Wat enorm spannend dan tot aan de test! Wat is de vroegste termijn om te gaan testen? Ook met 14 weken of mag het eerder? (edit; ik lees nu dat je 13 augustus hoort wanneer.. spannend!)
Ik wordt hier hartstikke misselijk van.. groente! Hoef er maar aan te denken of naar de kijken en... En dat terwijl we hier hartstikke biologisch eten, veel groente en fruit. Fijn hoor! Hopelijk kan ik het later in de zwangerschap weer een beetje verdragen.
haai dames, ik lees mee en ik leef heel erg mee, maar ik merk dat ik het niet goed kan bijbenen en er weinig gereageed wordt. ik blijf meelezen en reageren hoor, maar kan niet op iedereen reageren en dat is niet omdat het mij niet interesseerd hoor! dikke knuffel voor jullie allemaal!
Ik eet de hele dag droge cracottes. En dan ook nog de volkoren variant (goed voor de darmen). Ik wil niet teveel zoet/vet eten, want dan kom ik kilo's aan, en dat is dan weer niet de bedoeling. Maar moet ook blijven eten, anders word ik helemaal beroerd. Fruit doet ook wonderen bij mij, ik verslind echt appels, perziken, abrikozen en kiwi's (gold).
@ Juffie, ik eet ook elke 2 uur kleine beetjes, cracker, boterham of fruit, anders voel ik me echt beroerd. Ik lust nu weer geen Chocola!!!!!!!!!!!!!!! hihi niet verkeerd hoor
oh wat een stress en onzekerheden. ik hoop dat alles goed gaat met iedereen... @missmomma... hoe is het gegaan met de cytotec??? hier ook een (erg) slechte ervaring, dus schoot gelijk in de stress toen ik je berichtje net las @eten, hier ook steeds en veel honger... maar moet ook opletten wat ik eet, want anders word ik weer misselijk... @hier, gister naar de huisarts geweest, aardig mens. ze vroeg wanneer ik voor een echo wilde? want dat kon nu al.. en ze zei twijfelt.. oh over 2weken?? dan moet je ook wel echt gaan anders is het al laat (ik dacht: huh?? laat??) en toen zei ze heel aardig: vanaf 6weken kunnen we hartactie zien en dan zien ze ook gelijk of het in je baarmoeder zit... of misschien ergens anders.. fijn. had gelijk stress maar goed. even tegen mezelf gezegd dat ik niet zo raar moet doen vriend belde vanmorgen en hij heeft zijn vluchtgegevens en zei: bel maar voor een echo de 16de (hij land om 10:15 en is dan smiddags pas thuis) dan hebben we dat ook gehad mannen he hij zei nog: als ik dan in slaap val bij de gyn kan ik er ook niks aan doen... dus ik zei gelijk: wedden dat je daar echt niet in slaap gaat vallen, want je zal het ook wel spannend vinden haha. grapjas. mijn dochter zit beneden te roepen, eens kijken wat ze aan het uitspoken is. ik lees mee, maar heb niet steeds tijd om te reageren.. sorry voor mijn ego-berichtjes.
ff snel berichtje, het ging de hele ochtend goed, ga net naar de wc, had in bloed in de onderbroek, nu echt helder roodbloed. krijg ze bij het zh niet te pakken, lunch pauze............. heb de vrloskundige gebeld in het zh, zolang het er niet uitstroomd, moet ik wachten wat de gyneacoloog zegt en anders hun weer bellen. kan pas om half 2 bellen.
@ Brenjomi: Ik had jouw ervaring met cytotec idd gevonden (via google). We gaan vanavond de tabletten gebruiken... Blijf het reuzespannend vinden... Maar aan de andere kant hoop ik toch dat mijn lijf het 'zelf' kan opruimen.. Ben zooooo bang voor een curretage.. Blegh!
@Guus: wat balen zeg. Hopelijk krijg je ze dalijk te pakken. Ik duim nog steeds dat het niet doorzet hoor. @Missmomma: ik heb vorig jaar ook cytotec gebruikt en heb er juist een goede ervaring mee gehad. Het is wel spannend dat je vantevoren niet weet hoe het zal gaan. Ik hoop voor je dat het goed gaat en je geen curretage nodig zult hebben! Sterkte! @meiden die een goede echo hadden deze week: wat fijn! Ik lees wel mee, maar zelfde verhaal als bij sommige anderen, weinig puf om te reageren vaak. Ik hoop zo dat het hier eindelijk eens wat gaat afkoelen (blijft ruim 30 graden nu al minstens 2 maanden) Verder stress want onze kat is weggelopen deze week en nog niet terug. Vind het echt heel erg, hij komt nooit buiten normaal.
Guus ik duim voor je dat alles goed is! Net te horen gekregen dat vrienden van ons al 2 jaar bezig zijn en het maar niet lukt. Pfoe wat raakt me dat... We kunnen niets zeggen nog over mijn zwangerschap maar hoe moeilijk is dat om het te vertellen straks...
@guus, vreselijk dat je niemand te pakken kan krijgen.... stomme lunchpauzes!! ik blijf voor je duimen. @missmomma, een vriendin van mij heeft het een week na mij gebruikt en dat ging ook allemaal goed. dus ik zal voor je duimen. en zoals je in mijn verhaal kon lezen.. ik was alleen thuis... dat is ook niet echt handig. hopelijk valt het mee en kan je lichaam het zelf. dat klinkt nogal vreemd... maar weet wat je bedoelt, dat wilde ik ook graag. een curretage valt mee... ik heb het 2x gehad. (1x na de bevalling van mijn dochter, na 7weken bleek er nog een stukje vlies te zitten... ik was zoooo bang. maar het viel reuze mee) @uki en missmomma, ik vind het gezellig dat jullie blijven. @bamjolan... hopelijk is het hetzelfde als met je zoontje.... ik heb hier bij zoon vanaf de 9de getest... steeds niks. om de 2dagen getest en had pas de 21ste een positest. bleek dat mijn cyclus nogal door de war was door de MA. wij naar de gyn. hij zei dat ik toen ik kwam 5.5 week was (beetje vroeg) maar dat ik getest had toen ik 3,5week was. dus vanaf dan bij mij hcg... @hier.. net erge honger, maar geen zin in brood ofzo.... dan maar pannenkoeken gebakken dat smaakte wel... maar ja. nu zit mijn maag weer een beetje te vol... tis ook nooit goed @fruit.. dat ik eet anders niet zo vaak. maar de laatste dagen wel. omdat ik steeds honger heb en niet weet wat ik nog moet eten... (en veel dingen ook niet lekker vind)
Ik hoop dat alles goed is met Guus.... Ik denk dat ik ook voor Uki praat als ik zeg dat we het ook gezellig vinden om te blijven!! Trekken alle zwangere dames het nog een beetje met al die nare en onzekere berichten?? Want ook das belangrijk! Dikke knuf voor iedereen
ben alweer terug, maar helaas. ik ga jullie verlaten. heb het er erg moeilijk mee, het is nu wachten tot het vruchtje eruit komt. 2 jaar bezig geweest, 8 week oud en zo welkom en nu al zo geliefd. Dag lief klien sterretje, mama en papa houden van je ik wens alle zwangere mamas een onbezorgde en goede zwangerschap.