie komen anders nooit de foto's laten zien". Dus zij had ook al een cadeautje gekocht... Een leuke badcape van Lief!

Overigens hadden we daarnaast nog een klein echofotolijstje van Prenatal, waar ik een klein (van internet gejat) gedichtje in had zitten... " Je kunt me nog niet horen, je kunt me nog niet zien, maar als ik in maart word geboren, mag ik dan in dit lijstje misschien?"

10. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    arnhem
    dan is het extra super MWB, dat je nu al zo vroeg voor de afspraken mocht. het is je gegunt aangezien je er al een hele lange wachttijd op hebt zitten.
    al ben ik stik jaloers op iedereen die het hartje als heeft gezien!

heb trouwens pas ook bij een heerlijke sushi toko gegeten, het is en blijft mijn lievelings eten. en daar aan de ober aangegeven dat ik zwanger ben en er dus geen rauw bij mag zitten en daar hebben ze netjes naar geluisterd en ik heb heeeeerlijk gegeten. de sushi van de ah durf ik nu niet meer aan, wat ik wel heeeeel jammer vind elke keer dat ik er langs loop maar ja.

kzh, wat een mega leuke presentjes! heb je die zelf gebreid, gehaakt, gepunnikt? echt leuk, zou je zo kunnen verkopen. leuke tekst erbij ook, jaloers op je creativiteit hoor!

weer ff heerlijk geshopt bij de h&m, 2x positie legging (1 lang 1 3/4) en een leuk grijs/zwart gestreept shirt voor erop waar ik nog flink in kan groeien en in de uitverkoop was. :) gelijk maar aangetrokken want mn buik is weer mega gevoelig vandaag, de positie spijkerbroek deed me ook zeer. mijn enige klacht momenteel; zeer gevoelige,pijnlijke buik en dan helemaal rond pijnlijk, niet alleen onderin. maar gelukkig geen "ik maak me zorgen"pijn.

11. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

May 25, 2011
    1,534
    0
    36
    Friesland
    ♥Maart 2013 Mama's ♥
    - Eden28 (.. jaar) ???? ???? Uitgerekend op: 3 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Hellokitty83 (29 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 7 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Ragazza (32 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 8 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - 1steXmom (28 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Groot Gezin (30 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Doost1985 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Angelina2 (?? jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 14 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Marieken (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Krulletje87 (24 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - JoyB (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 18 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - MWB (38 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Danssie (.. jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Kzh (26 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Lyveh24 (24 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Evelien055 (27 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Casseia (23 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Badhairday82 (29 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 30 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥
    - Hellokitty83: 30 Juli - Echo+VK
    - Silsa: 03 Augustus - Echo
    - Krulletje87 03 Augustus - Echo
    - MWB: 06 Augustus - Echo
    - Angelina2: 06 Augustus - 1e afspraak + Echo
    - Doost1985: 08 augustus-Echo+VK
    - Kzh: 8 augustus - afspraak gyn.
    - Ragazza: 08 augustus - Echo
    - 1steXmom: 08 Augustus - Termijnecho
    - Badhairday82: 10 augustus - 1e Echo
    - Groot gezin: 14 augustus - Termijn echo
    - MWB: 15 Augustus - Afspraak Gyn
    - Danssie:16 Augustus - Echo+Intake VK
    - Lyveh24: 16 augustus - Echo + VK
    - Marieken: 16 Augustus- Echo
    - Hellokitty83: 21 Augustus - 12 weken Echo
    - Lyveh24: 21 Augustus - 12 weken Echo
    - LiLaa: 23 Augustus - Echo Gyn
    - Krulletje87: 24 Augustus - afspraak VK
    - Evelien055: 28 augustus - eerste echo
    - JoyB: 28 augustus - 2e echo
    - Danssie: 30 Augustus - 12 weken Echo

12. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

May 25, 2011
    1,534
    0
    36
    Friesland
    Maar ff de lijst weer naar voren gehaald :)

Veel meiden morgen echo! Hoop op mooie echo's voor ons allen :D

13. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    @ marieken : zie dat je n arhnem woont,je zou eens in tiel bij tokyo lounge sushi moeten gaan eten, dat is echt de lekkerste en leukste sushi tent die ik ken..
    En dankje :D heb ze gehaakt..

Balen dat de buikpijn zo er is bij je, maar een legging is dan wel zo fijn ja..

14. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    arnhem
    oh die ken ik nog niet kzh, maar ga hem met alle plezier uit proberen :)

15. HelloKitty83

Jul 6, 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    @echo dames: succes en plezier vandaag! Hopelijk veel goed nieuws (en foto's?).

16. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    arnhem
    Ik duim ook voor iedereen mee!

17. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    Even snel via mm telefoon, we zijn veel minder ver dan verwacht. Berekening was nu 5w5d dus word het een april kindje. Blijf toch hier mee kletsen hoor, misschien word ik toch nog vooruit gezet

18. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    arnhem
    Kzh, nog geen kloppend hartje dan? Of.konden ze wel zien dat het goed zit? En nu, over 2 weken weer terug? Wel,een teleurstelling of niet?

net van een vriendin gehoord dat haar echo goed was en ze nu precies op de zelfde dag uitgerekend is als ik! Mijn datum veranderd vast nog na de echo, maar vind het wel super leuk nieuws.

19. kzh

kzh Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,465
    0
    36
    Gelderland
    Hartje kon ze nog niet zien, vruchtje was er wel.. Dus tot zo ver is alles goed. En dat is fijn om te weten.

Over 2 weken terug inderdaad, en dan hopen op een mooi kloppend hartje!

20. dolfijntje82

Mar 3, 2009
    81
    0
    0
    Hoi dames,
    Mag ik ook met jullie meekletsen?
    Ik heb vorige week n echo gehad waarop n mooi kloppend hartje te zien was. Doordat ik in april n miskraam heb gehad kon ik zo vroeg al gaan! Kwas kei blij maar toch ook nog wat ongerust.
    Khoop echt dat deze keer alles goed blijft gaan. Ben volgens mijn gynaecoloog uitgeteld voor 29 maart.

Share This Page