Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennasil

ennasil Niet meer actief

@ guus heel veel sterkte!!!

ander dames houd moed! ik vind het ook heeel moeilijk en het zijn slopende lange dagen die we moeten wachten! helaas kunnen we niks doen om een mk tegen te houden. we moeten proberen om er elke dag een beetje van te genieten. en elke dag die we doorkomen zonder bloed geeft moed. we moeten proberen vertrouwen te hebben ,het kindje verdient je je vertrouwen. denk er aan als je positief denkt trek je positief aan!! het heeft geen zin om elke dag bang te zijn voor een mk of ma. als het gebeurt dan gebeurt het en kunnen we het niet veranderen. we kunnen er nog zoveel aan denken de hele dag en nog zo bang voor zijn maar dat brengt jou de hele dag stress! en wieweet is die angst wel helemaal niet nodig en zit alles gewoon goed.
    hoe moeilijk ook probeer wat van het wondertje in je buik te genieten!
    het is iets wat je is geschonken. ook al mag het maar voor even bij je zijn het blijft een geschenk, sommige kindjes kiezen ervoor om maar even in de buik door te brengen voor een stukje ervaring. meiden blijf er in geloven!!

2. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Hè getverderrie Guus , wat vreselijk ! Sterkte ..
    Liefs Edith

3. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0

Wat lief dat je aan me denkt! Het gaat goed nu. Sinds nog een spoortje bruin, maar het echte bruine vloeien is weg. Voel me zwanger, word al dikker. Kan me niet voorstellen dat mijn lijf me voor de gek houdt

4. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0

Verdikke, zou wel even hardgrondig willen vloeken zeg...
    Woorden schieten te kort, ben er stil van. Kan niet meer zeggen dan dat ik aan je denk...

5. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0

Wat zijn jij en de andere hepie waardevolle en krachtige vrouwen.... Dank jullie wel

6. MissMomma

MissMomma Actief lid

4 feb 2012
    172
    0
    0
    Moederen, huishouden, werken (verpleegkundige)..
    Droomland
    Wij danken u voor alle veren in de spreekwoordelijke re*t

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Guus wat naar zeg! Heel veel sterkte!

Ik ben echt zo beroerd, ik vind wasmiddel goor ruiken ik ga er gewoon van over mn nek.
    De kat zeikt nog steeds in huis en ik kan er niet meer tegen.
    Zit daardoor al zo weinig thuis.
    Weet niet meer wat ik met die poes aan moet pffff.

8. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Pffff meiden sorry dat ik even over mezelf klaag maar ik groei dicht! Ik plof een beetje, dikke enkeltjes, mega borsten met flinke aders, plofbuik door die darmen...
    En ik snoep echt alleen fruit (appels en aardbeien) en eet normaal en gezond, maar er zit verdorie al 4 kilo aan!

Iemand een tip hoe ik erger kan voorkomen? Wil toch niet richting de 20 kilo straks...:(

9. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Plotskotsen bwahahahahaha.

Hinnik. Smile.

10. Minthe

Minthe Lid

17 apr 2012
    20
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @guusje, wat verschrikkelijk naar dat je dit moet overkomen terwijl je al ZO lang hebt verlangd naar een kindje. Ik hoop dat je lichaam meewerkt en je snel een nieuwe kans geeft!

@ondereensteenliggen, nou zo voel ik me ook, zeker vandaag heb ik het gevoel dat ik tegen de muur vlieg. Nog immer licht roze afscheiding, maar het is nog maar een dag voor ik de echo krijg. Eigenlijk zou ik vandaag lekker met mijn zoontje naar de parade gaan. Afleiding zoeken, want dat is het enige wat een beetje helpt, bezig zijn. Maar vanochtend voelde ik me al niet lekker en dus, geen parade voor ons. Gelukkig is het een drukke olympische dag en kijken we dat maar. Aardbeien snoepen, zo proberen we er maar wat van te maken.

@hepie en hepie, jullie maken de boel zoveel dragelijker. Dat wou ik maar even kwijt, ik heb zelfs gelachen, terwijl de spanning zo hoog is.

@andere spotters, toi toi en niet opgeven, groot gelijk als je even afleiding zoekt ergens anders dan hier op het forum. Zeker als het je alleen maar meer bang en bezorgd maakt.

11. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zullen we afspreken hier dat we geen sorry meer zeggen. Ik vibd dat egoberichten niet bestaan. En je reageert waar je zin in hebt. Er ontstaan onderling vriendschappen en met de een klik je meer dan met de ander. Alles is goed. Vind ik althans. Geen sorry en geen excuses meer oke? Dan voelt iedereen zich vrij wat te plaatsen en zb hart te luchten op een moeilijk moment. Logisch dat als je t zelf moeilijk hebt niet op een ander gaat reageren. Ik tenminste niet.

20 kilo aankomen is vrij normaal hoor. Maar als jij in de eerste twee trimesters voor 1 eet, niet te veel en niet te vet en geen maaltijden overslaat, goed groenten en fruit eet en volkorenproducten, kan t nooit de spuigaten uitlopen. In het begin maakt t lichaam wat extra reserve vet aan voor nood. Koester dat eerste vet maar. Daarna groei je weer minder snel. Zolang je niet chocoverslavingen en vetsnackbuien ontwikkelt. En soms moet je accepteren dat je dikker wordt dan een ander die meer eet.

12. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    @uki dankjewel :) ik ga m'n vetjes maar koesteren dan ;) en ach, ik ben er blij mee als t voor het goede doel is hoor, daar denk ik dan maar aan! Was alleen bang dat ik over 6 maanden niet meer door de deur pas :-D

En @ alle slecht nieuws: wat ontzettend ellendig want wat ben je al snel gehecht aan zo'n klein leventje! Ik leef mee, ondanks dat ik niet de tijd heb om alles bij te houden en te reageren.
    En @alle spotters: ik weet zoooo goed hoe het voelt! T is gewoon vreselijk onzeker! En hoeft niks te zeggen, want kan vanalles betekenen. Heb het de eerste keer gehad met mk als gevolg en de tweede keer zonder gevolgen. Maar de paniek is zo herkenbaar!
    Ik hoop op goed aflopen!

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hier is t bruinverlies ook alweer weg...wel veel afscheiding.

14. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Sterkte guus!

15. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    hepie en hepie jullie zijn schatten, had meteen al een dikke knuffel pb van hepie.
    het ""vruchtje"" is helaas al door gespoeld, voel me leeg en verdrietig.

maar zoals hepie uki al schreef dat is het risico van zo vroeg te vertellen. ik heb het mijn ouders al gemaild, kon niet bellen, nu nog 3 goede vrienden vertellen. ik had mijn dochter eigenlijk vandaag nog willen vertellen, maar ben zo blij dat we dat niet hebben gedaan.

en idd niet meteen voor 2 eten, maare afentoe lekker snaaien mag wel, ik en mijn man gaan ons vanavond troosten met een lekkere reep chocola! en ik lees nog wel even mee denk ik, mede dankzij hepie en hepie

16. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    He bah Guus, wat een verdrietig nieuws.
    ik weet zo goed wat je voelt, heb het ook al te vaak mee gemaakt.
    Voor mij ook de reden om (nog) niet zo veel mensen in te lichten.
    Ik hoop dat jij en guusman het een plekje kunnen geven en er binnenkort wel een goede zwangerschap volgt.
    Ook voor hepie en hepie heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies, en dat er voor jullie ook nieuw geluk wacht.

Ik had nog niet eerder gereageerd omdat ik op vakantie was maar ik vind het super dat jullie ondanks jullie eigen verdriet alle maart mama's blijven bijstaan.

*Lym maakt een diepe buiging*

@ all: Jullie schrijven zoveel dat ik onmogelijk op iedereen kon reageren maar veel sterkte met het doorkomen van deze onzekere weken!

17. biancaa1982

biancaa1982 Actief lid

29 mei 2012
    114
    0
    0

aaah Guus wat vind ik dat verdrietig voor je! Syerkte en een dikke knuf!

18. biancaa1982

biancaa1982 Actief lid

29 mei 2012
    114
    0
    0

ik mag morgrnochtend 10:45u.... pffff wat een spanning maar gaat vast goedkomen! Het liefst duik ik ook nu al mn bed in om de tijd vooruit te spoelen....heel hard duimen voor elkaar!

19. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Guuus... Wat erg :( sterkte!!!

Wat is iedereen hier lief voor elkaar zeg!!! Erg fijn en mooi..!!

20. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha we zijn Hepie en Hepie. Ik moet dr echt om lachen.

Oh lieve Guus. Ik zou t fijn vinden als je bleef, maar doe wat goed voor je is. Drie Hepies kan ook hoor.

Deel Deze Pagina