Hier iedere dag Alleen val ik steeds flauw..erg rot...ik heb het ook als ik naar boven loop dan moet ik echt zowat aan het zuurstof..snelle hartslag en erg draaierig.. Bij komt het door sterk schommelende bloeddruk van heel hoog naar heel laag en weer terug...en door mijn longen..hier sta ik nu ook onder controle voor bij de longarts Gyn vertelde dat het bij mij alleen maar erger zou worden en ik mocht ook al vrij snel helemaal niet meer werken omdat ze het niet verantwoord vind dat ik dan ruim een uur naar mijn werk moet rijden met de kans op flauwvallen.Had het er eerst wel een beetje moeilijk mee, maar zie nu wel in dat het beter is zo.. Hebben ze bij jou je hb al geprikt? Daar kan je het ook van krijgen..anders even goed aangeven bij de volgende controle
♥Maart 2013 Mama's ♥ - Eden28 (.. jaar) ???? ???? Uitgerekend op: 3 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hellokitty83 (29 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ragazza (32 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 8 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Groot Gezin (30 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - 1steXmom (28 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 10 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Doost1985 (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 11 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing) - MamavanF (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 11 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing - Angelina2 (?? jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 14 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 15 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Krulletje87 (24 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - JoyB (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 18 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Marieken (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 19 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Yvonne9888 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 20 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - MWB (39 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kzh (26 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sillywendy (29 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - gebakje (29jaar) Tweede kindje, Uitgerekend op: 25 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - nbroen (36 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danssie (26 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lyveh24 (24 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelien055 (27 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Casseia (24 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Badhairday82 (29 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 30 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Marieken: 04 Oktober - gynaecoloog controle - Sillywendy: 08 Oktober - geslachtsbepaling - MamavanF: 08 Oktober - controle VK - Silsa: 09 Oktober - VK - Doost1985: 15 Oktober controle-vk - HelloKitty83: 15 Oktober 20 weken echo - Sillywendy: 15 Oktober - controle VK - Gebakje: 16 Oktober: geslachtsbepaling - Doost1985: 17 Oktober 20 weken echo - Silsa: 26 Oktober - 20 weken echo - Nbroen: 26 Oktober - gynaecoloog controle - MamavanF: 26 Oktober - 20 weken echo - Gebakje : 29 Oktober: controle vk - MWB: 29 oktober: 20 wkn echo en controle - MamavanF: 30 Oktober: Extra echo door fontys-studenten - HelloKitty83: controle VK - Sillywendy: 01 november - 20 weken echo - Marieken: 02 november - 20 weken echo - Nbroen: 05 november - 20 weken echo - Gebakje: 06 November: 20 weken echo - Danssie: 07 november - 20 weken echo - Nbroen: 20 november - Eerste 3d/4d pretecho @Yvonne9888, heb je erbij gezet hoor...heb je nog een afspraak staan bij de vk? Even onze eerste pretecho erin gezet
@ Marieken, heb je al een kussen gehaald?? was ik even benieuwd naar ;>) @ Elivanderven, Welkom hier...Gaat alles goed met je? @ Casseia, vervelend hoor dat je zoveel bloedingen gehad hebt..word je knap onzeker door of niet?? Flauwvallen herken ik ook idd...geen pretje ;>( @all, Hier zit ik in spanning te wachten tot mijn schoonzusje gaat bevallen van hun eerste kindje..Ze is nu 41 weken en 1 dag zwanger...kleine wil er duidelijk nog niet uit ;>)
Nbroen, ja ik heb het kussen gister gehaald na een avondje uit eten lig ik eindelijk in bed te klagen van de pijn in m'n rug.. Bedenk ik ineens dat het kussen nog netjes in m'n auto ligt! Wist wel dat ik iets vergeten was, maar wat.. Dus in m'n pyjama toch maar ff door de regen naar de auto. Heb wel onrustig geslapen, kussen lag steeds in de weg met draaien enzo maar als ik eenmaal weer lig dan lig ik heerlijk helaas toch wel pijn in m'n rug vandaag, dus helaas geen wonder kussen hihi was toch leuk geweest. Verder ben ik moe vandaag, en heb het uitgeroepen tot "makkelijke dag" vandaag. Dus haren los, geen make up en een legging met grote trui. Zo. Maar toch zit het niet lekker vandaag. Ben gewoon aan het werk dus kan ook niet ff wat anders pakken. Ach nog 6,5 uur dan weekend Sterkte dames met jullie "kwaaltjes" het word er niet makkelijker op hè. Als onze kinds toch eens zouden weten wat we allemaal voor ze over hebben! Ben trouwens benieuwd wie er nu als eerste het geslacht van het kindje weet! Oh ik mag mee doen als oefen persoon voor studenten die studeren voor echoscopisch dus gratis extra echo's na de 20 weken echo.
Hahaha, nee de pijn gaat er idd niet door weg, maar verzacht alleen wat..en als je buik straks nog dikker gaat worden dan heb je even wat meer steun en lig je wat rechter met je bekken...ben je al bij de fysio geweest?? Helpt soms ook wel als je even wat oefeningen doet of als je even los word gemasseerd Hahaha, in je pyama naar buiten....ik had mooi mijn man gestuurdhihi Hopelijk word ik vandaag of morgen door het echobureau gebeld...wil toch even kijken of ze eventueel op korte termijn een plekje hebben voor een geslachtsecho..mijn man zegt, hewoon afspraak maken...je kan toch niet wachten tot de 20 weken echo Ben ook benieuwd wie het als eerste weet..
Leuk he Marieken, zo'n extra echo, en studenten doen er altijd wat langer over dus je kan lekker lang naar je ukkie kijken. Ik doe het ook, een paar dagen na de 20-weken echo dus kort op elkaar een paar lange echo's Neem eerst mijn ouders mee, leuk kadootje voor hun trouwdag, en bij de studenten mag mijn zus mee, kan ze ook nog even genieten Verder niet veel te melden maar stond gisteren op de weegschaal zowat te juichen omdat ik goed ben aangekomen, was zó blij!!! Toen ik in het ziekenhuis werd opgenomen woog ik nog maar 47 en nu alweer 58, da's een gemiddelde van een dikke kilo per week erbij, whoehoooeee Hoop dat ik de kilo's na de bevalling mag houden want ik wil nooit meer dun zijn!!! Nu drukdrukdruk aan het ontwerpen want heb over een maand een jaarmarkt en moet nog een heleboel materiaal maken zodat ik goed wat te verkopen heb. Zin in, mijn hoofd loopt over van de ideeën
vanuit de nub theorie zou het hier een meisje worden. Maar de echte geslachtsbepaling is pas over een kleine 2 weken. Ik ben benieuwd. Man lief is hier weer beter, had 2 volle dagen een buikvirus. Alles wat er in ging van boven, kwam er net zo hard van onder weer uit. Nu ben ik niet helemaal fit. Keelpijn, verkouden, etc. Bah. Van mij mag het 5 graden gaan vriezen, weg met die bacterien/virussen.
nbroen: wat vervelend dat je er zo'n last van hebt, lijkt me inderdaad wel even moeilijk om te horen dat je moet stoppen met werken, sterkte ermee! ik heb vanmorgen toch even de verloskundige gebeld en ik blijk dus al een vrij lage bloeddruk te hebben en aangezien deze periode in de zwangerschap de bloeddruk nog meer kan dalen, kan dit voorkomen. Ik kreeg als tip om veel te drinken en als ik duizelig word even een dropje te nemen. ik mocht toch ook nog even langskomen en ik heb nog een echo gehad. Het hartje klopte, kindje was al druk aan t bewegen. het zag er dus allemaal goed uit! ben ik weer gerustgesteld! over een paar weken de 20 weken echo en dan gaan ze natuurlijk pas echt goed kijken hoe het met t hartje enz is, maar voor eerst is dit voldoende.
Heerlijk meid dat je zoveel aan bent gekomen...en nu idd maar hopen dat het deels blijft zitten na je bevalling...Maar voorlopig zal je lekker aan blijven komen
Hahaha, jij ook al daar langs geweest met je echofoto?!!hihihi, ik ook en ze zeggen dat ik een jongetje krijg...zou wel kloppen met mijn gevoel...dinsdag 16 oktober weten we het zeker
Fijn dat je even binnen hebt mogen spieken en dat alles oke is met je kleintje toch altijd weer even een geruststelling, of niet dan??!! Ben blij dat wij standaard iedere controle een echo krijgen..vervelend dat je bloeddruk erg laag is, maar gelukkig geen erge dingen aan de hand..lekker rustig aan doen...
♥Maart 2013 Mama's ♥ - Eden28 (.. jaar) ???? ???? Uitgerekend op: 3 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hellokitty83 (29 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ragazza (32 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 8 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Groot Gezin (30 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - 1steXmom (28 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 10 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Doost1985 (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 11 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing) - MamavanF (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 11 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing - Angelina2 (?? jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 14 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 15 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Krulletje87 (24 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - JoyB (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 18 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Marieken (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 19 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Yvonne9888 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 20 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - MWB (39 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kzh (26 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sillywendy (29 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - gebakje (29jaar) Tweede kindje, Uitgerekend op: 25 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - nbroen (36 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danssie (26 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lyveh24 (24 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelien055 (27 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Casseia (24 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Badhairday82 (29 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 30 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Marieken: 04 Oktober - gynaecoloog controle - Sillywendy: 08 Oktober - geslachtsbepaling - MamavanF: 08 Oktober - controle VK - Silsa: 09 Oktober - VK - Doost1985: 15 Oktober controle-vk - HelloKitty83: 15 Oktober 20 weken echo - Sillywendy: 15 Oktober - controle VK - Gebakje: 16 Oktober: geslachtsbepaling - Nbroen: 16 Oktober: geslachtsbepaling - Doost1985: 17 Oktober 20 weken echo - Silsa: 26 Oktober - 20 weken echo - Nbroen: 26 Oktober - gynaecoloog controle - MamavanF: 26 Oktober - 20 weken echo - Gebakje : 29 Oktober: controle vk - MWB: 29 oktober: 20 wkn echo en controle - MamavanF: 30 Oktober: Extra echo door fontys-studenten - HelloKitty83: controle VK - Sillywendy: 01 november - 20 weken echo - Marieken: 02 november - 20 weken echo - Nbroen: 05 november - 20 weken echo - Gebakje: 06 November: 20 weken echo - Danssie: 07 november - 20 weken echo - Nbroen: 20 november - Eerste 3d/4d pretecho - Nbroen: 22 December - Tweede pretecho 4DHD Even geslachtsbepaling en tweede pretecho erbij gezet
@nbroen ja ik ben er met mijn foto heen gegaan naar dat topic, maar heb zelf ook gekeken. ( even artikel gelezen over de nub theorie, en zo moeilijk is het niet als je een beetje goede echo foto hebt)
@Doost, wat hier goe dhielp in het begin tegen die bloeddrukdalingen is bouiilion. Cup a soupje of zo. ( dronk ik smorgens om 10 uur al ) Drop helpt je bloeddruk pas omhoog vanaf 5 dropjes per dag
hahaha, nou ik zie het bij onze foto echt niet hoor..bij sommige ander echo`s die ze posten zie ik het wel gelijkmaar niet bij die van mij..
@ doost, fijn dat je weet wat het was. Super dat je direct bij de Vk terecht kon, zo hoort het. @ nub, op onze foto is is echt niets te zien hoor. Gelukkig maar, dan blijft het een verrassing. Ik was namelijk voor die tijd wel zo nieuwsgierig dat ik wilde weten hoe het werkt, haha Dinsdag weer naar de Vk. Jammer dat ik geen echo krijg... Geduld hebben tot de 20wkn. Fijn weekend
klopt, je moet net een goede foto hebben van 12-13 weken om de nub te kunnen zien. Kindje moet goed liggen etc.
Ha meiden, hoe is het hier? Fijn weekend gehad? @sillywendy, en....? Meisje, jongetje, hoe was het? @mamavanf, alles oké vandaag bij de Vk? Ik heb morgen weer controle, jammer dat we geen echo krijgen...