Uki nee... wat verdrietig!!! echt heeel veel sterkte... Wat een naar nieuws achter elkaar... bah bah bah...
Goede morgen! @nieuwe zwangeren : gefeliciteerd en welkom! @Bamjolam : ja das balen hé, dat bruin verlies . Ik hoop dat het snel mag overgaan @kopen : wij hebben gelukkig ook nog niet al te veel weg gegeven na de geboortes van de dochters, alleen wat lakentjes en een nieuw badje zijn zeker nodig, de rest moet ik allemaal nog uitzoeken op zolder @waar bevallen : hier in het ziekenhuis hoor, ik vertel het allemaal nog wel eens in detail, maar de oudste zou gestorven zijn indien ik thuis was bevallen (zware hartafwijking), de jongste had in het vruchtwater gepoept en was een zware bevalling en is de 12u na de geboorte gelijk gescreend thv haar hartje, dus deze keer op de oude vertrouwd plek, al overweeg ik nu polyklinisch te bevallen @Tripletest: ja die wil ik ook wel, ben nu toch 7 jaar ouder dan de laatste keer, alhoewel ze bij de jongste alleen de nekplooimeting gedaan hebben als ik het mij goed herinner @MissMomma : neeee meid, wat vreselijk! Heel veel sterkte en mega-knuffel. @Uki: neeee jij ook niet . Hopelijk valt de echo nog mee, ook veel sterkte Over mezelf: hier alles weer goed sinds zaterdag, geen bruinverlies meer en hopelijk blijft het nu ook weg, tepels en borsten opnieuw meer en meer gevoelig, en het lijkt nu erg te groeien in mijn buik. Ik ben wel gesloopt : zaterdag was ons 10-jarig huwelijk, tuinfeest voor 37 personen, en de schoonfamilie is hier blijven slapen dus heb mijn bed geruild voor de sofa. Gisteren naar A'pen geweest en nog gekookt voor iedereen. Nu is gelukkig iedereen vertrokken en ben ik alleen thuis met de kids. Opruimen zal voor morgen zijn. We doen het kalmpjes aan.
Ja hier ook dagelijks fysieke interventies, ze zitten gesloten dus we zijn wel altijd met meerdere begeleiders naar binnen als we naar een client gaan. Ik denk dat ik na de echo morgen de maneger ook maar even benader. Mijn collegas weten het wel, dat is wel fijn als er weer eens wat gebeurd.
Moedees voor moeders is geweest... En ben verbaasd over alles wat ik heb gekregen.. Een boek, een kannetje(handig voor na de bevalling), een armbandje en over 10 weken een mooie badcape.. en natuurlijk een mooie zwangerschapstest..
@uki he bah, heel veel sterkte. @leeuwtje, leuk dat je uit kiwi land komt, je woont in een schitterende stad, mooie dierentuin in de buurt, (goede kroeg zit daar hahahaa)
Uki@ pff ook verschrikklijk nieuws... Wil jullie ook heel veel sterkte wensen. Heftig zo achter 2 achter elkaar van "ons" clubje.....Ff gedachten probere af te leiden..tmaakt me gelijk wat onzeker
Had t al keertje gezegd, maar dacht ff weer bijhalen.. bleef in mn hoofd hange,, kon er nogmaals hard om lache hahaha. Zaterdag avonddienst gehad. en manlief was bij zn ouders, omdat ze terug kwamen van vakantiee... er werd opeens veel gepraat over kraamverzorgsters, dat wij 2 keer zo een top kraamverzorgster hadden (mn vriendin) dus manlief erff tussendoor(ging al half uur over babys enz, ja ze gaat waarschijnlijk stoppen, maar wij hebben nog een beetje gluk waarschijnlijk als alles goed gaat mag ze in maart weer komen.. die gezichten hahah. echtt?? krijgen jullie weer een baby? was een reactie van schoonzusje schoonmoeder zei..ja achteraf gezien zat ik wel te denken, heb ze nou een nieuw uniform, of is ze gewoon aan t groeien.. haha...(liep in uniform even daar, omdat ik van daarvandaan ging werken maar ja dat ding zit nu al vrij strak)...Manlief gezegd, ze dr mond nog moesten houden..Hoop nu echt wel dat ze dat gaan doen..wil niet dat mijn broer/zussen van straat horen of op mn werk ofzo.. vrijdag de echoo..daarna maar vertellen denk aan de rest als alles goed is.. Begint t ook al aardig te zien....alle kleren strak enz pfff en dat nu al..wilde zo graag wachten tot 12 wk..maar dat haal ik nooit krijg echt al een buikje..darmen maar goed..begint goed te zien al... Binnenkort denk weer ff shoppe voor kleding...of t nou de 1e is of de 4e..dat blijft altijd leuk, om weer wat nieuws te kopen hahahah Gisteavond gewerkt... en auuu.. kreeg opeens een klap van bewoner in mn buik.. ik om de haverklap even naar toilet bang dat t mis zou zijn.. maar niets gezien gelukkig.. wat was ik geschrokken zeg...Weet ook niet of zo een klap gelijk ehct veel kwaad kan.. maar goed liever geen natuurlijk. Verder hier@ sombere dag met heel veel regen.. Kan eigenlijk niet wachten tot vrijdag. zo spannend allemaal. Verder ff wasjes draaien hier nog.. de bedden zijn verschoond en boven is gestoft, nog even zuigen, en was vouwen dan weer relaxen
Hallo allemaal! Even spannend hier.... heb in 3 dagen tijd 2 keer bij t afvegen ietjes lichtroze in mn afscheiding gehad... niet veel maar t was er toch... vandaag vk gebeld en ik mag a.s vrijdag langskomen voor de echo i.p.v volgende week woensdag... Hopelijj stelt t niets voor... Duimen jullie voor me!
Biancaa, hopelijk is alles goed! Krulletje, wat naar! Gelukkig is alles goed. Oh die misselijkheid is zo irritant, hopelijk gaat het snel voorbij, ik wil graag alles weer kunnen eten zonder te hoeven kokhalzen
Bah weer naar nieuws! Heel veel sterkte uki!! Zo ff plat op de bank! Vanmorgen gewerkt! Moet eigenlijk nodig wat in het huishouden doen. Ben normaal altijd veel aan het poetsen, maar komt niets uit me vingers!
Ik durf bijna niet meer hier te komen door al het slechte nieuws. Bij elk pijntje in mijn buik panikeer ik een beetje. @uki: ik had op het andere topic gelezen over je operatie. Allereerst hoop ik natuurlijk dat het bloedverlies vals alarm is. Mocht dat niet zo zijn, ga je dan z.s.m. Voor de operatie? Ik wil je daar ook veel sterkte voor wensen en duim voor je dat je snel volledig gezond dan weer opnieuw zwanger geraakt! Dikke knuffel!
@Biancaa: ik duim zeker voor je! Het hoeft niet meteen iets te betekenen, maar snap wel je angst. Fijn dat je wat sneller mag komen. @Uki: ben je al naar het ziekenhuis geweest? Je nieuws heeft er wel ingehakt bij me. Ik hoop stiekem dat het toch nog goed zit. In ieder geval een dikke knuffel!
@ uki en missmomma, veel sterkte en beterschap!! Dubbel om te plaatsen misschien...... Vanochtend een mooi kloppend hartje gezien!! Ben ook echt 8 weken zwanger !!!!!!!