Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Dat was heel vaag.
    Er klopte iets, maar volgens mij was er niks te zien, later toch weer wel.
    Dan was het weer mijn hartslag, maar later klopte het toch weer sneller.
    Dus heel vaag, en apart...maar ik zag heel duidelijk wat knipperen en t was precies hetzelfde als bij mn zoontje (ik vergelijk graag hahaha).

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
  3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
  4. ennasil

ennasil Niet meer actief

heeft ze het wel van meerdere kanten gemeten? je eigen hartslag dat kan toch niet?? je kan je eigen hart toch niet zien knipperen?
    een hartje die je zie kloppen is een wit stipje in het vruchtje. soort knipperlichtje:)
    heeft ze trouwens inwendige echo gemaakt? ik vind deze echo zo ver weg. die van mij is verder ingezoomd. wil je die zien van 7 weken?

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ze heeft hem vaginaal gedaan idd, vadaar dat ze het te klein vond voor de zwangerschapsduur.
    Er klopte in de buurt van het kindje zeker wat maar links zeg maar van de baarmoeder, klopte er een slagader en zij dacht dat dat qua pixels in beweging stond zeg maar (lastig uit te leggen).
    Maar ik vond het duidelijk te zien dat het veel en veel sneller klopte, echt zo'n knipperlichtje.

6. ennasil

ennasil Niet meer actief

echo.jpg hier ben ik 7 weken

7. ennasil

ennasil Niet meer actief

jou echo lijkt op mijn echo van 6 weken. alleen ietsje groter. schat 6 en halve week dat je ben . maar een baby kan in een week tijd een ontzettende spurt maken hoor! dus wiewet volgende week een hartsikke mooie echo. mag ik vragen wanneer jij positief heb getest? en wanneer je de conceptie gehad denk te hebben. dan kan ik het vergelijken met mijn termijn. ik weet ook precies de datum;)

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mijn positieve ovutest had ik op 24 juni.
    Ik heb een inseminatie gehad op 24 en 25 juni.
    Op 5 Juli had ik een positieve test.

Dit is ook echt precies hetzelfde verhaal als bij Ky.
    Bij hem had ik 24 juni een posi test en insemi, op 5 juli positief getest (nod op 8 juli).
    Was 17 maart uitgerekend maar is terug gezet naar 23 maart, van 7w bleek ik 6w+1d te zijn.

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Wat naar dat ze je zo in onzekerheid laat BamJolan.

Het ligt er ook wel heel erg aan welk apparaat er gebruikt wordt hoor, mijn vorige verlos had een oud beessie, maar wel fijn dat ze er één heeft.
    De huisige verlos heeft echt superapparatuur, scherper dan degene waarmee de 20 weken echo werd gedaan.
    Het ziekenhuis gyneacologie heeft ook scherpe apparatuur en bij prenatale diagnostiek kun je je kind bij wijze van spreken gewoon aankijken zo scherp.

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Dat is waar!
    Ik ga er maar gewoon vanuit dat het goed zit.
    Ze zei wel dat t te hopen is dat t bruine stopt omdat dat de kans alleen mar groter maakte ofzo...nouja ik weet dat bruin geen kwaad kan maar hier word je wel onzeker van.
    Dinsdag moet ik bij assistent arts komen dus wel wat anders dan de verloskundige.

11. ennasil

ennasil Niet meer actief

oke, dan ben je eigenlijk dus net zo ver als mij. alleen teste ik op 8 juli positief en ik denk dat mijn nod 9 juli had moeten zijn. ik denk bij mij conceptiedag 25 juni. een late innesteling lijkt mij niet voor jou anders had je niet zo vroeg positief getest;) waarschijnlijk groeit je vruchtje traag en maakt hij in een week tijd een groeispurt. ik heb pas van iemand gehoort waar het vruchtje ook een week had stilgestaan en daarna ineens mega was gegroeid. echt waar wonderen bestaan blijf er in geloven hoor!! komt vast goed!

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ bamjolan en idd aparatuur is soms ook heel verschillend! en sommige gyns bakken er ook niks van;) die van mij iig niet.
    ook zijn er verloskundige die geen opleiding tot echoscopie hebben gedaan en die kunnen er ook niks van .. gelukkig had ik er 1 die wel echos kon maken pffhiew.

meid ik ga heel hard voor je duimen!! wanneer mag je weer?

13. Angelina2

Angelina2 Actief lid

14 jul 2012
    265
    0
    0
    Drenthe
    Lilalief, succes!

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja de gyn die ik bij mn zoontje had die zei dat HCG al aangemaakt word vanaf de bevruchting vandaar dat ik toen al ene posi test had.

Maar idd, ik moet dinsdag weer, spannend nog even maar weet heel zeker dat ik het hartje heb zien kloppen!

15. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    vanochtend eerst geen roze of bruine afscheiding, later bruine, de rest van de dag alleen maar roze, en veel buikpijn en rugpijn, ik ga jullie denk ik verlaten(mk), als het morgen nog zo is, dan bel ik het zh wel. maar denk niet dat ze veel voor me kunnen doen als het mis gaat.
    de pijn die ik gisteren had en van de week van mijn ks is wel minder, maar het zit nu in mijn hele onderbuik.
    eerst dacht ik dat de verkleving los gegaan was, maar nu ook met de rug pijn denk ik dat het een mk gaat worden. wil het liefst niet baar de wc toe.

16. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0

Ik heb dit in mijn eetste zwangerschap gehad. Uiteindelijk een spoed echo gekregen op 7.4 en toen werd ik teruggezet naar 5.3 en was er zelfs geen hart actie.... Wat een stress! Gingen de volgende dag ook op vakantie dus kreeg pas 3,5 week later een nieuwe echo. Toen exact 8 weken, dus mijn ei was gewoon extreem laat toen

17. ennasil

ennasil Niet meer actief

buikpijn en rugpijn herken ik heel erg net alsof er een hevige menstruatie kan losbreken. dat heb ik ook maar ik heb al 3 weken geen bruinverlies meer.heb inmiddels 3 echos gehad en alle 3 de echos waren goed! hou nog even hoop meid! en ook al kan het zh weinig doen om het tegen te houden ze kunnen wel zien of het er nog zit en of het hartje klopt.

18. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik word hier zo onzeker van, dit is ook de 1ste zwangerschap die echt gewild is, waar we 2jr mee bezig zijn geweest (20 kilo afgevallen) waar we zo opgehoopt hadden, ondanks de pijnen die ik er voor over moet hebben (medicatie stop)

de 1ste kwam eigenlijk helemaal niet gepland, was pas een jaar later in de planing, ze kwam dwars door de pil heen, zaten midden in grote verbouwing (boven etage eruit gesloopt, winkel eruit gesloopt 1 grote bouwval en stofbende)
    en eigenlijk totaal geen rust genomen of genoten van de zwangerschap, ondanks dat ik 0% kwaaltjes had, werkte nog ruim 40 uur, zelfs op het laatst. ik was er eigenlijk niet echt mee bezig, mijn man meer.

bel denk ik morgen toch maar naar het zh

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

gewoon bellen hoor! en anders gewoon verlos bellen die zijn meestal schappelijker. ik het zh mocht ik niet eens komen die vonde me maar een aamsteller maar de verlos nam het wel serieus en ik ben nu iets meer dan 7 weken en al 3 echos gehad. 14 aug weer 1.

20. Angelina2

Angelina2 Actief lid

14 jul 2012
    265
    0
    0
    Drenthe
    Wat ontzettend stressvol Guus, echt rot voor :(. Ik zou idd het ZH bellen voor zekerheid, misschien is het wel iets heel anders, voorliggende placenta of zoiets, ik hoop echt voor je dat alles ok is Guus.

Deel Deze Pagina