Maart 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eden28, 23 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MWB

MWB Bekend lid

7 dec 2011
    907
    0
    16
    @danssie: fijne vakantie ( ik er iig geval vanuit dat je een maand op vakantie gaat) waar ga je precies naartoe? Ik ben al eens 3 weken in Florida geweest en 3 weken in de omgeving van de Rocky Mountains, bij al die nationale parken. Schitterend!

Verder nog niet veel gekocht, via marktplaats een box, die gaan we vanmiddag ophalen. Een bacje heb ik al, maar voor het meerendeel wil ik wachten tot we weten eat het wordt. Ik ben nu namelijk naar het limegroen geneigd, maar als het een meisje wordt, vind ik wat roze toch ook wel mooi. En voor een jongetje vind ik de lief blauw ook schitterend, dus eigenlijk weet ik het nog niet...

2. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Zit vaak wel een lange levertijd op...dus houd hier wel rekening mee..Spannend he?? over niet al te lange tijd weet je gewoon wat het word..kan je leuk gericht gaan shoppen!! Bij onze jongste konden we het helaas niet zien tijdens het 20 weken echo....Ook hadden we iedere 2 weken een echo bij de gyn en ook die kon het niet zien.Ze lag steeds met haar beentjes gekruist..:D Pas met 27 weken hadden we geluk. Ze lag met de beentjes wijd en we zagen het gelijk toen:) Ben benieuwd of deze wel laat zien wat hij/zij is:D.
    Op het nub toppic denken ze een jongetje

3. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ja vind het wel weer een fijn gevoel om die kleine te voelen bewegen:D Al voel ik het niet iedere dag hoor...kan me voorstellen dat je hier nog wat onzeker over bent..maar de bewegingen worden straks steeds duidelijker. Ook ligt het er een beetje aan of je een voorliggende placenta hebt of niet..dan voel je het ook wat minder en vaak wat later..

4. HelloKitty83

6 jul 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    ♥Maart 2013 Mama's ♥
    - Eden28 (.. jaar) ???? ???? Uitgerekend op: 3 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Hellokitty83 (29 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Ragazza (32 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 8 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Groot Gezin (30 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - 1steXmom (28 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 10 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Doost1985 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 11 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)

- Angelina2 (?? jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 14 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Krulletje87 (24 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - JoyB (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 18 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Marieken (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 19 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - MWB (39 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Kzh (26 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - nbroen (36 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Danssie (26 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Lyveh24 (24 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Evelien055 (27 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Casseia (23 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Badhairday82 (29 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 30 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥

- MWB: 03 Oktober - gynaecoloog controle
    - Marieken: 04 Oktober - gynaecoloog controle
    - Silsa: 09 Oktober - VK
    - Doost1985: 15 oktober controle-vk
    - HelloKitty83: 15 oktober 20 weken echo
    - Doost1985: 17 oktober 20 weken echo
    - Silsa: 26 Oktober - 20 weken echo
    - Nbroen: 26 Oktober - gynaecoloog controle
    - HelloKitty83: controle VK
    - Marieken: 02 november - 20 weken echo
    - Nbroen: 05 november - 20 weken echo
    - Danssie: 07 november - 20 weken echo

Even de uitgerekende datum aangepast en de afspraken erbij gezet

5. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hoi allemaal.

Ik wil me hier ook graag aansluiten.
    Ik zit ook in een ander maart topic, maar het lijkt mij hier ook gezellig :p

Ik ben 25 maart uitgerekend van onze 2de.
    Vanavond ga ik bellen om een geslachtsbepalings echo afspraak te maken.

Ons zoontje is vandaag 13 maanden.Het gaat veel te snel allemaal.

Groetjes Gebakje

6. Sillywendy

Sillywendy Actief lid

1 aug 2012
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ik wil ook graag in het lijstje maar weet niet hoe..

Ik ben zelf 29 jr en ben uitgerekend op 22 maart het gaat om ons eerste kindje en we horen hopelijk volgende week tijdens een geslachtsbepaling of we een zoon of dochter krijgen :)

Eerstvolgende onderzoek is dus maandag 8 okt een geslachtsbepaling dan maandag 15 controle bij vk en 1 november de 20 weken echo!

helemaal leuk!!

7. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    Danssie, ben jaloers hoor, ik zou graag eens naar Amerika gaan! Lijkt me prachtig. Veel plezier.

Nbroen, ik moet bij de gyn vanwege m'n schildklier, zw suiker bij m'n eerste en een maag verkleining vorig jaar. Er word dus heel veel bloed geprikt en afspraken bij 3 afdelingen om ons in de gaten te houden. Met de kleine gaat het nog goed hoor, er is nog niet veel risico voor hem/haar meer voor mij. Ik wacht nu op een paar belangrijke nloedwaardes die ons zeggen of we weer in het zkh moeten bevallen en weer 5 dagen op controle blijven zoals de eerste keer.

Wel leuk dat bijna iedereen hier het geslacht straks weet! Ben jaloers, ik wil het ook weten! Maar mijn man niet dus ik dan ook niet. Heb er nu wel meer moeite mee dan bij m'n zoontje, toen wist ik qua gevoel ook dat het een knul was maar nu denk ik een meid. Dan moeten we toch veel dingen op nieuw kopen in het roze :)

Hier is het kamertje nu leeg van zooi, er moet nog 1 wand behangen en dan kan alles op z'n plek. Heb dit weekend stiekem al de 50/56 kleertjes van zolder gehaald en in de commode gelegd :) kon het niet laten.
    Meer dames z'n last van constipatie en maagzuur? En iemand daar ook z'n rug pijn van? Maak me nu al zorgen over de aankomende 24 weken, loop nu al krom halverwege de dag.. Kan niet meer op m'n rug liggen of half op mn buik. Bah.. Ben zelfstandig ondernemer dus kan niet eens stoppen met werken al zou het moeten..

Jullie kwaaltjes??

8. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden, zo daar ben ik weer hoor. Super verjaardag gehad zaterdag. Heel druk en gezellig en de kleine is enorm verwend. Hij was tussendoor even de drukte zat maar heeft zich verder prima vermaakt met alle aandacht en speeltjes.

@nbroen, jeetje, wat een heftige geschiedenis. Ik was in de veronderstelling dat er nu 3 kids bij jou thuis rondliepen, sorry. Wat lijkt me dat vreselijk zeg met 20 weken afscheid moeten nemen van je beebje. En nu weer een pittige zwangerschap met BI en problemen met bloeddruk. Jeetje zeg, vind het wel knap van je dat je er toch zo voor gaat. Neem lekker je rust en laat ze jou en de kleine maar heel goed in de gaten houden.

@marieken, gaaf he de kleine voelen. Ik twijfelde ongeveer 2 weken terug of ik nou m'n beebje voelde bewegen. Inmiddels is die twijfel voorbij. Heerlijk gevoel. En inderdaad vooral al ik 's avonds lig.

@danssie, veel plezier in Amerika!

@mwb, leuk kamertje inrichten. Wij willen liever weer niet weten wat het wordt. Zijn de vorige keer ook voor limegroen gegaan en is inmiddels behoorlijk aaangevuld met blauw, erg leuke combi geworden. Nu hetzelfde weer haha. Als het een meisje wordt dan wordt het combi limegroen roze, lijkt me ook erg mooi.

@gebakje, welkom! en gefelciteerd met je zwangerschap. Leuk dat je ook nog een kindje van 1 hebt rondlopen. En hij grote broer wordt:)

@marieken, waardeloos zeg dat je zo'n last hebt van constipatie en maagzuur. Tijdens m'n vorige zwangerschap hielp gaviscon en melk me tegen het maagzuur, maar had dan ook niet extreem veel last.
    Ik kreeg van het weekend de tip om met een kussen tussen mijn benen te slapen (op m'n zij) ivm. rugklachten. Het helpt mij...

Ik heb al een aantal weken last van mijn onderug. yoga en zwemmen helpt maar toch wordt het steeds erger. Lekker naief van mij, maar kwam er dit weekend pas achter dat het bekkenklachten zijn. Wel fijn dat ik nu gericht oefeningen kan doen.

Ahum, heel verhaal geworden....
    Vind het leuk dat het forum weer een beetje leeft. gezellig!
    Tot snel!

9. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Fijn dat je in iedergeval goed in de gaten gehouden word door het ziekenhuis..zelf ben je ook heel belangrijk natuurlijk en als het straks met jou niet goed zou gaan dan heeft jullie kleine beepje hier op de duur ook last van! Wel vervelend dat je niet kan stoppen met werken als het zou moeten. Dan zou ik nu dus al een probleem hebben:p.wat voor werk doe je dan??

Hahaha, nee ik heb hier nog geen last van...wil eerst weten wat het gaat worden:D en als het een jongetje word dan zal ik wel moeten shoppen...alles is roze hier in huis..hahahaha...gelukkig zijn mijn man en ik beiden erg nieuwschierig aangelegd, dus zodra ze wat kunnen zien dan laat de gyn het ons weten....Zelf heb ik heel sterk het gevoel dat dit een jongetje is mijn mijn oudste dochter zweert dat het een babyzusje word!! Ik twijfel zelfs een beetje of ik tussen nu en de 20 weken nog een geslachtsecho wil laten maken...;) maar weet niet hoe mijn man hierover denkt..hihi..

Hier af en toe wat last van mijn darmen en ben wat meer moe dan anders....voor de rest (op mijn bekkeninstabiliteit en flauwvallen/duizelingen na)gaat het goed.

10. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Gezellig dat je ook hier mee komt kletsen :D Ik zal je erbij zetten op ons lijstje...Mogen we ook weten hoe oud je bent??hahaha...
    Ja onze meid is 4 oktober alweer 16 maanden...gaat echt onwijs snel...
    Zie dat we maar 1 dagje schelen:p Ben benieuwd wie van ons als eerste mag, hihi..

11. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ik zal je erbij zetten hoor!! Leuk, al heel snel een geslachtsbepaling:D ben jaloers...wil het ook weten, hahaha...

12. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Leuk dat die kleine een leuke verjaardag heeft gehad...:D met een hoop cadeautjes...hihihi..
    Ja de zwangerschappen zijn hier nooit echt een lolletje, maar ja weet nu wat je ervoor terug kan krijgen en dat is ook onze drijfveer...Hebben een hoop tegenslagen gehad de afgelopen jaren, maar zijn hier ook heel sterk uitgekomen samen...
    Na het overlijden van Calvin* heb ik echt wel even in een flinke dip gezeten hoor! En tijdens de zwangerschap van onze dochter was ik ook steeds bang dat het weer mis zou gaan..maar deze zwangerschap ben ik echt relaxed...alsof ik weer een beetje vertrouwen heb gekregen na de zwangerschap van onze jongste..
    Maar toch blijft de angst er wel in zitten voor de 20 weken echo, want daar kregen we ruim 3 jaar geleden te horen dat ons zoontje zou komen te overlijden:( Zou blij zijn als die datum gepasseerd is:D

@marieken, ik slaap altijd met een voedingskussen..daar leg ik dan mijn been op..omdat ie vrij lang is kan mijn hele been erop liggen en dat geeft meer rust!

Wij hadden bij onze eerste ook lime groen gekozen! Heeft ze nog steeds..Bij onze tweede dochter zijn we helemaal los gegaan; zij heeft creme muren maar alles aan spulletjes is dus knalroze:D

13. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    Ik wil ook z'n lang kussen maar vond het nog te vroeg, maar ga hem toch maar aanschaffen straks. Thans voor de tips.

Nbroen, ben gastouder. Dus redelijk intensief en lichamelijk werk. Maar nu slapen de meeste een dutje extra dus heb even rust. Soms heb ik geluk.

14. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    ♥Maart 2013 Mama's ♥
    - Eden28 (.. jaar) ???? ???? Uitgerekend op: 3 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Hellokitty83 (29 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Ragazza (32 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 8 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Groot Gezin (30 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - 1steXmom (28 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 10 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Doost1985 (26 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 11 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 12 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)

- Angelina2 (?? jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 14 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Krulletje87 (24 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - JoyB (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 18 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Marieken (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 19 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - MWB (39 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Kzh (26 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Sillywendy (29 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - gebakje (... jaar) Tweede kindje, Uitgerekend op: 25 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - nbroen (36 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Danssie (26 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Lyveh24 (24 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Evelien055 (27 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Casseia (23 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Badhairday82 (29 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 30 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)

♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥

- Sillywendy: 08 Oktober - geslachtsbepaling
    - Doost1985: 15 Oktober controle-vk
    - HelloKitty83: 15 Oktober 20 weken echo
    - Sillywendy: 15 Oktober - controle VK
    - Doost1985: 17 Oktober 20 weken echo
    - HelloKitty83: controle VK
    - Sillywendy: 01 november - 20 weken echo
    - Marieken: 02 november - 20 weken echo
    - Nbroen: 05 november - 20 weken echo
    - Danssie: 07 november - 20 weken echo

15. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Ligt echt heerlijk!!! Zeker halen hoor....vooral als je nu al zo`n last hebt....
    Hahaha, ik ben al kapot als ik de kids een hele dag thuis heb....maar jij bent gastouder:$ Dan kan ik me voorstellen dat je maar weinig rust tussendoor kan nemen...gelijk heb je..ieder minuutje die je pakken kan DOEN!! Ben zelf z-verpleegkundige dus is ook erg zwaar..vandaar dat ik nu ook niet meer werken kan.

16. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Eigenlijk schandalig dat ik hier al tijden meelees maar nooit wat post.
    Na mijn ziekenhuisopname kwam het er niet meer van, wel in de andere maart-groep maar op een of andere manie vergat ik telkens hier ook te posten, doos dat ik ben :D
    Maar ik wil graag weer meedoen als het mag :)

17. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    Natuurlijk mama van f, ik verwaarloos ze hier ook nog wel eens. Soms gewoon geen tijd hè, maar ze zijn hier niet haat dragend ;)

Oh oh oh opeens een golf maagzuur en misselijk van de koffie net!! Jakkes jakkes jakkes, toch niet zo slim dus.. Heb geen medicijnen bij me.. Hopelijk zakt het zo weer.

Nbroen, verlang nu al naar dat kussen. Morgen ff halen :)

18. Elivanderven

Elivanderven Nieuw lid

2 okt 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben Eli uit Zoetermeer, ik ben opzoek naar meiden die ook in maart 2013 gaan bevallen om wat ervaren te delen. Het is mijn eerste baby en ik wil graag contact met andere moeders hebben.

Ik ben nu bijna 15 weken <3
    Eli

19. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Welkom Eli en mamavanf!

@ marieken, voedingkussen is hier niet weggeweest haha, maar om hem deze keer voor mijn rug te gebruiken daar had ik niet aan gedacht. Is ook heerlijk onder je buik als ie zometeen iets groter is. Je kan vannacht wel vast een gewoon kussen gebruiken...

@mwb, succes morgen!

@lijst, mijn uitgerekende datum is naar 15 maart gegaan en vanaf morgen ben ik ook een jaartje ouder.

20. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    &#9829;Maart 2013 Mama's &#9829;
    - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 15 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - Sillywendy (29 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)
    - gebakje (29jaar) Tweede kindje, Uitgerekend op: 25 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing)

&#9829; AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S &#9829;

- Sillywendy: 08 Oktober - geslachtsbepaling
    - Doost1985: 15 Oktober controle-vk
    - HelloKitty83: 15 Oktober 20 weken echo
    - Sillywendy: 15 Oktober - controle VK
    - Gebakje: 16 Oktober: geslachtsbepaling
    - Doost1985: 17 Oktober 20 weken echo