Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

lieve allemaal
    ik ben weer thuis, vriendlief komt zo eindelijk thuis om te praten. gisteren belde hij eindelijk...... zijn verhaal blijft niet goed te praten, maar blijkbaar kan hij vanalles niet aan: vooral mijn zwangerschapskwaaltjes niet. dat gaat er bij mij slecht in en dat weet hij nu ook. als hij samen verder wil, moeten we ook samen zwangerschap doorstaan, ook al weet ik dat ik meeste moet ondergaan.maar dan heb ik niets aan man die zomaar weg kan lopen als het hem even te veel wordt. zijn zus heeft me nog hele lieve mail met adviezen gegeven, die is flink boos op hem en zij weet nog niet eens dat ik zwanger ben! nou ja....ik hoor zo wel wat er allemaal dwarszit/zat en hoe hij in toekomst daarmee denkt om te gaan. hij heeft eerder al eens psycholoog als coach gehad en het zou niet raar zijn als hij weer eens terugging..want blijkbaar zit er vanalles in zijn hoofd en kan hij druk van 'normaal' leven toch moeilijk aan. (hij heeft al eens 3 jaar thuisgezeten en is sinds dit jaar eindelijk weer aan de slag, veel veranderingen dus in 1 jaar voor hem) wat is liefde soms lastig: verstand zegt: niet jezelf opzadelen met instabiele man. gevoel zegt: ik hou van hem!

2. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    Hoi allemaal mag ik ook mee komen kletsen ben waarschijnlijk een (11)maart 2013 mama.
    Waarschijnlijk omdat ik tijdens mijn laatste menstruatie weinig en donker bloed ben verloren en ik het mezelf niet aan wildde doen weer een negatieve test te krijgen.
    Aanstaande vrijdag heb ik mijn eerste echo vanwege mijn werk en om dan meteen te zien of ik ook daadwerkelijk een maart mama ben hihi

3. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Lieve Juffie,
    Wat ben ik blij dat jullie in elk geval weer contact hebben. En een keus tussen gevoel en verstand is bijna niet te maken, dus sterkte!
    Ik vind het knap dat je zo begripvol bent naar em t

4. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Lieve Juffie,
    Wat ben ik blij dat jullie in elk geval weer contact hebben. En een keus tussen gevoel en verstand is bijna niet te maken, dus sterkte!
    Ik vind het knap dat je zo begripvol bent naar hem toe, voor mijn gevoel zelfs erg vergoelijkend, dus ik denk dat hij in zijn handjes mag knijpen met jou!
    En volgens mij moet hij één ding goed begrijpen en dat is dat, hoe moeilijk hij het misschien met zichzelf mag hebben, dat nooit een legitieme reden is om jou met je zwangere buik in de steek te laten!
    Hij wordt vader en daar hoort verantwoordelijkheid bij en dat zou zwaarder moeten wegen dan welk medelijden met jezelf ook. En als de druk van het vader worden en de "last" van jouw kwaaltjes (hij heeft ze niet eens, hij merkt alleen maar dat jij ze hebt...) volgens hem vooral belastend voor hem zijn, plaatst hij zichzelf wel erg in het centrum van de wereld.. Tijd voor een reality-check!
    Zorg goed voor jezelf en kom voor jezelf op hoor!
    Dat doet niks af aan hoeveel je van iemand houdt, maar als dit niet het moment is om dat voor jou en je kindje duidelijk te maken doe je t nooit meer en dat hoop ik niet voor je!
    Sterkte! X

5. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Lieve juffie...

Ik ben blij dat hij thuis komt en dat jullie er goed over kunnen praten..
    En ik hoop dat hij ook zal inziem dat jij van zijn gedoe het slachtoffer bent.
    Terwijl er al zoveel met je gebeurd nu! Hou je taai...

@Hier.. net bij de vk vandaan.. alles staat weer in de computer.. heb leuke dingetjes gehad..en ben geinformeerd..
    En mijn eerste echo is 21-8 ik ben super blij!! Das al over 2 weken..

6. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee ik heb opeens best veel donkerbruine afscheiding!! Moet ik de vk bellen?

7. onzeker23

onzeker23 Lid

3 nov 2011
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Sorry heb het heel druk gehad en dus geen tijd gehad om overal op te reageren.

Ik heb overmorgen mijn eerste echo en ben echt zooooooooooo nieuwschierig en benieuwd en zenuwachtig. Hoop maar dat alles in orde is met de kleine.

Verder erg druk op het werk en prive.... pfff ben kapot.
    Hebben jullie ook dus jullie 'snachts wakker worden? ik slaap echt al weken beroerd en ben dus echt bekaf.

Heb inmiddels ook al het een en ander aan baby spulletjes in huis.... kan het echt niet laten als ik iets zie liggen.

8. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Kahlen als je je zorgen maakt altijd bellen zeggen ze bij ons steeds!
    Maar als je geen helder bloed en buikkrampen hebt is het geen reden voor paniek, bruin is oud!

9. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    gefeliciteerd! dat is goed nieuws:D

10. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    Fijn!:D
    weer een geruststelling meid!

11. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag geen buikkrampen maar gister wel buikpijn gehad. Maar niet echt krampen maar vervelend gevoel. Maar vk is nu alleen te bereiken op spoednummer, ik voel me bezwaard om te bellen omdat het bruin bloed is. Ik bedoel, dat hoeft geen reden tot paniek te zijn toch? Het is nu alleen wel een stuk meer (hoeveelheid van een euromuntstuk ongeveer), en vorige keer was het echt een ieniemienie streepje. Nu echt een mini-plasje als het ware. Jakkie dit maakt me wel wat onzeker...

12. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    En het duurt nog 2 weken en 4 dagen voor ik eindelijk een echo krijg :(

13. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    fijn dat hij naar huis komt om te praten en ik hoop dat jullie alles goed kunnen uitpraten en dat hij goed beseft dat hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen en niet steeds kan wegrennen als er wat dwars zit. succes!

14. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    Welkom en succes vrijdag, ik ben benieuwd:)

15. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    leuk! over twee weekjes is inderdaad best snel, alhoewel de tijd kruipt.....vind je niet haha!
    ben je een beetje gerustgesteld?

16. Angelina2

Angelina2 Actief lid

14 jul 2012
    265
    0
    0
    Drenthe
    Ik zou bellen. Misschien kan ze je geruststellen, of misschien mag je langskomen. Bij onze VK doen ze nooit moeilijk als je belt, ook niet buiten kantooruren.

17. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    succes morgen!
    wakker worden 's nachts: heb ik ook last van, vandaag ben ik thuis gebleven van het werk, heb het idee dat mijn energie kwijt is, dat je helemaal leeggezogen bent en misselijk....
    kan me niet heugen dat het bij de eerste ook zo was...
    leuk he al die spulletjes kopen? het is allemaal ook zoo leuk:)

18. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    is het gek dat ik nog helemaal niets aan mijn borsten merk?
    bij onze dochter was ik al vrij snel 3 cup maten gegroeid, maar weet niet meer van wanneer...nu merk in nog helemaal niks....

19. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    als het je erg onzeker maakt, moet je gewoon bellen....ook al is het alleen om je telefonisch gerust te stellen...daar zijn ze voor.

20. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik zou bellen hoor kahlen... gewoon voor je gemoedrust..
    Ik denk dat er niks ernstigs is.. maar voor de zekerheid is voor je gevoel ook fijner!

Deel Deze Pagina