Dankjewel MissMomma en Angelina! Ik zal vanmiddag zeker even komen melden hoe het gegaan is.. Ik ga zo maar ff slapen, kan ik ook niet piekeren.
Dank je LilaLief voor je verhaal. Emotioneel. Mooi dat afdrukje van die voetjes. En ach die stomme reacties. Het woord gelukkig past niet bij zo'n situatie. Ik had er ook 2: beter toch niet twer zo dicht op elkaar, en, het zou ook te veel zijn geweest. Fijn he hoe anderen voor je bepalen. Manco van hen hoor. Ene oor in andere heel snel weer uit.
@ Lilalief, wat een verhaal, pfff heb er kippevel van. Tuurlijk kan je hier over Juli praten, ze en blijft een deel van je leven. Veel sterkte vanmiddag en duim voor je@ Uki en missmomma, leuk als jullie blijven.@ Uki las ik nou dat je een blog had??
Hallo Mama's van Maart Ik wil me graag bij jullie aansluiten, Ik heb 2 weken geleden (drie) positieve testen gedaan, ik kon het gewoon niet geloven en was ook helemaal niet gepland! Maar gisteren bij de gyn een echo gehad en ben 6 weken en 4 dagen zwanger! Ik heb het hartje mogen zien en we kregen een afdruk mee naar huis. Voorlopig ben ik op 23-3 uitgerekend, maar dat kan nog veranderen. Ik hoop hier met jullie veel te kunnen delen over deze spannende tijd! XXX Silly
Welkom silly wendy@ en gefeliciteerd Lilalief@ wat verschrikkelijk wat jullie hebben mee moeten maken. natuurlijk mag je hier je verhaal kwijt..Daar zijn we voor elkaar zo proberen te steunen.. maar k las dat je gelukkig wel steun rondom je heen heb ook. Maar om "alles" van je af te schrijven kan je soms wel s op luchten he...Ik duim voor je dat je een kloppend hartje zie, en een goede zwangerschap hebt...Ik gun het je zoo...en wat de mensen zeggen, ik weet het het is makkelijker gezegd als gedaan... maar niet teveel van aantrekken. Het is jullie leven! een ander heeft daarniets mee te maken. Mijn zwager zij ong drie kwart jaar gelede tegen mij,( daarna nog meerdere malen) word t niet eens tijd voor de 4e.. de andere 3 zijn zo op elkaar,, word nu wel weer tijd hoor.. t knaagde gewoon aan me, dat hij zoiets durft te zeggen. (was meer sarcastisch bedoeld, en uit jaloezie, omdat ze zelf ook kindjes willen, maar nog niet lukt) Ik wist niet wat k moest zeggen, ben stil gebleven, zegt manlief, al blijft t bij 3 of al krijgen we er 20, wat heb hij er mee te maken! Het is ons leven... Tja dat is ook zo.. maar t komt wel ff op je af hoe anderen over je denken.. K ga zo weer werken.. tot 10 vanavond...Misschien lukt t me om vanavond nog even wat neer te zetten Dames voor echo@ duim duim duim... om allemaal goede kloppende hartjes Uki@ heb je blog gelezen...kippevel...Nogmaals veel sterkte.. en blijven kletsen hier... zou het wel erg leuk vinden..maar snap als je t niet kan of wil.. Hoop in de toekomst dat jullie heel veel geluk mogen hebben, en toch snel een beebje mogen krijgen.. Dames...zwaai zwaai ik ga werken!! Geniet van dit mooie weer
Geen slecht nieuws, maar ook geen goed nieuws. Gisteravond verloor ik opnieuw een klodder bruin maar ook met wat helderrood/rozig er doorheen. Nu weer bruin en weinig. Bij de verloskundige in het zh dit ook verteld. Ze maakte de echo, er zit een vruchtje maar het heeft niet de grootte van 7 weken. Er klopte wel iets, maar t was zo klein om dat echt goed te zien. Volgende week dinsdag opnieuw er naar toe. En als ik in tussentijd bloed verlies of krampen krijg moet ik direct de verloskamers bellen. Tja ik weet niet, ik had bij mn zoontje precies hetzelfde, ik liep toen ook 6 dagen achter alleen had ik geen bloedverlies (wel rozige afscheiding).
Bamjolan, dat is zenuwslopend zeg! Hopelijk is dinsdag gewoon een goed kloppend hartje te zien! Ik duim voor je.
Ja idd, ik weet t niet...toch wel raar... Voor de dames die met 7 weken een echo kregen, hoe groot was jullie kindje op 7 weken?
@bamjolan: ik kreeg in mijn beleving ook een echo op.7 wk en vijf dagen. Volgens mijn echo was de baby 1,1 cm dus grote van een zwangerschap van 7wk en 2 dagen. Terwijl ik ook altijd een super regelmatige cyclus heb. Mischien is de innesteling later geweest?
Dat kan idd ook, al begon die vrouw dat t niet goed was bla bla en ik dan volgende week maar terug moet komen want dan konden ze zien of het gegroeid was. Mn zoon liep ik 6 dagen bij achter maar kan zijn echo's niet vinden, zit nog ergens in een doos. Kindje was 7,2mm en de vruchtzak 23 nog wat mm.
bij mij was het 1,07cm maar met 7 weken kunnnen ze het niet precies nauwkeurig nog meten hoor zei mijn verlos. gemiddeld is 1cm 7 weken. het groeit 1mm per dag. maar als het nog zo klein is kunnen ze er best een mm ernaast zitten hoor. en inderdaad het hangt ook af wanneer de innesteling is geweest. gebeurt tussen de 3 en 7 dagen dus kan wat verschil in zitten.
Vreemd! Bij mij werd ook echt gezegd dat de definitieve uitgerekende datum met de 12 weken echo word vastgesteld. Voorlopig hou ik dus nog even mijn eigen datum aan! Maar doordat ik dacht dat ik verder was werd er echt niet gesuggereerd dat het mis zou zijn.
als ik Google op 7,2mm kom ik ook uit op 7 weken? Maargoed, volgende keer geen verlos maar arts assistent dus hopelijk dan ook meer duidelijkheid. Zal mn echo even uploaden.
inderdaad met 12 weken kunnen ze veeeel meer zien en veel nauwkeuriger meten etc. mij heeft ze ook nog geen uitgerekende datum genoemd. omdat het met 7 weken alleen nog maar "ongeveer"is te zeggen hoever je bent. kan 2 3 dagen verschi in zitten.