November Mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door melaniiej88, 11 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melaniiej88

4 okt 2012
    25
    0
    0
    Aangezien ik niet echt meer een recente vond dacht ik ik open er een nieuwe bij:)

Ik ben Melanie 24jaar alleenstaande mama2be en ben 27november uitgerekend!

Is me eerste kindje en vind het heel spannend en ook wel een beetje eng allemaal!
    Lijkt me leuk om met anderen in contact te komen!:)

2. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Leuk zo'n topic!

Ik ben Chanti, 22 jaar en 15 november uitgerekend..

Ook voor mij wordt dit ons 1e kindje! Nu het steeds dichterbij komt vind ik het ook wel spannend worden :p

3. Troetelbeer

Troetelbeer Actief lid

3 sep 2007
    156
    0
    0
    Hallo, ik ben 23 november uitgerekend! De andere 2 kwamen 9 dagen te vroeg. Hoop deze ook. Spannend...

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik ben 15 november uitgerekend van onze eerste! Heeft een van jullie al n beetje slijm verloren (lekker onderwerp:$), hier sinds zondag n klein propje. Ik doe het nu rustig aan maar verder alles rustig.

5. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    K hoorde eigenlijk bij de oktober mama's maar onze dochter zit wel prima in mn buik!

Slijm verloren, best veel voorweeen maar nog géén beebje! Dus kom k hier ook maar mee kletsen!

Ik was 10 dagen terug uitgerekend! 1e kindj!!

Hoe voelen jullie je??

6. Troetelbeer

Troetelbeer Actief lid

3 sep 2007
    156
    0
    0
    Geen slijnprop maar wel voorween. Ik heb ook veel pijn aan mijn schaambeen lijkt het wel. Vooral als ik even gezeten heb. Heb het wel gehad hoor. De beeb mag van mij wel komen! Ik ben ook zo beniwud of ik misschien al wat ontsluiting heb. Voel dat de baby wel al goed is ingedaald.

7. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Wow, dat duurt wel erg lang!! Nog steeds niet aan het bevallen?

Hier ook veel voorweeen maar daar blijft het ook bij..

8. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hier ook een november mama. andere kids waren ver over tijd, maar ik hoop dat het nu niet zo is, ivm mijn bekken. hier nog nergens last van en is ook nog niet ingedaald...

9. Ann29

Ann29 Nieuw lid

7 nov 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben Wendy en ik ben 28 november uitgerekend van mijn eerste kindje.
    Ik ben een bewust alleenstaande mama van 29 jaar.

10. leli

leli Lid

21 nov 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen, ik verwacht 21 november mijn 4de kindje,na 3 meiden een manneke. morgen afspraak bij de gynaecoloog, ben vandaag 38 weken, had op 36 weken al 2 cm ontsluiting, ben benieuwd of er nog meer is bijgekomen want heb al veel voorweeen gehad, heeft nog iemand van jullie dit? Ik had 2 dagen geleden enorme buikloop, had in diverse topics gelezen dat dit soms een voorteken van de bevalling was, bij mij dus niet. We zien het wel, voel mij wel erg gezwollen in mijn schaamdelen, het lijkt wel of mijn binnenkant naar buiten gaat komen:)

11. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland

Aah leuk! Nog meer november mama's :)
    Ik heb nu ook al 2 weken voorweeen.. Maar ook indalingsweeen tussendoor (kindje is nu nog steeds niet ingedaald)..
    Laatst had ik ook een dag dat ik me anders dan anders voelde en dacht, nu gaat het beginnen! Maar mooi niet dus :(

12. mem81

mem81 Actief lid

21 jan 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo.. hier een zwangere die hopelijk ook ieder moment gaat bevallen! :D
    We verwachten ons derde en vierde kindje. Tot nu toe alles goed met de beebs.. maar van mij mogen ze er wel uit. Wordt allemaal wat lastig zo naar het einde toe.. :p

13. leli

leli Lid

21 nov 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen dus naar Gynaecoloog geweest, ben nu 38 weken en 1 dag. De Baby is volledig ingedaald, hoofdje beneden en heb nu 3cm ontsluiting (de voorweeen die ik de afgelopen 2weken heb gehad hebben dus 1cm extra ontsluiting opgeleverd). Het kan dus elk moment op gang komen maar evengoed nog 2weken op zich laten wachten. Het liefst zou ik met een grote plons mijn vruchtwater verliezen want Dan ben ik tenminstetanker dat het begonnen is, ik het het echt gehad met Die voor weeen Die komen en gaan ik twijfel Dan enorm. Ben bij vorige zwangerschappen steeds ingeleid en heb dus geen idee van hoe de spontane weeen aanvoelen. De Gynaecoloog zei mij niet te wachten tot ik erge pijn heb alvorens mij naar het ziekenhuis te begeven want Dan komen we misschien te laat, wat een grapjas, ik heb elke avond wel weeen moet ik Dan maar elke avond gaan?😜

14. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland

Oeh spannend! Hopelijk zet het door nu je al 3 cm hebt!
    En ja dat is het irritante van die voorweeen :( Ik wou dat ik ze ook niet had zodat wanneer ik weeen kreeg ik ook zeker wist dat het begonnen was..
    Ik hoop dat ik het zal voelen wanneer het serieus is :(

15. leli

leli Lid

21 nov 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja chanti, volgens mij gaan wij ons zelf straks zo belachelijk voelen als de echte weeen doorbreken want ik denk dat we dan het verschil wel zullen merken😄, net als jij had ik ook liever tot nu niets gevoeld, ik denk dat de natuur wel zal laten merken wanneer het begint. Ik ga nu nog stofzuigen en het vervelende is dat ik achteraf Dan altijd pijn heb in mijn onderrug en ook in de buik en dus nu al bang ben dat ik straks weer de echte weken niet zal herkennen, maar jà de nestdrang is te groot dus ik moet het doen😉

16. JustDietje

JustDietje Niet meer actief

hej meiden,

mag ik me bij jullie aanmelden?
    mijn naam is Dietje en ben 24 jaar, 27 november zijn wij uitgerekend van ons eerste kindje :)
    voorweeën zijn overduidelijk aanwezig en moet morgen voor controle naar de Gyn..
    zullen ze daar ook kijken of ik ontsluiting heb?
    ben wel heel benieuwd eigenlijk haha

@Leli, hier ook flink nesteldrang en ook zo sterk dat ik er aan toe moet geven ;)

Groetjes Dietje

17. chanti1990

chanti1990 Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.099
    6
    38
    Gelderland
    Ik was vanmiddag bij de verloskundige en omdat ik al een tijd last heb van hoofdpijn en slapeloze nachten door het puppp syndroom heeft ze gekeken of ze me al kon strippen..
    Maar helaas was de baarmoedermond nog niet eens verweekt Balen!
    Het was alleen verkort, iemand een idee wat dat inhoudt?

18. leli

leli Lid

21 nov 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dietje, ik woon in Belgie en hier is het echt standaard dat je de laatste zwangerschapsmaand wekelijks op controle gaat en Dan kijken ze ook meteen of je ontsluiting hebt, ik denk dat ze dit in NL niet altijd doen (meen ik in diverse topics gelezen te hebben), in ieder geval is het eerste kindje toch wel extra spannend hé,je weet niet wat er op je afkomt😄

19. leli

leli Lid

21 nov 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind 37 weken dragen echt knap hoor voor een tweeling, je hoort zo vaak dat tweelingen vroeger komen. Eentje in de buik is al zo druk, ik zie jouw buik al voor me wanneer ze bewegen en zich zo naar boven duwen😊

20. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames!! Op de ochtend dat k mijn berichtje plaatste, is een uur later mn vliezen gebroken! Ze had gepoept int vruchtwater dus hup naar t ziekenhuis !! Daar is 19 uur later onze dochter Aukje Charlotte geboren!!

Deel Deze Pagina