Goeie tip, van de kruidvat-tas, die heb ik ook even aangevraagd! Bij de VK was gister alles goed, inderdaad het hartje geluisterd. Ook de uitslag van m'n bloed gehad: alles helemaal goed (HB 8.4 en glucose 5.2). Verder heb ik bloedgroep O+ en Rhesus C negatief, dus ik moet ik week 27 weer bloed laten prikken om te kijken of ik geen anti-stoffen aanmaak (tegen de bloedgroep van het kindje). Het schijnt bijna niet voor te komen (dat er anti-stoffen worden aangemaakt), dus ik hoef me niet druk te maken
Sorry damens, dat ik jullie zo verwaarloos! Zit weinig achter de pc en vind het irri om steeds op mn telefoon te kijken. Maar hier gaat alles uitstekend met allebei Heel veel plezier en succes allemaal, ik kom vast nog wel eens buurten maar reken niet op mij druk druk druk
@ hellokitty, fijn zeg dat alles goed is. Hier dezelfde bloedgroep en rhesus, dus ook een extra keertje prikken. geen nieuwe bussen van MvM ontvangen, wat een verrassing, dacht dat ik nog en week moest. Verder heerlijk de boel aan het uitzoeken voor de nieuwe kamer. Moeten nogal wat schuiven hier. Zijn eigenlijk op zoek naar en grotere woning maar denk niet dat we snel hier weg zijn. Nog niets leuks gezien en verhuizen tijdens de zwangerschap, liever niet.
@silsa: dat lijkt me ook irritant inderdaad, verhuizen tijdens zwangerschap. Ik zou er de energie niet voor hebben! Als je kunt schuiven, zou het fijn zijn Wij gaan deze week ergens maar even verf uitzoeken denk ik. Kamer is wel aan een nieuwe laag toe (wordt wit met grijs als basis). Meubeltjes komen daarna wel, had begrepen dat je de kamer beter eerst kunt laten 'rusten' na het schilderen. Lekker he, klaar met MvM, ik mis het geen seconde. Lag gisteravond al vroeg op bed, dit weer maakt me echt helemaal moe, niks an! M'n lieve collega heeft vandaag de hele collectie pepernoten van Bolletje voor me meegenomen, hihi, erg lekker!
Ik zal jouw afspraken er ook even bij zetten hoor!! Zal zo ff de meest recente lijst erbij zoeken Onze kinderen zijn nu 4 jaar en 1 maand en 16 maanden Ik loop bij de gynaecoloog ivm de vele miskramen. ook is ons zoontje in 2009 na een zwangerschap van 20 weken overleden. De bevallingen van de 2 dames zijn niet vlekkenloos bevallen, dus daarom moet ik ook in het ziekenhuis bevallen. Beide meiden ademde niet en zijn gereanimeerd. Onze jongste dochte heeft hier in het begin erg veel problemen aan over gehouden. Had speislapte aan haar bovenlijfje. We konden alleen maar afwachten hoe ze zich verder zou ontwikkelen.Op een enorme groeiachterstand na gaat het eigenlijk erg goed met haar.
@hellokitty83 Fijn om te horen dat alles oke was met jullie kleine ukje...en dat jullie naar het hartje hebben geluisterd..blijft toch altijd weer even een bijzonder moment :>) Met je bloeddruk moet je idd even afwachten, maar wat ik ervan afweet is dat het idd maar zelden gebeurt dat het niet goed gaat...dus niet te veel zorgen maken en lekker genieten...
@all Vanmorgen weer bij de gynaecoloog geweest voor controle. Met ons kleine beepje gaat alles prima, groeit volgens schema en was heerlijk druk... Hb was 8,7 en glucose was 6,8 dus allemaal keurig binnen de normen nog. Wel moet in nu helemaal stoppen met werken want mijn bloeddruk schommelt enorm; waardoor ik steeds flauwval. Ik werkte nog maar 2 ochtenden op at basis ivm bekkenklachten, maar nu mag ook dit dus niet meer. jammer... Ook blijf ik nu onder controle van de longarts staan omdat ik het steeds erg benauwd heb. Ik hoef maar tot maximaal 38 weken door te lopen dus dat scheelt weer een beetje..Heb nu dus alle tijd om mijn rust te nemen als de kinderen op school zitten of het kdv ;>)
♥Maart 2013 Mama's ♥ - Eden28 (.. jaar) ???? ???? Uitgerekend op: 3 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hellokitty83 (29 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 7 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ragazza (32 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 8 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Groot Gezin (30 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - 1steXmom (28 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 10 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Doost1985 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 11 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing) - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Angelina2 (?? jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 14 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Marieken (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Krulletje87 (24 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - JoyB (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 18 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - MWB (38 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danssie (.. jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kzh (26 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - nbroen (36 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lyveh24 (24 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelien055 (27 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Casseia (23 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Badhairday82 (29 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 30 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Silsa: 09 Oktober - VK - Silsa: 26 Oktober - 20 weken echo - Nbroen: 26 Oktober - gynaecoloog controle - Nbroen: 05 november - 20 weken echo Lijstje even aangepast en alle afspraken die geweest zijn verwijdert.
mijn afspraken: uitgerekend: 19 maart ipv 17 maart gyn: 4 okt, 20 weken echo 2 nov. nbroen, wat spannend zeg! wel knap dat jullie het weer aandurven. blijft toch spannend tot het einde zo.. is er geen oorzaak gevonden dan? toch niet normaal als dat zo vaak voorkomt lijkt mij. geniet verder maar van je rust! leuk dat iedereen nu ook een beetje met het kamertje begint ik ben in mn vakantie ook druk geweest en er moet eerst nog even behangen worden maar dan is het klaar en kan ik alles in elkaar en op zn plek gaan zetten. hopelijk begint mn man daar snel aan! het grootste probleem hier is de constipatie, veeeel buikpijn daarvan. maar dat word weer te niet gedaan als ik de baby weer voel bewegen!! sinds een paar dagen is het duidelijk de baby die ik voel niet de hele dag, maar vooral als ik savonds naar bed ga is het kindje erg druk, heerlijk!! dat gevoel maakt alles weer goed. jullie ook al veel baby gevoel?
♥Maart 2013 Mama's ♥ - Eden28 (.. jaar) ???? ???? Uitgerekend op: 3 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hellokitty83 (29 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 7 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ragazza (32 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 8 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Groot Gezin (30 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - 1steXmom (28 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 10 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Doost1985 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 11 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing) - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Angelina2 (?? jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 14 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Krulletje87 (24 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - JoyB (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 18 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Marieken (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 19 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - MWB (39 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danssie (.. jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kzh (26 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - nbroen (36 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lyveh24 (24 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelien055 (27 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Casseia (23 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Badhairday82 (29 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 30 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - MWB: 03 Oktober - gynaecoloog controle - Marieken: 04 Oktober - gynaecoloog controle - Silsa: 09 Oktober - VK - Silsa: 26 Oktober - 20 weken echo - Nbroen: 26 Oktober - gynaecoloog controle - Marieken: 02 november - 20 weken echo - Nbroen: 05 november - 20 weken echo @marieken en MWB heb het lijstje aangepast voor jullie...
@marieken, tijdens de zwangerschap van onze jongste heb ik het slecht gehad hoor....Was zo erg bang dat het alsnog fout zou gaan! Bij de 20 wekenecho bestierf ik het bijna, ze bleef maar naar haar hartje kijken...en zei helemaal niks..pas toen ze even opkeek en mijn gezicht zag zei ze maak je geen zorgen hoor! Alles ziet er goed uit, maar ik wil even wat beter en verder kijken ivm Calvin* pffff...had ze ook wel gelijk mogen zeggen toen :>) Ze hebben nooit een duidelijke oorzaak kunnen vinden. Hebben allerlei testen moeten ondergaan en ons dna is nagekeken..maar ook hier kwam niks uit.Ze hebben nu wel het vermoeden dat het met mijn hormoonwaarden te maken heeft (waren ook tijdens deze zwangerschap te laag..maar is uiteindelijk toch goed gekomen)Bij Calvin* was het een hartafwijking die niet met het leven verenigbaar was...kan iedereen overkomen, maar toch...blijft toch altijd die angst houden. Mag ik vragen waarom jij bij de gyn loopt?? Je zal het vast al wel ergens verteld hebben, maar moest een hoop doorlezen..hahaha.. Ja ik voel die kleine nu ook al af en toe...al vanaf 13 weken ongeveer...maar ja weet waar ik op moet letten natuurlijk ;>) Zo bijzonder!!
Wij hebben gisteren de babykamer ( meubeltjes) besteld. Zo leuk! VL heeft echter zelf het plan opgevat om alles in de kerstvakante in orde te maken... Ik vind dat te lang duren, maar ja... Eerst moet mijn werkkamer van de toekomstige babykamer naar de zolder verhuizen en daar is zeker nog niet voldoende plaats...project in stappen dus!
Hoi meiden, Even een kort berichtje hier, hoop morgen of maandag even te kunnen reageren op jullie berichtjes. Ons mannetje is gisteren 1 geworden en zometeen het huis vol. Gezellig! Maar was/ben wel ff druk. Nbroen bedankt voor de aangepaste lijst! Tot snel!
♥Maart 2013 Mama's ♥ - Eden28 (.. jaar) ???? ???? Uitgerekend op: 3 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hellokitty83 (29 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 7 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ragazza (32 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 8 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Groot Gezin (30 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - 1steXmom (28 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 10 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Doost1985 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 11 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing) - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Angelina2 (?? jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 14 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Krulletje87 (24 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - JoyB (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 18 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Marieken (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 19 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - MWB (39 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kzh (26 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - nbroen (36 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danssie (26 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lyveh24 (24 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelien055 (27 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Casseia (23 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Badhairday82 (29 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 30 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - MWB: 03 Oktober - gynaecoloog controle - Marieken: 04 Oktober - gynaecoloog controle - Silsa: 09 Oktober - VK - Silsa: 26 Oktober - 20 weken echo - Nbroen: 26 Oktober - gynaecoloog controle - Marieken: 02 november - 20 weken echo - Nbroen: 05 november - 20 weken echo - Danssie: 07 november - 20 weken echo Even de uitgerekende datum aangepast.
Wat leuk dat er al baby kamers gemaakt worden! Wij gaan maandag voor een maand naar Amerika. Daarna ga ik snel meubeltjes, kinderwagen en box scoren! Een week later weten we ook wat het wordt, dus dat is helemaal leuk
♥Maart 2013 Mama's ♥ - Eden28 (.. jaar) ???? ???? Uitgerekend op: 3 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hellokitty83 (29 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 7 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ragazza (32 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 8 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Groot Gezin (30 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - 1steXmom (28 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 10 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Doost1985 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 11 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing) - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Angelina2 (?? jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 14 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Krulletje87 (24 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - JoyB (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 18 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Marieken (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 19 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - MWB (39 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kzh (26 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - nbroen (36 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danssie (26 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lyveh24 (24 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelien055 (27 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Casseia (23 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Badhairday82 (29 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 30 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - MWB: 03 Oktober - gynaecoloog controle - Marieken: 04 Oktober - gynaecoloog controle - Silsa: 09 Oktober - VK -Doost1985: 15 oktober controle-vk -Doost1985: 17 oktober 20 weken echo - Silsa: 26 Oktober - 20 weken echo - Nbroen: 26 Oktober - gynaecoloog controle - Marieken: 02 november - 20 weken echo - Nbroen: 05 november - 20 weken echo - Danssie: 07 november - 20 weken echo zo, mijn controles en echo's er ook weer bij gezet
Silsa, nog van harte met je zoontje! leuk zo'n eerste verjaardag, hoe vond hij het? weet nog dat mn dochtertje erg onder de indruk was van al die aandacht @mwb: leuk, al meubeltjes besteld! verder al dingen gekocht voor de kleine? en dat verplaatsen van een ruimte kennen we hier ook, pff wat een werk. wij zijn nu zover dat de kamer al leeg is! Succes er mee! @nbroen: leuk dat je de kleine al kunt voelen, geeft je dan ook weer wat meer geruststelling denk ik of niet? ikzelf denk af en toe ook wat te voelen, maar ben er nog te onzeker over..wacht nog rustig af tot de bewegingen beter te voelen zijn, zie nu al uit naar de 20 weken echo! ik heb hem iets eerder, ben dan 19,2 weken zwanger. Maar vind ik helemaal niet erg
hahaha, dat probleem kennen wij ook..Toen onze eerste geboren werd moest ook het hele huis verbouwd worden Bij de tweede weer...en bij deze is het geen probleem..eerst even afwachte wat het word en dan eventueel de 2 meiden bij elkaar als het een jongetje word of de 2 jongste bij elkaar..Alleen wat spulletjes verzetten en straks een nieuw bedje voor de jongste halen . Vind het wel lekker zo zonder stress of het kamertje wel of niet op tijd afkomt. Alleen straks shop stress als het een jongetje word, hahaha..en mijn gevoel zegt van wel..