De drie Hepies vanaf nu ? hihi klinkt leuk Hier is de eerste echte hormoonhuilbui net geweest.. Hoe bizar dat je zo keihard hikkend kan huilen om niks.. Moet er achteraf wel om lachen eigenlijk, ik huil normaal nooit! En nu omdat ik "ook nog eten klaar moet maken terwijl ik de hele dag gewerkt heb"... En man wil met alle plezier koken, maar "die is toch nog niet thuis daar heb ik toch niks aan"... Arme mannen, die moeten toch ook schrikken af en toe
lieve Guus, heel heel veel sterkte! Word inderdaad ook zo onzeker, ben nu bijna 9.5 week, heb anderhalve week hartje al zien kloppen, maar dat zegt dus ook niks. Voelt toch al zo onwerkelijk. Nog steeds weet niemand het, mijn schoonmoeder haalt de geboorte waarschijnlijk toch al niet, maar we zouden het niet aankunnen om haar te vertellen dat het mis is gegaan. Nog 12 nachtjes en dan krijg ik mijn termijnecho, dan gaan we het vertellen en laten zien. Hopelijk is ze er dan nog. Wat ligt het allemaal toch dichtbij elkaar, geluk en verdriet. Vandaag een k*tdag, werd al met hoofdpijn wakker, en hele dag moe en beroerd. Moest nog flink springen bij fysio (herstel knie operatie), hopelijk laatste keer. Ben bij elke sprong bang dat beepje er uit floept. Trouwens ook iedere keer als ik op wc zit en last heb van verstoppingen. Wat zal ik blij zijn als ik er met vrienden en familie over kan praten en geen excuses meer verzin en lieg. Want iedereen heeft wel door dat ik niet lekker in mijn vel zit. Nog ruim 2 weekjes en de 12 weken gehaald (hoewel opbeurend verhaal, mijn moeder had miskraam met 14 weken :s, maar toen deden ze nog geen echo's en dus waarschijnlijk geen goed hartje of zo) Sterkte allemaal, ik ben een van de eerste die de 12 weken haalt (hopelijk), maar weet heel goed hoe jullie je voelen
Vreetbuien zijn idd niet echt bevorderlijk voor de kilo ,s maar O af en toe vind ik boterham met gesmolten kaas en / of een paar verse haringen met uitjes echt niet te versmaden hoor ... Bij mees * ben ik 35 kilo gegroeid ( mede door zwangerschapsvergifting) knalde echt uit elkaar vh vocht en bij Juul maar 12 kilo ik zat met 38,5 Week nog vrolijk op de fiets en echt niks anders gedaan dus iedere zw is ook anders .
Ik geloof ook niet dat je de kilo's kunt voorkomen door gezond eten. Bij de een gaat het nou eenmaal harder dan bij de ander. Soms onverklaarbaar. Een vriendin was bij 9 maanden 6 kilo gegroeid terwijl ze alles at wat los en vast zat. En een andere vriendin 27 kilo met weinig en gezond eten. Ik geef me er maar aan over Ook wel eens fijn na een leven lang lijnen om je even niet druk te maken om de kilo's... Genoeg andere drukte die eerste maanden
Als ik eraan denk...ik wil echt niet teveel aankomen...ik kom heel makkelijk aan, dus moet sowieso al altijd oppassen met eten... Dat blijf ik ook gewoon doen... veel salades, fruit en crackertjes... Geen uitspattingen en veel vet eten...want ernaar kijken is al 5 kilo op mn dijen hahahaa
Haha klinkt erg bekend sarahtj! Maar met crackers, volkeren brood, fruit en heel veel groente hier al 4 kilo in minder dan 9 weken.. Ach meer dan gewoon gezond eten kun je niet doen
Wel uitkijken met de fruitsuikers hè sarahtje , ik groeide als een gek van fruit max 3 stuks per dag . Eetse
Oke.. duim voor je op een goede echo. Heb hier beetje ontspanning gezocht vanavond.... Ben heerlijk wezen gaan vissen. Met mn broer.. en nog goed gevangen ook.. hahahaha... Maakt de avond gelijk goed.. zo mn bedje in en t is zo half 11... Truste vast iedereen!
Dames met een echo morgen, veel succes!!! Morgen ochtendje werken van 7 tot 12 en dan lekker weekend. Des te eerder is t dinsdag haha
Heb eerlijk gezegd nog niet eens de weegschaal genomen haha.. binnenkort ok maar s aan beginnen..en de foto's niet vergeten.. eerst afwachten wat morgen te zien is..
@guus. ik leef heel erg met je mee... ik ken het gevoel dat je een goede echo hebt gehad en het daarna toch mis was... dat is zo vreemd en dubbel (vond ik) ik ben achteraf erg blij dat ik wel een goede echo gehad heb... ik hoop dat het vlug weer raak is voor jullie.. 2jaar duurt erg lang... en zoals uki zegt: je hebt de komende tijd veel liefde nodig. en laat je niet afschepen door mensen met lullige opmerkingen... dit was al jullie kindje!! na mijn ma heb ik 1 opmerking gehad die me is bijgebleven: in een winkel kwam de achterbuurvrouw naar me toe en zei half fluisterend: hoe klein het ook was, voor jullie was het al iets.. iets wat jullie nooit zullen vergeten daar kreeg ik kippevel van... ik wist gelijk: ze weet waar ze over praat en wat heeft het volgens mij ook zelf meegemaakt... @angelina2.. succes onder je steen kan goed snappen dat je je verstopt... succes van het weekend en dat jullie maandag vlug een mooie echo mogen hebben.. @missmomma oftewel hepie en hepie haha. dat is de reden waarom ik nu al zo probeer te genieten als het fout gaat heb ik toch al een paar weken gehad dat ik op wolken liep en dat er een mooi lief kindje in mij groeit daar probeer ik nu aan te denken.. ik moet ook lachen om mijn zus die daarnet aan de telefoon zei: ppff ik ben nu al zo dik dus ik zei: ach valt wel mee denk ik... ik kan mijn broeken nu al niet meer dicht en ben 3weken korter dan jij ze moest ook even lachen... @bamjolan, ik word zo misselijk van de blokjes en geur van de schone vaatwasser haha. ik proefde het van de week zelfs in mijn ei volgens mij begin ik spoken te zien (of te proeven..) wasmiddel is nog erger volgens mij (en over vuilnisbakken en vieze vaatwassers maar niks te zeggen) en de kat.. tsja das lastig... hopelijk is het snel over en anders een hartig woordje met hem spreken?? @reservevet.... hhmm dat had ik volgens mij al genoeg haha. @vreetbuien... ik schreef van de week naar vriend dat dat wel meevalt...tot ik gister eens ging bedenken wat ik allemaal had gegeten.. hahahaha. oeps. maar het zijn steeds kleine beetjes.. de eerste x was ik 20kilo aangekomen (ongeveer ben bij 99 gestopt met wegen dat was in mijn laatste week ongeveer) de 2de x zaten mijn kleren rond de 6weken ook al niet meer echt lekker... bij mijn zoontje ben ik iets van 15-20 kilo aangekomen. op het eind bij allebei erg veel vocht. dat was er zo af. de rest duurde iets langer en ik heb al dagen zin in mac donalds... (ik eet er alleen de frietjes...) maar die zit hier minimaal een half uur rijden vandaan... dus das makkelijk. daar kan ik niet zomaar heen al zal ik van het weekend genoeg vet eten... maar overdag op de braderie zal ik van het fruitkraam een shake meenemen weltrusten allemaal. ik hoop op een goede nacht voor ons allen (@missmomma, ik denk aan je....)
@guus Ach lieverd toch! Hele dikke knuffel voor jou! Als je hier wilt blijven, en het Hepie-trio wilt vormen, heel graag. Als je dat liever niet wilt, ook goed. Wat voor jou het beste is om deze periode door te komen. Nog een dikke knuffel!
Beetje de makke van in een andere tijdzone wonen, ik hobbel op dit forum altijd achter de feitjes aan. Tegen de tijd dat ik reageer, ligt bijna iedereen al in bed
@Ego: Man, man, man, wat heb ik een kort lontje! Hij is zo ongeveer 5 mm lang. Als ze in Nieuw-Zeeland SIRE zouden hebben, zouden ze een reclame over me maken. Op mijn werk moet ik me inhouden, maar thuis krijgen Leeuwman en Leeuwdochter een hoop over zich heen. Ik schijn vergeten te zijn hoe ik tot 10 moet tellen. Iemand nog tips om dit fenomeen binnen de perken te houden?
NF dat staat ie bij mij ook hoor, das meestal als je al een eerdere bevalling(en) hebt gehad. Ik kan me voorstellen dat het schrikken is, zeker met bloed of bruin. Anders even advies inwinnen morgen? Slaap lekker meiden, ik duik er in om 04.45 gaat de wekker al! Truste!