Welkom Dolfijntje! @All: Echo was gisteren super! Alles erop en der aan (voor zover zichtbaar natuurlijk), precies op lengte en dansen als een malle Wel een dagje voorruit gezet, dus 10 maart ben ik uitgerekend
♥Maart 2013 Mama's ♥ - Eden28 (.. jaar) ???? ???? Uitgerekend op: 3 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hellokitty83 (29 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 7 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ragazza (32 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 8 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Groot Gezin (30 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - 1steXmom (28 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 10 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Doost1985 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing) - Angelina2 (?? jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 14 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Marieken (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Krulletje87 (24 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - JoyB (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 18 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - MWB (38 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danssie (.. jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kzh (26 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lyveh24 (24 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelien055 (27 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Casseia (23 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Badhairday82 (29 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 30 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Hellokitty83: 30 Juli - Echo+VK - Silsa: 03 Augustus - Echo - Krulletje87 03 Augustus - Echo - MWB: 06 Augustus - Echo - Angelina2: 06 Augustus - 1e afspraak + Echo - Doost1985: 08 augustus-Echo+VK - Kzh: 8 augustus - afspraak gyn. - Ragazza: 08 augustus - Echo - Badhairday82: 10 augustus - 1e Echo - Groot gezin: 14 augustus - Termijn echo - MWB: 15 Augustus - Afspraak Gyn - 1steXmom: 15 Augustus - Afspraak Gyn - Danssie:16 Augustus - Echo+Intake VK - Lyveh24: 16 augustus - Echo + VK - Marieken: 16 Augustus- Echo - Hellokitty83: 21 Augustus - 12 weken Echo - Lyveh24: 21 Augustus - 12 weken Echo - LiLaa: 23 Augustus - Echo Gyn - Krulletje87: 24 Augustus - afspraak VK - Evelien055: 28 augustus - eerste echo - JoyB: 28 augustus - 2e echo - Danssie: 30 Augustus - 12 weken Echo
Dames met goede echo: Gefeliciteerd! Ik vergeet iedere keer dat ik hier ook mee schrijf . Hier hadden we maandag ook een goede echo, waarschijnlijk iets minder lang zwanger, maar voor de exacte termijn mag ik 20 augustus terug komen voor nog een echo, en de verder intake. Het was nu alleen echo om te kijken of er een zwangerschap is, en of het hartje klopt. Dit is het geval . De 20ste formulieren inleveren en afspraak maken voor de combi-test. Dolfijntje, welkom!
Ik moet zeggen dat ik een stuk rustiger ben, nu ik de echo gezien heb. Natuurlijk weet ik dat het nog steeds mis kan gaan, maar we hebben goede hoop! En volgende week mag ik weer!
Gefeliciteerd damens met jullie goede echo!! Die echo fotos zien er super uit! Blijft een ongelofelijk wonder he. Een mensje, jou kindje. Ben zo jaloers!!! Ik wil ook mijn baby zien nog 1 week wachten..
thanx en alle andere dames natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie echo's. @Marieken, blijft idd een wonder, echt heel raar idee dat dit in mij groeit, helemaal toen ie begon te dansen hahahaha. Nog een weekje dan mag jij ook!
hey wat fijn dat de echo's er goed uitzagen! wij hebben gisteravond ook onze eerste echo gehad, nog piepklein natuurlijk maar ons kindje zit er echt! en we hebben het hartje ook horen kloppen, zo bijzonder om weer mee te mogen maken! en aangezien ze nog niet helemaal zeker kon zeggen wanneer ik uitgerekend ben, mogen we 20 augustus nog een keer komen voor een termijnecho. zoals t nu lijkt ben ik 13 maart uitgerekend, maar kan nog veranderen. Maakt ook niet zo veel uit, als ons kindje maar goed groeit en gezond mag worden! gisteravond ook eindelijk verteld aan de ouders, die hadden we met een smoes naar ons huis laten komen, hadden niets in de gaten haha. we hebben ze een envelop gegeven, hierin zat een a4tje met een foto van onze dochter (shirt met grote zus aan) en de tekst: geef papa en mama nu maar snel een kus, want ik word grote zus! duurde even voor ze t door hadden haha maar ze waren erg blij! vandaag en morgen de broers en zussen vertellen en dan vinden we t eerst wel goed, de rest komt later wel.
Ja ik ben echt helemaal heppie de peppie... kan niet ophouden met grijnzen Wat fijn dat jullie het hartje ook hebben gehoord... heerlijk is dat
Dat geloof ik wel dat je niet kan stoppen met grijnzen. Kan niet wachten om ook zo n mooie echo te zien! Kan helaas pas terug gaan op 20 sept.
Waaw! Vandaag een wurmpie gezien met een kloppend hartje Ben zo blij! En het maakt het nu heel echt. Over drie weken de volgende echo.
@kzh: met de echo was ik 6 weken en 5 dagen. En vandaag ben ik dan precies 7 weken. We moeten nu nadenken of we over 3 weken de combinatietest willen. Wat zijn jullie voors en tegens eigenlijk bij de combinatietest?
Mijn voor is dat als je weet dat je een kindje krijgt met edwarssyndroom of patausyndroom, je je kindje en jezelf een heleboel pijn en verdriet kan besparen aangezien zo'n kindje weinig kwaliteit van leven heeft als ie het overleefd en zolang het leeft. Mijn tegen is, dat als je weet dat de kans er is op down syndroom ik bang ben dat ik niet meer van de zwangerschap kan genieten, en het een hoop angsten en stress geeft wat niet goed voor jezelf is en voor het kindje. Het blijft een ontzettend moeilijke keuze!
Wij gaan hem wel laten doen, omdat we graag willen weten waar we aan toe zijn. We weten ook dat lang niet alles zichtbaar wordt, maar wat ze kunnen zien willen we dus graag weten. Zo'n keuze is wel heel persoonlijk. We hebben wel duidelijke afspraken gemaakt over wat we met welke uitslag gaan doen... We hebben ons voor laten lichten door de VK en dat was wel heel prettig...ze gaf de tip om na te denken wat je doet als je de slechts mogelijke uitslagen krijgt... Niet leuk, maar helpt misschien bij de keuze? Maar ieder moet het natuurlijk zelf bepalen. Blijft lastig...
zo, dat was weer een prut weekend.. we hadden zo veel leuks geplant staan maar de kleine man werd ziek dus dat viel allemaal in het water. plus de gebroken nachten en het ongezellige humeur van meneertje overdag.. ppfffttt zit met halve oogjes op mn werk nu. enige pluspunt, nog 2 nachtjes slapen en dan horen wij eindelijk of ons kindje leeft.. al heb ik mezelf al bijna wijs gemaakt dat het toch wel helemaal fout zal zitten, dan kan het alleen nog maar mee vallen. hier iedereen het weekend overleeft?