Maart 2013 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eden28, 23 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    Donderdag 9 augustus eerste echo! Vind het zo spannend. Die enorme onzekerheid had ik ook in mijn eerste zwangerschap, niet leuk

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik denk dat het sowieso een zegen en een groot wonder is om zwanger te raken én zwanger te blijven...
    Zo vanzelfsprekend is het allemaal niet...

9 augustus de echo Benangelique: dan moet je nog veeeeel geduld hebben, pff!!
    Onzekerheid is herkenbaar! Op naar de termijnecho!! ;)

3. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    #43 nobodyswife, 2 jul 2012
    Laatst bewerkt: 2 jul 2012
    Het is en blijft inderdaad een wonder. zwanger worden en blijven en vervolgens van een gezond kindje bevallen.

9 augustus is inderdaad nog ver weg, maar we zijn pas 4 augustus terug van vakantie. Voor 14 juli, dan vertrekken we, een echo doen is wel weg vroeg, dan ben ik nog geen 6 weken en dan klopt net wel of net niet het hartje

Bij mijn eerste heb ik bloedingen gehad tot week 8, vanaf week 5, dus dat is extra spannend

4. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    Net de consulente van MvM gesproken. Vanaf 16 juli kan ik meedoen, maar vanwege de vakantie wordt dat later. 7 augustus komt ze en dan kan ik gelijk meedoen, dan kan ik nog 7 weken verzamelen.
    Bij de eerste ook gedaan. Kleine moeite, groot plezier denk ik dan maar.

Doen jullie ook mee?

5. sunshineS1976

Super Benangelique!! Elk beetje urine is meegenomen zullen we maar denken!!
    Ik heb me ook aangemeld en wacht op een telefoontje voor een afspraak! Ik ben immers zwanger geraakt door de medicijnen die ze uit de urine halen, dus vind ik dat ik ook absoluut mijn bijdrage moet leveren nu dat kan!

6. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    Super inderdaad en jij kent ook de andere kant van de medaille.

Wanneer gaat iedereen de zwangerschap bekend maken? Ik wil dit weekend voor mijn dochter een t shirt met de tekst ' grote zus' ofzo kopen en dan naar mijn moeder met z'n allen. Hans zijn moeder vertellen we het na een goede echo. Zij is dementerend en raakt naar verwachting nogal in de war.
    W gaan met een bevriend stel op vakantie, dus die vertellen we het zodra we in spanje zijn.
    De rest lichten we in na een goede echo.

7. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    Hey. ik kom er ook bij. IK ben volgens de calculators op internet uitgerekend voor 4 maart. Maar aangezien ik geen regelmatige cyclus heb kan ik eigelijk tussen de 5 en 7 weken zwanger zijn. 12 juli mag ik naar de gynecoloog dus het zal afwachten worden :). Van harte proficiat aan iedereen hier

8. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    Gefeliciteerd! voel je je goed?

Stel jezelf eens voor?

9. sunshineS1976

Ha Vondebs: ook hier!

@Benangelique: spannend zeg, ontzettend leuk om het bekend te gaan maken!

Wij wachten tot 11-12 weken met vertellen. Alleen mijn beste vriendin weet het omdat zij ook wist van de hele medische molen. Voor de rest is het echt ons geheimpje en dat wou ik graag zo houden tot we meer zekerheid hebben. Mijn ergste nachtmerrie is het "wereldkundig" maken en vervolgens in zak en as zitten omdat het mis is gegaan en dan ook nog door een hel door al die meelijdende blikken...
    Dus (schoon)ouders, broers, friends enz enz echt pas half augustus!

10. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    Mijn moeder en liefste vrienden vertellen we het dus snel. Mocht het mis gaan (oh, laat het kleintje ajb goed blijven zitten!) Dan wil ik hen ook om ons heen.

11. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Hoi dames, mag ik me hier ook melden?
    Vanochtend ontdekt dat we zwanger zijn, whoehooooeee :D
    Na weinig bruinverlies op NOD die niet wilde doorzetten, én een nega-test zaterdag vandaag dus tóch een posi-test :D
    Had het niet meer gedacht en kan het nog niet echt geloven.
    Voor mij wordt dit mijn tweede kindje, voor mijn Lief het eerste.
    Ik zal uitgerekend zijn op 8 maart (vooralsnog), mijn zoontje is van 10 maart :D
    Heb (nog) bijna geen kwaaltjes, alleen een trekkerig gevoel in mijn buik, met lichte krampjes en steekjes.
    Misselijk was ik altijd al dus daar kan ik goed mee omgaan gelukkig.
    Duizelig, wat grotere en pijnlijkere borsten en al een paar dagen hoofdpijn, verder niets (vind het al genoeg zo hoor :D)

Jullie allemaal gefeliciteerd dames (en ook voor de aanstaande papa's natuurlijk) en geniet ervan!!!

12. sunshineS1976

Van harte gefeliciteerd MamaF!!!! :D
    Hopelijk blijft alles goed gaan!

@Benangelique: snap wel dat je ook de mensen om je heen wilt hebben als het misgaat :)
    Ik heb daar dan juist wat minder behoefte aan omdat ik liever alleen of samen met lief, mijn verdriet dan verwerk.
    Bovendien krijgen familie en vrienden om ons heen aan de lopende band baby's alsof het niets is en na onze hele medische molen heb ik dan weinig zin in medeleven van mensen die het niet echt begrijpen...

13. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    mamaF, gefeliciteerd! naar verwachting zitten jouw 2 kindjes dus ook dicht op elkaar qua geboortedatum!
    mijn dochter is van 9 maart en volgens de calculator is mijn uitgerekende datum 10 maart...

jeetje krullie, daar had ik niet over nagedacht! natuurlijk wil je niet geconfronteerd worden met mensen die er niets van begrijpen...

kletsen jullie ook mee in het draadje 'moeders maart 2013' op de bevallijst?

14. sunshineS1976

Ik zal eens een kijkje nemen op het topic wat jij noemt Benangelique.

Hier komt vrijdag iemand van MvM langs. Spannend hoor! Weer een testje, toch weer zenuwachtig voor. Als alles maar goed is en hij natuurlijk mooi knalt!
    Wel fijn om, na zelf er zelf gebruik van te hebben gemaakt, iets terug te kunnen doen voor het maken van Pregnyl!

15. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @krullie en benangelique: tijdens mijn mk heb ik ontzettend veel lieve steun gehad van mensen om me heen. ook van mensen die het niet hebben meegemaakt, maar wel heel erg met ons hebben meegeleefd. Ook zijn er mensen om ons heen die dit ook hadden meegemaakt, wat het ontzettend fijn maakte om je gevoelens te kunnen delen.
    Maar ook heel knap als je het juist samen wil verwerken (gelukkig had ik heel veel steun aan manlief!!!). Dus nu vertellen we het tochlangzaam aan wat mensen om ons heen.

16. sunshineS1976

Dat moet een hele steun zijn geweest Caroline!
    Als jullie het willen vertellen, moet je dat echt doen! Genieten van alle gelukswensen en alles lekker over je heen laten komen :)

Pfff de echo is nog zooo ver weg! Ik wilde eerst de gyn bellen voor een eerdere echo, maar twijfel nu. Ergens weet ik wel dat het goed zit, maar toch twijfel ik. De eerste echo vindt 2 dagen plaats voor we op vakantie gaan. Stel je voor dat het niet goed is, kunnen we niet op vakantie... daarom zou ik eerder willen.
    Maar aan de andere kant denk ik dat alles wel goed zit en is het veel meer bijzonder om sámen voor de allereerste keer ons hummeltje te zien. Als ik een vroegere afspraak maak kan vriendlief niet mee vanwege werk... twijfel twijfel!

17. Natasjav

Natasjav Lid

1 jul 2012
    7
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoi dames,

Ik mag mij hier ook melden. Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger. 27 juli heb ik de eerste echo. Mijn zoontje is geboren op 18 maart 2011 dus ze zijn erg dicht op elkaar jarig als alles goed mag gaan. Ik heb verder nog geen klachten alleen is mijn buik opgezet door mijn darmen.

18. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik kom mij hier ook melden. Volgens mij ben ik uitgerekend op 8 maart. Ik heb nog geen afspraak durven maken, wij trouwen 27 juli en daarna vertrekken we op reis. Het lijkt me niet zo leuk om daarvoor slecht nieuws te krijgen. Zou midden/eind augustus te laat zijn voor een eerste echo? Ik kom van belgie dus sowieso ga ik naar de gyn.

19. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @krullie: ik snap enorm je twijfel!! Probeer alle voors en tegens af te wegen... De kans dat het goed is, is veel groter! Zolang je geen enorme krampen en bloedverlies hebt, heb je helemaal grote kans dat het goed zit! Alleen een echo zou ik niet willen, stel dat het fout is, dan wil je ECHT niet alleen zijn!! (ook al zal het vast en zeker goed zijn, maar toch...)
    Ik heb niet voor een echo voor mijn vakantie gekozen, omdat het uiterlijk morgen zou kunnen. Dan ben ik pas 6wk en 2 dg en stel nou dat je dan nog geen hartje ziet.... Maar jij bent voor je vakantie al verder, dus dan zie je natuurlijk wat goeds!!
    Sterkte ermee!!

Iedereen heel veel succes met alle onzekerheden, echo's, symptomen e.d!!!!
    Ik ben erover 2,5 wk weer!

20. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    hoi allemaal ik was al op zoek naar deze topic.
    ik ben ook in maart uitgerekend.
    ik mag zeker wel mee kletsen toch :D

Deel Deze Pagina