Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    Missmoma, wat eren schrik en wat een verdriet! Er staat aan kaarsje voor jullie aan

Ik zal de lijst weer oppakken, mm heeft het gedaan omdat ik op vakantie ben

2. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0

Met de muziek moet ke oppassen, net als met lomperikken. Springen en dansen kunnen voor de baby geen kwaad maar is voor je banden en bekken niet zo fijn, maar ook dit verschilt van persoon tot persoon.

3. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0

Onze dochter gaat half augustus voor het eerst uit logeren. Dan is ze 27 maanden, bijna 2,5 jaar oud dus. Daarvoor is het niet nodig geweest en wilde ik het niet omdat ze 's nachts nog wakker werd.

4. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    onze dochter is ook pas met ruim 1,5 voor het eerst uit logeren geweest. de eerste 6 maanden kon het al helemaal niet i.v.m. borstvoeding....
    het ligt idd aan jezelf of je er goed bij voelt en dat kan je pas zeggen als de kleine er is:)

5. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    @ onzekerheid: hier ook hoor pfff....
    @ echo's: wij zij verhuisd en met Tessa kregen we rond de 10 weken een echo en met 20 weken verder niet.
    bij deze verloskundige praktijk krijgen we met 8/9 weken een echo en met 12 weken...ze zei 1 van de verzekering en 1 van ons....tenzij jullie het niet willen....NATUURLIJK WEL!!!!:):)

dus dat is ook nieuw voor ons groeiecho, weet ik niet, dat zal ik tzt vast wel horen.

6. JoyB

JoyB Actief lid

28 jul 2012
    166
    0
    16
    @ Missmoma: wat een triest bericht, heel veel sterkte!

7. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Had me daar ineens trek in een wit broodje kaas! Mmmm heerlijk. Lekker opgegeten. Beter als een zak chips! Nu hondjes uitlaten. En me bedje in! Morgen weer vroege dienst! Mag me dus om zeven uur weer melden op het werk! Manlief heeft nachtdienst, komt iets eerder naar huis om bij J te zijn!

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Logeren; Mijn meiden waren pas een jaar of 5/6 toen ze voor t eerst gingen logeren.
    Mijn zoon tot nu toe nergens gelogeerd.

9. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Oh missmona, wat erg! Heel veel sterkte!

10. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    @Echo's:Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik echo met 8 weken, 12 weken, 20 weken,32 weken.

+ met 16 weken geslachtbepaling echo:)

@Onzekerheid: Heb ik gelukkig niet, ik heb het gevoel dat het goed zit:)

11. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    De vermoeidheid slaat flink toe. Vandaag werd ik al doodmoe wakker, heb op het strand 3x een dutje gedaan terwijl ik in de auto op weg er naar toe al zat te knikkebollen en op de terugweg heb ik ook weer geslapen. Met op de bank in slaap gevallen en nu dus maar naar bed.
    Vrienden snappen er niet veel van. Zij had die vermoeidheid niet in haar zwangerschap.
    Maar ja, ik dus wel en dan ook nog een dreumes die nog praktisch iedere nacht wakker wordt en iedere ochtend tussen half 7 en 7 uur weer wakker is...

12. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    Ga dinsdag met die vriendin een dagje naar valencia terwijl de mannen bij het huis blijven met de kinderen. Zie er eigenlijk best tegen op...

13. Nicole182

Nicole182 Lid

25 jul 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff bijna 6 weken zwanger en ik kan het echt nog maar zo moeilijk voor me houden! Ik wil het dolgraag delen, vooral met mn ouders/mijn broers maar ik durf het ook weer niet voordat ik een echo heb gezien. Stel dat er helemaal niks te zien is op de echo? Kennen jullie dit gevoel?

Ik kan nog zoveel tests doen, maar volgens mij ben ik pas echt overtuigd als ik een echo heb gezien.

Gister mn moeder aan de lijn, gesproken over koetjes en kalfjes. En heel de tijd schiet door mn hoofd 'mam, ik ben zwanger!'

14. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @nicole: ja herkenbaar hoor! En zelfs na een eerste echo vind ik ht nog best onwerkelijk. Gefeliciteerd trouwens en welkom!

@nobodyswife: Waarom zie je er tegenop? Door de vermoeidheid of omdat ze het niet begrijpt?

Ik voel me echt beroerd vandaag en het blijft hier maar heet dus dat maakt alles net een graadje erger...
    Over sullen kopen ga ik trouwens pas nadenken ns de 12 weken. Ben nog wat voorzichtig daarin, ook al voel ik me op en top zwanger en heb ik er een goed gevoel over (zelfs eng om dat hardop te zeggen!)

15. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    Nicole, waarom niet vertellen? Als het niet goed is of gaat wil je dat toch ook kunnen delen?

Jeetjeb, idd vanwege de vermoeidheid. En ook wel omdat ze het niet echt begrijpt. De tot er naar toe is al ruim anderhalf uur, dat wordt op de heenweg al knokken tegen de slaap, maar op de terugweg helemaal

16. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ja dat snap ik. Ik herken het hoor die vermoeidheid en het is wel vervelend als je dan met iemand bent die het niet snapt. Misschien anders niet gaan als je er zo tegenop ziet?

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Missmomma, heel veel sterkte!Knuffel!

18. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Directe omgeving weet het al en allen leuke reacties!
    Ik wilde dat ze het wisten, want als het mis zou gaan, vind ik het fijn om erover te kunnen praten!
    Ben anders zo bang voor reacties als "Oh maar was je zwanger dan?" etc. Dat lijkt me ook pijnlijk!

Werk etc doe ik na de echo.
    Ik denk vrijdag, dit ivm clienten van mij die roken/blowen (eentje maar doet t blowen s avonds en niet overdag) en die wil ik dus liever niet en ik ga die mensen niets verbieden, ze hebben het al moeilijk genoeg, kan ze beter iemand er op zetten die er geen moeite mee heeft want ja ook die mensen hebben begeleiding nodig!

19. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @MissMomma: Och lieverd toch :( Hele dikke knuffel!

@bamjolan: Gelukkig dat het bruinverlies opgehouden is

@Kahlen: Vraag maar raak hoor, daar zijn we voor :)

@Logeren: Toen ze 4 maanden oud was, hebben we haar 1 dagje bij oma achtergelaten, met iets van tig flessen afgekolfde melk. Oma was toen wel bij ons in huis, dus Miriam was in haar vertrouwde omgeving, en ze kent oma goed.

@Ego: 6 weken vandaag! Ga ook de VK bellen en proberen een vroege echo te regelen. In Nieuw-Zeeland doen ze helaas niet aan pretecho's, kan alleen met een verwijzing van HA, VK, etc.

20. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Mijn ouders weten het wel, waren erg emotioneel.. Zo blij! Ergens maakt dat het ook moeilijker... Ik weet dat als t mis gaat mn ouders daar ook last van zullen hebben.
    Liefst zou ik ze dat mocht het zo zijn besparen, maar kon het niet voor me houden! :)

Qua werk zit ik nog te dubben, ik werk op een intensieve begeleidingsgroep (dwz een woongroep met verstandelijk gehandicapten met ernstig gedragsproblematiek) agressie komt dus dagelijks voor. Ben nu al zo voorzichtig! Je zult maar net een stomp in je buik krijgen...

Maar vind het nog zo vroeg om de manager in te lichten... Dubbel gevoel!

Deel Deze Pagina