Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    spannend maandag dus, ik hoop dat je niet al te lang op een echo hoeft te wachten.

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
  3. Uki

Uki Actief lid

17 jul 2012
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga inderdaad liever voor de drie musketiers. Als MissMomma en Guus het goed vinden. Klinkt wat krachtiger ook.

4. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Hey Martha81 wat toevallig, ik heb ook 24 mei een miskraam gehad en ben ook gelijk weer zwanger geworden! Nu uitgerekend op 9 mei maar n

5. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    ...nog niet officieel want termijnecho heb ik 9/8.
    Fijn dat je ook weer gelijk zwanger was! Ik was er erg blij mee in elk geval :) Nu heel hard hopen dat t goed gaat deze keer hè!

6. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    thuisondersteuning gehandicaptenzorg
    Friesland
    @Olie idd toevallig! Ben nu wel onzeker hoor of het goed gaat! Ik heb de 14e mijn echo, kijken of de datum dan klopt. Heb je ook al last van kwaaltjes?

7. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Ja maar af en aan. Wel onaards moe, misselijk bij vlagen en ik herken m'n borsten niet meer (3 maten gegroeid!). Maar ik omarm alle kwaaltjes, want zie het maar als teken dat het goed gaat ;)
    Spannend zeg wachten tot de 14e! Ik kreeg op 6 wk een echo en nu komende week op 10 weken. Wel fijn want na alle slecht nieuws op het forum had ik alle doemscenario's al in mm hoofd.
    Ben zelfs vorige week tussendoor geweest omdat ik al drie dagen niet misselijk was...
    Ook dat herken ik niet van mezelf, ben normaal nooit zo snel in paniek.. Haha die hormonen!
    Des te knapper dat jij het uit houdt tot 14 augustus!

8. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    ik vind het goed!!

9. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    thuisondersteuning gehandicaptenzorg
    Friesland

Tja we zijn de vorige keer zo geschrokken van een lege echo, dat we juist wel graag willen wachten... ik ben dit keer ook erg blij met mijn kwaaltjes! Slaap jij ook zo slecht? Vannacht was het 1 uur, terwijl ik echt wel moe ben....

10. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    daphje, ik je een pb gestuurd .
    liefs edith

11. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    #2511 sarahtj3, 5 aug 2012
    Laatst bewerkt: 5 aug 2012
    Hoi lieve mensen,

Ik maak me een beetje druk..
    Sindseefgister heb ik bijna geen kwaaltjes meer.. mn borsten doen ook minder zeer..en zijn wat zachter...
    ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet...
    Misschien komt het door de nieuwe vitamines die ik neem dat ik me daardoor beter voel.. en dus minder kwaaltjes heb...

12. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    @martha: ik val wel snel in slaap (ook op de bank en in de auto..) maar ben vaak wakker en droom enorm veel. Zie iedereen voorbij komen 's nachts. Heb al ruzie met m'n schoonmoeder gehad, ben achtervolgd door vrienden, onder schot gehouden door de buurman.. Heel apart al die dromen haha!

@sarahtj: herkenbaar, vervelend is dat want daar word je erg onzeker van :( had het vorige week en ben toen tussendoor voor echo geweest en toen was alles goed. De dag daarna was ik weer misselijk..
    Maar je moet morgen naar de VK zie ik toch?

13. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ja heel onzeker...
    Ja maar daar hebben ze geen echoapparaat...en hier doen ze de eerste echo tussen de 9 en twaalf weken...dus dat wordt nog lang wachten in onzekerheid, helaas... ik hoop dat alles goed zit...

14. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Maar als je heel onzeker bent en bang bent dat het niet goed is manke eerder vaak hoor! Onrust en stress is ook niet goed dus dat willen ze zoveel mogelijk beperken.
    Wij zijn vorige week bij een echocentrum geweest waar je t zelf koest betalen maar de echoscopiste zei dat we voortaan bij onzekerheid gewoon via de VK moesten gaan omdat je dan meestal ook gewoon een echo mag om onrust weg te nemen.
    Als er verder niks aan de hand is wachten ze idd liever tot 9-12 weken omdat dat dan gelijk de termijnecho is. Maar bij paniek gewoon bespreken!

15. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Sorry voor de typfoutjes, soms best onhandig op zo'n telefoontje ;)

16. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    dank je wel...ik zal het morgen vragen,maar ik heb er een hard hoofd in...

Hahaha jij ook op je telefoon...ik ook..altijd eigenlijk..handig en onhandig.

17. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @sarahte3 probeer je niet druk te maken! Zolang er geen bloed of krampen zijn gewoon vanuit gaan dat alles goed zit! Hier is de ene dag ook meer symptomen dan de andere dag.. Zoals gister was ik alleen maar moe en niet misselijk en nu ben ik weer misselijk.

18. Nicole182

Nicole182 Lid

25 jul 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sarahtj3 Hier precies hetzelfde, zeg net tegen mn vriend dat ik me helemaal niet zwanger voel, ik voel me ineens zo goed!
    Geen misselijkheid en mn darmen waar ik laatste dagen zo'n last van had zijn nu ook ineens rustig. Heel raar, ipv daar blij mee te zijn maak ik me er ook wat zorgen over.
    Maar geen buikkrampen en bloedverlies, dus zal wel goed zijn.
    Ik heb as vrijdag een echo, spannend!

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hey meiden
    Gister verloor ik weer bruin bloed en had wat krampjes.
    Heb toch even geinformeerd bij de verloskamers, ook omdat de verlos in het zh dat tegen me zei dat ik moest bellen.
    Verhaal uitgelegd etc.
    Mocht meteen even komen dus om 18.00 was ik er gister.

Ik had een gyn zelf, en hij vertelde eigenlijk dat die verlos zoiets helemaal niet had mogen zeggen over een mogelijke miskraam.
    Een jonge zwangerschap is altijd spannend en bloed in de eerste 3 maanden is ook mogelijk.
    Ik heb een (inwendige) echo gehad, en het ziet er ontzettend goed uit.
    Het is een jonge gezonde zwangerschap, het hartje klopte krachtig en het kindje lag gewoon netjes op schema.
    Er zit een verschil van 2 dagen (2 dagen korter).
    Het kindje is flink gegroeid afgelopen dagen, nu was het kindje namelijk 11,5mm.
    Hij zei al "probeer je niet al te druk te maken en doe geen gekke dingen.
    Het feit dat je dit termijn al gehaald heb en het hartje klopt is de miskraam risico eigenlijk al behoorlijk afgenomen, met ruim 7 weken heb je al behoorlijk wat "ellende" doorstaan (zoals innesteling, hartje klopt, placenta werking etc)."
    Het bloed is niet te zien op de echo, wel vermoed hij dat het van de placenta afkomt.

De placenta zat er al en waarschijnlijk door die innesteling komt er wat bloed vrij.

Bekijk bijlage 264814

20. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Das heel mooi nieuws bamjolan!!!
    gefeliciteerd..nu lekker genieten hoor....

Deel Deze Pagina