Maart 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eden28, 23 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi meiden,

Ik meld me weer af voor dit topic, ik heb een miskraam...:(

2. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ownee dat is geen leuk nieuws meis. Sterkte!

3. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    Hoi meiden,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap :D
    Ik ben ook begin maart uitgerekend. Dit was pas de tweede ronde, had dus zelf totaal niet verwacht dat ik zwanger zou zijn.
    Had de avond voordat ik een poistieve test in mijn handen had ovulatietesten besteld hihi heb ze vandaag retour gestuurd.

Morgen komt moedervoormoeders hier langs, ben benieuwd. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik daar niet aan mee gedaan omdat ik toen ze ziek was, heb tot 22 weken gespuugd!

Heb nu eigenlijk bijna geen kwaaltjes af en toe een beetje duizelig, wat vollere borsten.

4. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    @panter sterkte!

5. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    My86 gefeliciteerd. Ik heb vorige keren meegedaan aan mvm maar sla het nu een keer over. Al genoeg urine ingeleverd haha

6. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @panter: jee, hier schrik ik van! Wat ontzettend k#t zeg!! Hoe oneerlijk. Nu de kracht gaan vinden voor een volgende poging... Ik wens je heel veel geluk!!!

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Panter: knuff meis, wat een vreselijk nieuws. Veel sterkte en ik hoop dat je de kracht vind om weer door te gaan en snel weer zwanger bent met een hele goede afloop.

@Caroline: typisch dat je minder last hebt van misselijkheid als je nog wat eet, heb het nog niet ervaren dat het verschil uitmaakt, maar wel gelezen dat het helpt en ook belangrijk is.
    Door de vlagen van misselijkheid juist totaal geen zin in eten.

@Eden: mooie testen hoor meid! Dat zit wel goed!

@my86: gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Vreselijk zeg dat je de vorige keer tot 22 wk hebt gespuugd... moet er niet aan denken. Hoop voor je dat het nu een stuk beter gaat!
    MvM komt wel vroeg dan. Ik dacht dat je pas vanaf de 6e week mee kon doen? Of komen ze gewoon testen en moet je pas volgende week beginnen dan?
    Ik ben ook van plan eraan mee te gaan doen. Denk dat ik volgende week nog even voor de zekerheid een digitale CB test doe. Deze moet dan 3+ aangeven en dan ga ik ook me ook aanmelden. Ben hier wel eens tegengekomen dat MvM bij iemand langs kwam en de test negatief, op een tuurstreepje na, uitviel en een paar dagen later een miskraam had... vreselijk.

@all: ik heb gisteren de gyn gebeld. Ik mag pas over 4 weken een eerste echo... :( Moet dus nog erg veel geduld hebben!
    Het protocol is pas bij een week of 8 een eerste echo, dan moeten ze ook direct een hartslag zien dus bestaan er geen onzekerheden. Nog 4 weken geduld hebben en maar hopen dat alles goed gaat en op de juiste plek zit en nog even fantaseren/raden over hoeveel het er zijn... ikzelf denk 1, maar mijn man denkt dat het er 2 zijn. We zullen zien...

Het is trouwens ons eerste kindje. Heb ook meteen allerlei leuke zwangerschapsboeken in huis gehaald. Lekker leesvoer voor in mijn vakantie!
    Hoeveelste kindje is het bij jullie meiden?

8. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @krullie, ja raar van dat misselijk zijn hè?! Maar werkt bij mij dus echt zo...
    Ik krijg ook pas bij 9 wk de eerste echo, 8 had ook gekund maar dan ben ik nog op vakantie. Ook vanwege dezelfde reden niet eerder.
    Voor ons is het ook de eerste, spannend hè?! Zo'n bijzonder idee straks een kindje te krijgen!!!!

9. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi meiden, hoe is het hier met iedereen??

10. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Vandaag afspraak door gekregen voor de echo. Op 22 juli mag ik voor de eerste echo en ben dan bijna 8 weken. Spannend! Nog 3 weken wachten (lijkt zo lang!)

11. Minthe

Minthe Lid

17 apr 2012
    20
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hoi Allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik ga ook maar eens schrijven, want afgelopen zondag een mooie plus op de clearblue test. Totaal onverwacht, omdat ik al vroeg begonnen was met spotten, maar gelukkig is dat nu helemaal weg. Waarschijnlijk toch een innestelingsbloeding geweest.

Er zijn hier al twee kindjes in huis en we zijn al ruim drie jaar bezig met zwanger worden. Dat wilde niet erg, maar na drie keer IUI is het dan eindelijk zover!

De meest akelige kwalen die ik heb zijn de ontlastig (hard en sloooom) en de onzekerheid. Het gevoel dat er nu veel meer op het spel staat, maar toch ook wel vertrouwen, want met de IUI was het dus in drie keer al raak.

Hier hebben we het eigenlijk al aan heel veel mensen vertelt. Je ontkomt daar ook bijna niet aan als iedereen met je meeleeft tijdens zo'n IUI is onze ervaring. Veel positieve reacties, vooral van alle opa's en oma's in wording omdat ze dit keer met pensioen zijn en niet meer werken.

Een spannende tijd dus!

@panther Sterkte meid, en geef niet op!

12. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @minthe: gefeliciteerd!! Wat fijn dat het dankzij de iui toch snel gelukt is. Wat betreft het vertellen, bij ons leeft iedereen ook zo mee, helemaal toen met mijn mk. Familie en naaste vrienden vertellen we het dus ook gewoon weer, want stel dat het weer mis gaat, kan ik het weer met hun delen.
    @eden: fijn dat je de datum weet van de echo!! Lijkt misschien lang te duren (is het ook)maar heel veel eerder een echo is niet handig volgens mijn vk, de kans dat je niet iets ziet is er ook, terwijl het dan wel goed kan zijn. Met 8 wk zie je al echt wat!!!
    Ik mag op 26 juli, kan niet eerder ivm mijn vakantie. Ik ben dan 9 wk.

13. sunshineS1976

@Minthe: gefeliciteerd meid! Wonderlijk he een positieve test! Wat fijn dat het na die lange periode toch bij de 3e IUI raak was!

@Eden: dat lijkt nog zo ver weg he meid, die eerste echo! Ik vind het ook hoor! Maar net wat Caroline zegt: dan kunnen we al echt een beebje in wording aanschouwen!

Hier doodmoe en daar maak ik lekker handig (mis)gebruik van ;)
    Vandaag wat eerste spulletjes geshopt, kon t niet laten.
    Vriendlief 2 cadeautjes gegeven die erg in de smaak vielen, hij werd er gewoon emo van!
    Een speen met "papa is the best" en een slabbetje met "mijn papa is toe-val-lig de allerliefste"
    Cute!!

Ik ga erg mijn best doen om de komende weken tot de echo voorbij te laten vliegen! Weet nog niet hoe, maar hoop dat het vanzelf gaat ;)

14. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Hallo dames,

Ik wou ook graag hier mee schrijven. Wij zijn zwanger na 5 rondes hormonen spuiten! Ben vandaag precies 5 wk en ben 1-3-13 uitgerekend :D

Liefs Michele

15. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Oeps! Bloos bloos.. Vergeet in mijn enthousiasme jullie te feliciteren met jullie Zwangerschappen.. Dus bij deze gefeliciteerd dames!!

16. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, mag ik mij hier ook melden?

Ik heb gisteren een positieve test in handen gehad, zelfs 2 dagen voor NOD... als ik uitga van een regelmatige cyclus ben ik uitgerekend op 10 maart. Mijn dochter is van 9 maart 2010, dus mooie timing en blijkbaar is juni voor ons een vruchtbare maand!

iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap, dat we allemaal maar een gezond kindje op de wereld mogen zetten!

17. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    overigens nog geen enkel kwaaltje. had wat zere borsten de afgelopen 2 weken en ze zijn nu nog heel lichtjes gevoelig.

18. sunshineS1976

@Mj89: gefeliciteerd meid! Leuk om hier nog iemand te treffen die ook met hormonen spuiten zwanger is geraakt!!
    Is het jullie eerste? Heb je er een positief gevoel over?
    Ik op zich wel, maar blijf onzeker. Ik heb Puregon gespoten en in de bijsluiter staat wel dat er dan wel een verhoogde kans op een miskraam is. Laten we hopen dat dat ons bespaard gaat blijven.

@benangelique: gefeliciteerd!! Dat hebben jullie weer goed getimed zeg! :D Dat zou het ultieme verjaardagscadeautje voor jullie dochter zijn!
    Ik had ook 2 dagen voor NOD getest en zelfs 4-5 dagen voor NOD al een licht streepje. Hier ook zere borsten, lijkt alleen maar erger te worden. Maar goed teken, dan zit het waarschijnlijk goed!

19. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @mj89: idd gefeliciteerd!!! Hoe fijn dat de medische wereld zover is! Bij mij zijn mij eileiders doorgespoten, zaten waarschijnlijk verklevingen. Daarna dus direct zwanger (helaas mk) en nu dus alweer 😄
    Mijn borsten doen nog helemaal geen pijn, maar de vorige x kwam dat ook later bij mij.
    M'n misselijk wordt wel steeds ietsje meer... Moet 's ochtends al echt kokhalzen... Maar ja, ik heb het er natuurlijk voor over!!

20. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    Wat een zegen is het dan om op de natuurlijke manier zwanger te mogen worden. De mmm heeft iedereen vast veel verdriet gekost.

Hoop toch niet dat ik op de verjaardag van dl beval, liever een dagje later!

Deel Deze Pagina