MamavanF mijn oma had ook de ziekte van Lyme, en die kreeg inderdaad iets van 4 maanden lang antibiotica. Ze is er gelukkig helemaal van af nu. Zou het nog helpen als je het na je bevalling zou nemen die antibiotica ?? Aangezien ze het niet via bloed kunnen aantonen ??
mamavanf: zo zeg.. klinkt inderdaad als een hoop narigheid en kop zorgen zeg. bah, juist nu je hormonen inderdaad al op hol slaan. probeer je zelf rustig te houden en blijven herhalen: ik kan er nu niks meer aan doen, ik kan er nu niks meer aan doen, ik kan er nu niks meer aan doen. maak er je mantra van. en bij elke hap die je eet (ik begijp dat je er last van krijgt) denk dan dat van elke hap een klein hapje naar je baby gaat zo gaat dat hier ook. wel verbazingwekkend af en toe hoe makkelijk ze zeggen dat het wel tussen je oren zal zitten. kreeg ik ook jaren te horen, jaren moe, zwak, slecht slapen, buien en veel aankomen. pas na het verhuizen en andere huisarts kwamen ze er achter dat mn schildklier niet meer werkte. ach ja, ik neem inderdaad aan dat je na je zw wel aan de antibiotica gaat? zou wel fijn zijn als je je na een half jaar dan een stuk beter voelt. kunnen ze nu geen lichte kuur geven? ook bravo voor je man, dat zijn de goeie die je moet vasthouden. zo eentje heb ik ook casseia: thanks voor de lijst goed zichtbaar nu allemaal. hopelijk vanavond nog 2 veranderingen op de lijst. gebakje: wat laat inderdaad, maar veel plezier! (welk geslacht denk je zelf?) ikke dom, net uitgebreid de geiten, schapen en varkens op de kinderboerderij geknuffeld. (ga ik vooral voor mn eigen plezier heen ghahaha) en daarna pas gelezen dat je dat beter niet kunt doen als je zwanger bent. snel maar ff mn handen goed gereinigd. nu proberen me in te houden elke keer dat we gaan hahahaha
Marieken, ze zijn hier voor pretecho's geslachtsbepalingen etc tot 21 uur open volgensmij. En ik ben nu aan het werk, dus komt goed uit 19 uur (ik dnek zelf een meisje) Beesten aaien: doe ik ook gewoon hoor. Kans is maar heel heel heel klein dat je er iets van krijgt. Ik heb thuis een dierentuin, en elke keer als 1 van de beesten langsloopt voor een aai, wa sik mijn handen echt niet. Dan kan ik wel bij de kraan blijven staan
gebakje, welke dieren heb je allemaal dan? wij "enkel" 2 honden, 3 katten, 1 vlaamse reuze reu, reptielen en een lading binnen en buiten vissen, de laatste tijd veel vlagen van misselijkheid door het maagzuur! bah bah bah, snachts, sochtends en vandaag ook een paar keer tussen door al. terwijl ik de eerste 3 mnd nergens last van had hahaha
♥Maart 2013 Mama's ♥ - Eden28 (.. jaar) ???? ???? Uitgerekend op: 3 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Hellokitty83 (29 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 5 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Ragazza (32 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 8 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Groot Gezin (30 jaar) 6e kindje Uitgerekend op: 9 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - 1steXmom (28 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 10 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Doost1985 (27 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 11 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing) - MamavanF (33 jaar) tweede kindje Uitgerekend op: 11 Maart 2013(Jongen/Meisje/Verrassing - Angelina2 (?? jaar) 7e kindje Uitgerekend op: 14 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Silsa (31 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 15 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Krulletje87 (24 jaar) 4e kindje Uitgerekend op: 17 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - JoyB (28 jaar) 1e kindje Uitgerekend op: 18 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Marieken (25 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 19 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Yvonne9888 (24 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 20 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - MWB (39 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 21 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Kzh (26 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Sillywendy (29 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 22 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - gebakje (29jaar) Tweede kindje, Uitgerekend op: 25 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - nbroen (36 jaar) vierde kindje Uitgerekend op: 26 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Danssie (26 jaar) Eerste kindje Uitgerekend op: 27 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - LiLaa (24 jaar) Tweede kindje Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Lyveh24 (24 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 28 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Evelien055 (27 jaar) Eerste kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Casseia (24 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 29 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) - Badhairday82 (29 jaar) 1e kindje, Uitgerekend op: 30 Maart 2013 (Jongen/Meisje/Verrassing) ♥ AFSPRAKEN, CONTROLE & ECHO'S ♥ - Nbroen: 16 Oktober: geslachtsbepaling - Doost1985: 17 Oktober 20 weken echo - Silsa: 26 Oktober - 20 weken echo - Nbroen: 26 Oktober - gynaecoloog controle - MamavanF: 26 Oktober - 20 weken echo - Gebakje : 29 Oktober: controle vk - MWB: 29 oktober: 20 wkn echo en controle - MamavanF: 30 Oktober: Extra echo door fontys-studenten - HelloKitty83: controle VK - Sillywendy: 01 november - 20 weken echo - Marieken: 02 november - 20 weken echo - Nbroen: 05 november - 20 weken echo - Gebakje: 06 November: 20 weken echo - Danssie: 07 november - 20 weken echo - Casseia: 12 november - 20 weken echo - Nbroen: 20 november - Eerste 3d/4d pretecho - Nbroen: 22 December - Tweede pretecho 4DHD __________________________________________________________________________ Ben ik dan tot nu toe de enigste met een jongetje??? hahaha Een meisjesbom volgend jaar!!
leuk gebakje!!! ik gok dat wij het zelfde hebben, na een knul krijgen wij denk ik ook een meid wel grappig zn meiden boem. bij de geboorte van mijn zoon was onze hele wijk blauw, iedereen kreeg knullen hahaha had de chinese kalender het goed bij jullie???
nee volgens de kalender zou het een jongen worden. Ik merk wel goe dhet verschil tussen placenta voor ( bij jasper) en nu placenta achter. jasper voelde ik ook al vroeg met 15 weken ongeveer, maar die voelde ik 1-3x per dag. Deze kleine meid voel ik ook al 2 weken, alleen echt wel 10x per dag. Gister tegen het echoapparaat schopte ze ook behoorlijk hard. De echoscopiste moest gewoon tegen duwen
gebakje, ze zeggen ook dat meiden drukker zijn in de buik dan jongens. hier zou dat dan kloppen, mn zoon voelde ik rond de 18 weken denk ik en nu al met 13 weken. en nu ookal veel en vaak ja. wel grappig dat het je bij jou dus ook is opgevallen, dat de meid drukker is (nu ben ik helemaal benieuwd of mijn vermoeden goed is!)
Leuk! Gefeliciteerd! En wat een leuke echo-foto's ook, super om te zien he? En oh ja, de chinese kalender had het bij ons ook fout
Ik was ook eens benieuwd naar die chinese kalender.. Heb eens gekeken... Was nog 23 toen ik zwanger werd en dan zou het een meisje worden.. Klopt bij mij dus ook niet haha! En ook ik voel de kleine al regelmatig, wat voor een eerste zwangerschap vroeg zou zijn volgens de gyno.. Heb een druktemakertje in mn buik, vraag me af of ie zo druk blijft, aangezien het een jongetje is en die toch meestal rustiger zijn... En bij mij ligt de placenta ook achter..
Is dat zo ja, dat een meisje drukker is in de buik dan een jongen? Dit kindje voel ik nu al twee weken terwijl ik mijn zoontje pas rond 20 weken voorzichtig begon te voelen. De chinese kalender had bij mijn zoontje gelijk, deze keer zegt hij een meisje dus benieuwd of het weer klopt. Stiekem toch een kléin beetje hoop van wel, hihi
Eerst een jongetje dan een meisje, is toch de wens van zooooveeeel mensen!! Hoop voor je dat het een kleine meid gaat zijn!!
Ja maar eigenlijk vind ik dat een beetje naar van mijzelf om daar een voorkeur voor te hebben. Alsof ik van een jongetje minder zou houden ofzo en dat is natuurlijk absoluut níet zo. Maar omdat we heel bewust hebben gekozen het bij twee kinderen te houden lijkt het me wel geweldig om ook een dochter te hebben, weten we ook hoe dát is
Ik ben zelf wel blij datik een jongetje krijg... Bij mij in de familie is het bij iedereen eerst een meisje, dan een jongetje, en bij een aantal alleen meisjes... ben dus de eerste in meerdere generaties met een jongetje als eerste . Iedereen verwachte bij mij ook eerst een meisje, maar ben echt helemaal gelukkig met de kleine knul!
casseia, hadden jullie in belgie nou ook langer zwangerschaps verlof? meer dan 16 weken? onze voorkeur was stiekum nog een knul maar nu ik denk dat het een meid is is dat ook wel heeel erg leuk. beide dus meeeer dan welkom (en ik vind dat je best een voorkeur mag hebben, zolang je maar niet teleur gesteld bent met het andere geslacht. eens op tv gezien, een stel dat echt baalde dat ze een knul kregen. nou die is een kind niet gegunt!!!) ps: heb een slechte week, moe en vreselijk chaggie! gister storte ik ff in in de intratuin met alle kids. werd me te druk. zat daarna te janken in de auto.. pizza gehaald, vroeg naar bed gegaan en van drukke baby genoten. helaas weer slecht geslapen maar nog 1 dagje werken en weekend. we slaan ons er wel door heen. jullie ook zo moe?