Hallo Disndag zit ik aan de 30weken ik dacht misschien is het leuk om de laatste tien weken met elkaar te praten over de leuke dingen en de kwalen. Voorlopig is slapen voor mij al een vreselijk iets geworden en ik wil juist zo graag hihih. Ben benieuwd hoe het topc gaat worden Xx joon
Nou hier nog 1 die het slapen wel kan vergeten... Onze Uk die word vast later een hele goeie trampoline springer want die doet nu al goed zijn best op me blaas... Hahahaha *lacht als een boer met kiespijn* Heb mijzelf al verbannen naar de logeerkamer zodat manlief wel goed kan slapen maar serieus dat rennen naar de wc en dan 5 druppels eruit krijgen frustreerde een hoop Buik is ook ontzettend gespannen en ik doodop hahaha
Hahaha leuk he. -__-. Hier ook om de 3min plassen. Zonder geweldige resultaten. + brandend maagzuur. Wat ben k blin als k weer op me buik ken slapen zonder al die rompslomp
Hier nog iemand, 31 weken en het slapen helaas even lang hopeloos. Ik blijf misselijk s nachts. Inmiddels geen hoop meer dat t overgaat, blijkbaar hoort dit er voor mij bij...m'n man is dr zelfs al zo aangewend dat ik rustig wat kan eten, tv kijken etc zonder dat hij er wakker van word, ideaal
Vreselijk die nachten haha! Als ik wakker word, ook al is het 2 uur, is het daarna kansloos! En maar plassen idd, zonder resultaat. Hier naast mijn bed stapels boeken, uitzending gemist, tijdschriften etc om de nacht maar door te komen
Hier ook hetzelfde verhaal..... Ik probeer daarom zo laat mogelijk te gaan slapen, dan lukt het aardig. Ben ook zo blij dat mijn verlof volgende week begint. Heb naast slecht slapen en vaak plassen ook last van mijn rug en bekken.
Jeeeej hier vannacht net aan anderhalfuur geslapen nu aan de koffie en dan daarna nog even proberen te slapen... Verder dromen over de bevalling (volgens mij kan ik niet wachten!!!) En dan wakker worden en kijken of Uk wil trappen om tot de ontdekking te komen dat hij WEL lekker ligt te slapen!!!! Brandend maagzuur jep hier ook aanwezig!!!! Behoorlijk ook eerlijk gezegd om 5 uur wakker worden linkerzijde... Oeps gaat niet.... Rechterzijde.... Ow help gaat ook niet.... Standaard nu overal Rennie's om me heen... Zit de hele tijd te denken ik hoop dat Uk met 36 a 37 weken komt, ik hoop het, ik hoop het... Zul je zien dat met 41 weken hij pas denkt van " ach laten we mams en plezier doen".... Nou meiden jullie veel op de planning vandaag??? Ik helemaal niets!!!
Oja, rennies. Heb ik ook overal... was de maagzuur bijna vergeten. Ik ga voor vandaag maar eerst lekker uitslapen, daarna huisje schoonmaken en de kraamzorg komt eindelijk langs voor de intake (vorige afspraak hadden ze verkeerd ingepland). En heb daarna nog 4 werkdagen te gaan voor mijn verlof begint.
Ik heb straks echo mbt placenta, bij de 20 weken echo bleek die te dicht bij baarmoedermond te liggen. Heb m'n hoop erop dat hij netjes verschoven is. Zou namelijk graag thuis willen bevallen. Verder komt de kraamzorg langs voor een intake, echt baby dagje dus! Lukt het jullie om je werk nog te combineren met het slaapgebrek?
Wauw loekie ze zijn dan ook niet vlot bij jouw met kraamzorg brrr hoor het vaker, hier waren ze al met 24 weken... Binnenkort krijg ik een telefoontje hoe alles gaat en dan wachten tot Uk zich aandient... Bevallen jullie in het ziekenhuis of thuis??? Hier ga ik in het ziekenhuis bevallen door eerdere miskramen heb ik een medische verklaring gekregen. En het hoeveelste kindje is dit voor jullie?? Hier ons 1ste kindje...
Vandaag niets op de planning. Zit helaas al paar weken thuis met extreem veel harde buiken en heb nu bedrust voorgeschreven gekregen. Dus boek lezen, tv kijken en dat was het wel haha. Weet nog niet of ik in ziekenhuis ga bevallen. Vrijdag krijg ik te horen of het medische indicatie wordt, of dat ik toch terugmag naar eigen verloskundige. Vorige bevalling op laatste moment medisch geworden ivm Hellp syndroom en inleiden. Toen wilde ik overigens sowieso in ziekenhuis bevallen, maar dan poliklinisch. Succes vandaag met de vermoeidheid! @ukje: 2e kindje voor ons dus
Hier ook in de laatste 10 alleen hoef ik er gelukkig nog maar 3, aangezien k al 3 weken in zkh lig en hier tot de bevalling moet blijven. Ga snachts zo 2/3 x naar de wc. Doet t bij jullie ook zo zeer als de baby tegen de navel aan schopt? Vind de laatste weken ook wel weer erg bijzonder, buik groot, duidelijk kindje in, dat heerlijke gevoel van samen zijn met je kindje 24/7
Nee, kreeg 1 dag voor de afspraak een telefoon dat ze bij mij aan de deur is geweest, terwijl we de volgende dag een afspraak hadden. Dus haar planning was helemaal in de war, want ze kon op de dag zelf niet. Belde daarom vorige week nog om te checken of het nu wel goed in haar agenda staat. Had de afspraak in 1e instantie met 30 weken. Het is voor ons (mijn vriend en ik) ons 1e kindje. Ik werk nog steeds, maar niet volledig. Zit gedeeltelijk in de ziektewet. Vandaar dat ik 6 weken eerder met verlof moet, anders had ik tot 4 weken voor uitgerekend datum gewerkt . Ik moet in het ziekenhuis bevallen, heb medische indicatie ivm overgewicht en zwangerschapsdiabetes. Fijne dag en succes allemaal. Ik ga ff lekker uitslapen, het is ook nog mijn vrije dag .
@hooyaaasya: Oei, nog 3 weken in het ziekenhuis dus? Vervelend zeg. Kom je de dagen wel door? Heb zelf 3 weken geleden paar dagen in ziekenhuis gelegen ivm weeen activiteit maar gelukkig nu thuis platliggen. Ik zie dat je al een kindje hebt? Hoe is dat als jij niet thuis bent? Maar nog ff volhouden!
*werk Hier al vanaf januari thuis door een reorganisatie krijg wel tot maart 2013 betaald dus ach.... Ik vind hem wel even goed!! Reïntegreren lukte nu toch al niet... Heel stom als je zwanger bent wilt niemand je aannemen Moet wel zeggen dat ik de druk van het werken erbij niet had getrokken (lag ook aan het werk wat ik deed) en ben blij dat ik me nu helemaal op de zwangerschap heb kunnen concentreren. *slapen Hier ga ik het ook nog even proberen want had vannacht 1 van mijn katten van 12 jaar die even van het padje was en begon de halve nacht te mauwen en is dan niet stil te krijgen... Voor degene die er helaas alweer uit moeten een hele fijne dag!!! Voor diegene die zich nog een keer gaan omdraaien hele mooie dromen
Hoi meiden. Hier ook aan de laatste 10 weken begonnen . Al is het officieel nog 12 weken , maar als alles goed gaat wordt ik met 38 weken ingeleid. Zo naar de gynaecoloog voor een controle en een echo....
Hallo allemaal, Ook hier laatste 10 wkn. Morgen 33 wkn! Ik kan alleen mee praten over het slechte slapen nu *_* Gelukkig deze zwangerschap geen last van maagzuur (heb een GBP gehad) en last van nachtelijke toilet bezoekjes heb ik ook niet Ik loop al vanaf April thuis,.....eerst slijmbeurs onsteking in knie, daarna galstenen (geopereerd bij 12wkn zw.schap) daarna nierbekken onsteking (ziekenhuis opname) en vanaf week 18 last van BI en SI gewricht wat leid tot 2x pw fysio. Maar moet zeggen dat ik me verder goed voel hoor Dit is ons 4e kindje dus ik heb genoeg om handen om mij niet te hoeven vervelen. Vanaf wk 37-38 gaat de gyn kijken of ik al onstluiting heb, is dat het geval zal ik opgenomen worden en ingeleid, dit ivm met zware BI (krukken en rolstoel) en omdat mijn andere 3 kids pas met 41-42 wkn zijn gekomen word ik "gespaard/ontzien"..... Dus sowieso een zkh bevalling voor mij.
Hier ook, nog maar 4 weken! Word Spannend nu hè meiden?hier ook last van slaapgebrek, veel plassen, rugpijn, pijn in Bekken en maagzuur sinds week 20..nog even volhouden
Hoooi Dames, Spannend, zo de laatste paar weekjes. Zijn jullie ook zo de laatste dingen aan het regelen. Het babykamertje is hier helemaal klaar, spulletjes in de kast en klaar voor de geboorte. Ook staat er al een hoog-laag bed in mijn woonkamer. Ik heb behoorlijk last van BI en nu hoef ik dus niet snachts tig keer trap op en af om naar het toilet te gaan. Echt een uitkomst. Bevallen gaat in het ziekenhuis gebeuren met 38 weken ivm zwangerschapsdiabetes en daarvoor insuline gebruik. Ook is mijn baby al aan de grote kant. Wat ik nu nog moet gaan regelen en bekijken zijn de mogelijkheden na de bevalling. Waarschijnlijk moet mijn kindje worden opgenomen op kinderafdeling ivm de glucosewaardes. Ik wil graag BV geven en bij de andere kinderen is dat niet goed gelukt. Vandaar dat ik wil regelen dat mijn kindje niet na de bevalling met de fles gevoed gaat worden, maar aan de borst of met een cupje. Zodat de bv de beste kans kan hebben. Ik hoop echt dat dat kan.