@agenda: musketier nr. 2, heb al dochtertje (mrt 2012), ga in december pas weer voor nieuwe ronde, geen afspraken
Dat betekent dus dat je schoonouders drie x opa/oma worden in een jaar? Is het voor elke 'broer' de eerste? Ik was bij mn dochtertje ook in 1 wip(weekend) zwanger. Maar je moet allemaal de spannende eerste tijd door, de 9 maanden doorbuffelen en het er eigenhandig uitpersen. Iedereen krijgt zn ding wel met iets. Tis zuur dat jullie er een lange tijd over gedaan hebben, gun jullie dat t smooth verloopt. Maar lieverd, gun jij t je schoonzusje dan ook? Ik gun t iedereen die t graag wil. Ik moet ook wel eens slikken dat t bij anderen doorgaat en bij mij is gestopt, maar ik gun t echt iedereen!!!
Ja joh, tuurlijk gun ik het ze!! Was gewoon zo onverwacht. Daarom zeg ik ook, stom dat dat toch even door je doorschiet! Want je gunt iedereen een kindje! Had ik bij mn andere schoonzusje totaal niet! Maar goed de verhoudingen met hun liggen dan ook weer anders... Zal er ook wel mee te maken hebben. Inmiddels vind ik het super leuk voor ze hoor! Overgens had ik dat bij mn zusje wel heel erg, pure jaloezie! Ze is 19 (lees: geen opleiding, geen huis, toen geen stabiele relatie) en raakte vorig jaar door een "ongelukje" zwanger. Dat kwam wel eventjes hard aan hier. Maar inmiddels is dat allang weg en ben ik suuuuper blij met mn kleine neefje!! Nee voor de schoonzus die nu 20 weken is is het de 2de, dus m'n schoonouders zijn al opa en oma. Maar worden straks in 4 maand tijd ongeveer nog 3 x opa en oma! Erg bijzonder!!
over mensen gunnen hmmm.. al moet ik eerlijk zijn ik gun het mijn schoonzusjes niet. die zeggen net zo makkelijk een miskraam is het einde van de wereld niet het stelt niks voor je weet iig dat je zwanger kan raken. grrr.. hun waren bij de eerste ronde al zwanger dus tjah! als je na anderhalf jaaar eindelijk zwanger mag zijn na een mmm vind ik zon opmerking niet geplaatst. dan gun ik ze het bijna om ook eens mee te maken zodat ze beseffen hoe het voelt! maar gelukkig zit de beeb er nog in bij mij. en ik hoop dat het hartje het nog steeds doet. maar ik vrees ervoor.. wel heb ik al 3 echos gehad en de laatste 2 klopte het hartje goed. een week terug de 7 weken echo gehad. en nu moet ik de 14de voor de 9 weken echo en intake. ik ben er heel bang voor om het kindje alsnog te verliezen. ik wil niet weer de mmm in.. maar goed ik moet positief denken onwille van het kindje!!
Ondanks dat je het mensen wel gunt kan je natuurlijk wel jaloers zijn , ik gun iedereen om mij heen ook een gezond kind maar als ik mIjm hart soms voel grrrrrr Nadat mees * was overleden kon ik alle zwangeren wel aanvliegen vond het zo oneerlijk maar nu dat we Juul hebben gaat het beter maar ondanks dat ik nu weer zwanger ben steekt ook hier de jaloezie de kop wel Es' op hoor Zal wel blijven denk ik ....ben zo dankbaar voor mijn kindjes en mijn hopelijk gezonde derde baby,tje Liefs Edith
het voelt inderdaad soms heel oneerlijk! maar helaas kunnen we er helemaal niks aan veranderen vind het fijn dat je nu gelukkiger bent nu je juultje heb het lijkt mij zoiets moois om je eigen kindje te krijgen waar je voor mag gaan zorgen en al je liefde aan mag geven.
Dat is een typische opmerking van mensen die geen ervaring hebben met een miskraam, dat is hun mazzel. Neem het met een korreltje zout en laat het gaan. Heb vertrouwen in jezelf en je kindje, alles is vast goed. Je volgende echo is op mijn verjaardag, als DAT geen geluk brengt... Dikke knuffel!
Herkenbaar.. ik zou nu op het laatst lopen en ik kan die enorme buiken niet uitstaan!! Weg allemaal! Ook al ben ik blij met deze nieuwe zwangerschap, Juli zou nog in mijn buik moeten zitten. Voorlopig voor mij even geen kleine babietjes en hoogzwangere miepen.. nog even niet.
Vandaag minder misselijk pfoe. Heb me het hele weekend lamlendig gevoeld. Gister er ook opeens heel erg om moeten huilen omdat ik het eng vind en ik me zo rot voel en we van alles moeten veranderen in huis om ruimte te maken voor de kleine en ik haat verandering. Heb me lekker laten gaan en vriendlief heeft mij lief getroost en toen kon ik er weer tegenaan. Heb duidelijk last van mijn hormonen.
Vandaag onze eerste echo gehad en alles zag er prima uit! De kleine was lekker aan het bewegen en had een gezonde hartslag. Uitgerekende datum is nu 7 maart. Pfieuw, was wel zenuwachtig hoor!
Dank je! Ik heb nu wel buikpijn, ze moest behoorlijk hard duwen omdat blijkbaar m'n darmen in de weg zaten.
Hier ook net mijn 3de echo gehad kindje was flink gegroeid precies een week geleden was die 3,9 mm en nu precies 1 cm het hartslag ging 133 per min
Gefeliciteerd met de goede echo's!! Ik ben nog steeds enorm misselijk. Gaat vandaag wel wat beter dan afgelopen week maar het voelt soms heel vervelend, al wil ik zeker niet klagen want ik besef me heel goed dat sommige mensen dit nooit mee mogen maken, neem ik de kwaaltjes ook echt wel voor lief maar soms komt het me niet uit hahahaha Morgen weer een echo en donderdag ook bij de verlos! Spannend hahaha