Dames!!! Gefeliciteerd met de goede echoooooos!!!!! Hier gaat t allemaal oké! Heb eigenlijk niks gemerkt van de cytotec... Vanochtend wel een groot stolsel maar verder alles nog hetzelfde... Volgende week vrijdag weten we pas meer.. Vandaag mamadag met kleine man, dus weinig tijd om te zp'en. Dikke knuffel allemaal!
misja wat fijn dat je een goede echo had, hoop dat je nu gerust gesteld bent en die enge bloedingen weg blijven. bianca ook super dat je een goede echo had.
Ik denk om t feit dat ik alleen ben met de kids. Ik heb begin dit jaar wat problemen mbt kinderopvang gehad waardoor ik niet kon werken, maar dat is allemaal prima hersteld en is allang weer klaar.
Bluuuh ik voel me vandaag zo beroerd. Misselijk misselijk misselijk. Ik hoef niet te braken maar dat komt omdat ik het tegenhoud want elke keer wel kokhalzen pffff. Bibberig trillerig slap en moe. Vandaag vrij, moest vroeg op om vriend weg te brengen. Ben vandaag ook lekker bitchy. Vriend een pak crackers in zijn handen gedouwd en ik neem plaats in de auto en hij naast mij. Ik: schat ff cracker voeren als ik rij. Hij: ja daag ik heb net de auto uitgezogen en ik wil geen kruimels. Ik: HIER met die kutcrackers, ik neem ze toch niet voor niets mee?!! Wil je een plas kots in je auto? Nee dat dacht ik al. Ik ben zwanger ja, geef me een cracker"!!! Vriendlief heeft gehoorzaamd. Er is niet gebraakt in de auto. Pompidom
*grinnik* Wel lastig hoor.. En kruimels zijn met de stofzuiger wel weg te halen, kots wat lastiger.. Wel vervelend dat je zo beroerd bent!
Ik ben vanmiddag naar de Vk geweest en tot mijn verbazing had ze zelf ook n echo apparaat, zullen we ff kijken? Nou graag en weer n kloppend hartje gezien en t was al helemaal aant bewegen. Zelfs al armpjes en beentjes gezien ik ben weer helemaal blij dinsdag mogen we weer Verder helemaal geen klachten eigenlijk, wat moe en n opgezette buik en al 4 kg aangekomen... Maar voor de rest gaat t allemaal goed. Sorry dat ik niet persoonlijk op iedereen reageer maar kijk bijna altijd alleen maar op mijn telefoon...
Wat fijn Inger! Ik heb mn leidinggevende nog even gesproken, ze bedoelde het niet op die manier maar op de manier dat ik me waarschijnlijk helemaal niet lekker voelde vandaar zielig, maar dat ze wel erg blij voor me is! Dinsdag de echo, pfff
Nu pas ik prima nog in mijn kleding maar ik begin wel een bolletje bij mijn onderbuik te krijgen. Ik kan echt niet tegen te strak zittende broeken dus ik was alvast op onderzoek uit gegaan voor als ik dikker word...Maar ik zit op internet te zoeken naar beetje leuke kleding voor zwangere vrouwen en het meeste is zo basic of truttig... Griebel. Maar ik vond op asos.com veel zwangerschapskleding. Ik dacht ik deel het even Maternity clothing | Maternity & pregnancy clothes | ASOS Iemand anders nog ideeen? H&m heeft echt een ieniemienie collectie...
Ja... ik vind het merendeel ook rommel.. maar ik surf en surf..en kom dan weer op een of andere pagina terecht met soms leuke kleding.. Maar als ik dan wat leuks vind is het gelijk weer super duur.. vind ik zonde voor waarschijnlijk de laatste zwangerschap
---Breekt even in---- Hallo dames, breng jullie even nieuws over mamavanf2009! Ze is sinds vanmiddag weer thuis en is nog wel heel erg moe en slaapt nog heel veel, maar gaat alweer stuk beter met haar. Voor degenen die het niet mee hebben gekregen ze had veel last van zwangerschapskwaaltjes, misselijkheid, overgeven en daardoor uitdrogen en geen voedingsstoffen, dus heeft infuus en sonde gehad sinds vorige week dinsdag heeft ze in het ziekenhuis gelegen. Ze hoopt binnenkort weer met jullie mee te lezen. Voor dames met goede echo's fijn, gefeliciteerd, voor de hepie's (ja heb stiekem beetje meegelezen hier) heel veel sterkte, wat zijn jullie sterke meiden zeg! ---einde inbreekbericht----
INGER!!! Fantiestas!!!! Proficiat! MamaF2009: jeetje meis, wat een lange opname heb jij achter de rug.. Doe t rustig aan en ik hoop dat t snel beter gaat met je! Fijne avond meiden, ik ga op de bank liggen en onze olympiërs aanmoedigen!
@mamavanf: Pfff heftig joh! Maar hopelijk is alles goed met ukkie! Pak je rust en denk vooral niet aan het forum! We zien je vast wel weer als het jou tijd is! Wat een rust vanavond! Ik ga zo mijn bedje induiken! Morgen en zondag mag ik me weer melden om zeven uur bij de baas! Niet zoveel zin want ben enorm moe! Maar ja de baas zijn centen zijn niet van blik! Vanavond beetje saai op de olympische spelen! Sporten die me niet aanspreken! Jammer want er is verder niet veel op tv!
Even tussendoor : ik heb een mooie antraciet /off white bugaboo cameleon te koop , alles incl boekjes ,bon , voetenzak etc etc zit erbij . Aangekocht mei 2011 , gebruikt voor mijn dochtertje . ben erg zuinig op mijn spulletjes dus hij ziet er echt puntgaaf uit . Interesse iemand Liefs Edith Mama van mees* & juultje