Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Ik ben dan helaas denk ik soms wat te braaf, al kan ik dan op andere momenten weer heel zelfverzekerd en vast van mijn stuk zijn.
    Hij heeft nu daarstraks ook zelf gestofzuigd;)
    Zet hem dan voor de keuze of hij maak eten voor onze zoon en stopt hem in bad of hij gaat stofzuigen :p

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik heb gelukkig een man die best veel doet. Hij stofzuigt af en toe, en doet dweilen. Gister stond ik helemaal perplex had hij de strijk gedaan. ( dat is normaal het enige wat hij nooit doet).

Oke oke, ik moet toegeven dat als hij gezogen heeft ik nog wel eens dingen zie die hij vergeten is, of hij vergeet de trap even mee te pakken of zo, maar daar zeg ik gewoon niets van, ander doet hij het voortaan niet meer :p

Hij neemt die kleine wel eens mee onder de douche ( als ik hem maar wel aan wil pakken dan als hij klaar is), zet de biobakken buiten, kook regelmatig ( eigenlijk meer dan ik, omdat hij eerder thuis is)

Hij weet ook dat als hij niets zou doen, hij oorlog met mij zou hebben.

3. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Ga je hem zelf niet gebruiken? En voor hoeveel verkoop je hem? of hebben er inmiddels al heel veel meiden gereageerd? :D

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Goedemiddag meiden!

Onzekerheid, is heel normaal hoor!
    Zowel nu als op het einde.
    Het laat je bewustzijn en verantwoordelijkheid wennen aan je (nieuwe) kindje hihi

Hier nog steeds goed misselijk.

Heb het nu bekend gemaakt dat ik zwanger ben en toch allemaal leuke reacties gehad, had ik niet verwacht hahahaha
    Mijn collega had wel zoiets van jeetje 4 kinderen straks hoe doe je dat zowel financieel als je aandacht verdelen etc.
    Maar zij is totaal nog niet met kids bezig, hihi dusja :D

5. ennasil

ennasil Niet meer actief

weten jullie al wat je gaat doen met de babykamer??

mijn idee:
    1 muur nuance camel verven
    1 muur midden camel verven
    en over die 2 muurtjes een parelmoer laag zetten
    de babykamer denver kopen bij babydump
    overgordijntjes op een roei met een leuke band erom.
    en natuurlijk een lief leuk hemeltje.

wat denken jullie is het wat??

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Net mijn 2e echo gehad en alles was goed!! Zo blij en opgelucht! Ukje was heel hard gegroeid van 6 mm vorige keer naar 2,5 cm nu en dat kwam neer op 9 weken. Nu over 3 weken weer een echo. Ga straks even bijlezen, zit nu op iPad en Wilde even snel het nieuws delen.

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Gefeliciteerd jeetjeb!

8. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Gefeliciteerd!

9. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Gefeliciteerd jeetjeb...das goed nieuws!!

@ennasil...klinkt heel leuk..
    ik wil afwachten tot ik weet wat het word.en daarmee afstemmen welke jleuren behang etc ik wil gaan gebruiken ook voor accesoires enzo...
    Ik heb twee babykamers in mn hoofd.. voor een jongen of een meisje.. dus nog ff afwachten.. hier moeten we toch eerst nog een muurtje bouwen en een deur plaatsen... dan dochters kamer eerst verven,behangen leuk maken...dus dat eerst...

10. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mei, wat heerlijk!!! Tuurlijk lekker huilen van geluk en opluchting. Geniet ervan. Kus.

11. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bier 0,0 is zonder alcohol. Alle alcohol eruit gehaald. Maar Bavaria 0,0 is zelfs zonder alcohol gebrouwen, dus die kan echt geen kwaad. En Gall en Gall verkoopt Faber wijn, alcoholvrij, rood, rose en wit. Daar is de alcohol er pas later uitgehaald, advies is om dit de eerste drie maanden niet te drinken, daarna maakt het niet uit. Bavaria 0,0 de lekkerste alcoholvrije en maakt echt niks uit. Meeste is water.

12. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fantastisch. Gefeliciteerd!

13. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeej. Gefeliciteerd!

14. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jippieeeeeeee! Gefeliciteeeeerd!

15. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn MissMomma! En spannend nog.

Ik was vrijdag naar het ziekenhuis. Wat een mal gebeuren, ga er nog een weblog over schrijven, in de gaten houden haha.

Maar mijn hormoonspiegel is gedaald van 184 naar 22. Het moet naar 0. Ik ben dus bijna niet zwanger meer. Ik heb vreselijk gebloed, ik zeg kraamverbanden en meer zeg ik niet. Maar dat bloeden is sinds vanmorgen gestopt. Dat leegbloeden is goed en nodig, maar maakt het hele gebeuren zo veel emotioneler. Maar aan de andere kant, heb drie dagen vrij moeten nemen en daardoor ´verplicht´ gerouwd en ik moet zeggen, dat is goed geweest. Ik ben er emotioneel weer bovenop. En sinds vandaag ook lichamelijk. Ik ben wel onwijs afgevallen, mijn lichaam liet ineens al het vet weer los, maar da´s dan maar weer een klein voordeeltje. Pas bijna mn kleren weer. Ik was een weekje in Duitsland en ik kwam thuis en er lagen vier heel lieve kaarten, had ik niet verwacht. Van vriendinnen, lieve teksten en gedichtjes, zooooo lief....

16. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat toevallig meiden, echt heel grappig zeg.

17. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook heerlijk nieuws!

18. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind Noppies top en kwalitatief ook super. Je betaalt wel wat.

19. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamaliscious ook fijn
    sterker nog, draag vandaag nog chique topje ervan
    mn zus ook gedragen met haar zwangerschap en ik de mijne
    je akn het ook zo aan

en SPS heeft ook veel dingen die zwangeren aankunnen, alles wat wijder bij de buik.

20. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook al fijn! Super!

Deel Deze Pagina