als ik vanuit ga 1ste dag laatste menstruatie, dan is dat rond 25 mei. ben om de 6 week ongi en dan na 21 dagen heb ik mijn ei sprong
Goedemorgen meiden! Ceilo hoe is het? Ik was vanmorgen ook al vroeg wakker, om 07.45. Echt bizar, normaal slaap ik lekker uit maar het zullen sowieso wel de spanningen zijn rond de NOD's! Haha! Had ik bij mijn andere 3 kindjes ook! Heb uiteindelijk ook maar getest, het streepje was veel duidelijker dan gisteravond! WOW! Fijne dag meiden, zit zelf momenteel in een verhuizing, dinsdag gaan we over!
Goedemorgen iedereen! Ceilo, al meer nieuws? Blijf maar bij ons hé! Sinds vandaag drink ik geen koffie meer, heb gisteren gelezen dat dat niet goed is voor het beebje, dus maar gelaten. Maar man! Wat moeilijk! Ik ben al zo moe en nu is er helemaal niets meer met me aan te vangen (ik was/ben een echte koffie-holic, koffie zuipen de ganse dag door). Iemand tips? Mag deca wel of is dat ook niet goed? Gaaaaaaap
Ik teste vlede week donderdag voor het eerst licht positief Toen werd die elke dag donkerder En vledeweek zaterdag midag clear blau en die gaf met midag urine 2-3 aan Vandaag extra test van mvm gedaan en die knalde echt van de test af Maandag was namelijk lichte urine om 9 uur savond en die was duidelijk Aleen niet zo donker Heb sinds gister echt last van me borsten Had er wel al last van maar nu extra Beginnen echt al te groeien en woorden hard ( van de opgezete klieren ) En verder weer klaar wakker Maar blijf echt nog ff lichen wamt zo veel energie als dat ik had De laatste dagen Zo moe ben ik nu dis ff lekker dagje niks doen
Hier ook echt een darmenbuikje : s, verder begint de misselijkheid ook toe te nemen. En 30 juli intake VK
Hier ook slecht geslapen vannacht..dus ben ook helemaal brak nu. Maar dochter is nu naar psz, dus ff lekker rustig aan vanochtend. Hier worden mijn borsten nu ook echt wel flink groter nu! Ik zat net in de auto en luisterde naar 538 en daar waren de 3j's het wiegenlied aan het spelen, gelijk weer tranen! Dus die hormonen doen zijn werk wel nu zeg! Wat leuk dat bonkie(?) meedoet met babyboom vanaf wanneer komen de nieuwe uitzendingen op tv? En celio positieve test in handen? En volgens mij kan cafeïne vrije koffie niet zoveel kwaad, maar dat weet ik niet zeker want drink heen koffie. Fijne dag allemaal vandaag!
Er is al heel wat afgekletst weer. Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!! Ik heb eigenlijk verder niets nieuws alleen moe moe en moe haha. Vervelend, maar kan daar zo van genieten.
Volgens mij mag je wel koffie, maar niet meer dan 2 of 3 kopjes per dag. Ik probeer het ook echt te beperken hoor! En decaf mag zeker, maar daar zit ook wel een beetje cafeïne in, alleen lang niet zoveel natuurlijk!
net gebeld door mvm volgende week woensdag komen ze op gesprek en dus dan ook weer een test, hoop dat hetz h snel is met hun post (meestal wel) ben zo benieuwd wanneer ik heen kan ook in combo met medicatie. moest stoppen met 2 soorten medicatie waarvan ik het bij 1 eng vind, totnutoe nog echt reactie, en van een ander soort moest ik ineens heel erg verhogen ook dat gaat totnutoe goed. hier gelukkig geen kofie, ben ""verslaafd"" aan zonnatura thee (korreltjes) heerlijk (en aan cranberrysap) zo de stad denk ik maar ff de stad in eerste pakje kopen,, opzich wel balen dat ik voorderest alles al eb van de 1ste hihhi
Ik drink ook gewoon koffie, sowieso wel beperken. En af en toe in de warme avonden een lekker glaasje cola, lekker! Ik eet ook max. 2 boterhammen met smeerworst per dag, niet meer vanwege vit. A.
Sensitest die met het hartje Kv 2v5 Clearblue digi @ceilo al wat nieuws voor ons? We wachten met smart!
Oo ik lees dat iedereen al de bekende zwangerschapskwaaltjes krijgt. Bij mij begint het nu ook wel echt met zere borsten, opgezette darmen, snoepen en zooooo moe! Dochterlief is nu even twee nachtjes aan het logeren, kan ik even bijtanken! Ik heb ook de Kv2v5 test gedaan. Die was wel heel duidelijk, maar ik teste dan ook na mijn NOD. Van mezelf mag ik maandag nog een clear blue test toen, anders blijf ik aan het testen. Donderdag komen ze van MvM, dus dan nog een test. Met de eerste heb ik niet meegedaan, dus ben benieuwd wat ze me donderdag gaan vertellen! Fijne dag allemaal!!
het duurde even,maar daar ben ik dan... ben een beetje in de war..... vanmorgen geplast en t bekertje weggezet in de badkamer, toen de winkels open waren naar de TP gegaan en de 2v5 gehaald thuis getest en hij was heel licht! Bekijk bijlage 258126 werd dr een beetje freaky van en heb gelijk de digitale ook gedaan,gelukkig kwam daar wel zwanger te staan... Bekijk bijlage 258127 kweet eigenlijk nie goed wat ik dr nu van moet denken,ma laat t ma over me heen komen... meer dan afwachtenkan ik nie doen
Hij is inderdaad wel licht, maar misschien komt het doordat je de urine even hebt laten staan? Langer dan een uur? Ik dacht dat je het niet langer dan een uur moest laten staan voor je gaat testen namelijk. Maar gelukkig zeggen de digitale zwanger!! Inderdaad, meer dan afwachten kun je niet doen. Je hebt wel nog die andere test van die 2 v 5 dan hè, ga je die morgen nog doen? Misschien is ie dan wel een stuk duidelijker...
nou ceilo, jij bent hartstikke zwanger! als je echt nog twijfelt herhaal je de test gewoon na het weekende en anders laat je bloed afnemen bij de huisarts. mijn HCG steeg ook heel langzaam bij de eerste zwangerschap en heb dus heel lang licht getest en zelfs negatief. mamafm, ik ben bang dat ik die dreun van vermoeidheid ook nog wel ga krijgen. nu helemaal hyper de hele tijd, lijkt wel of ik wat gebruikt of gesnoven heb haha. moet zeggen dat ik nu wel moe ben en graag een middagdutje had gedaan nu dochterlief op bed ligt. maar 'helaas' heb ik op vrijdagmiddag altijd mijn petekind te spelen. bonkie is een babyboomer! leuk! ik heb tot nu toe alles gezien. pff, heb al de hele dag buikpijn, kramperig soms. zit ik gelijk in de stress.
Ik heb trouwens echt heel weinig kwaaltjes, ergens baart het me wel een beetje zorgen. Ik was de afgelopen dagen wel heel moe, maar vandaag is dat minder terwijl ik vanmorgen echt heel veel heb gedaan in huis. Verder heb ik wel wat meer honger en zit ik snel vol. Maar dat is eigenlijk alles! Ik ben vorig jaar zwanger geweest maar toen ging het niet goed en toen had ik ook weinig kwaaltjes...
hoi meiden, Ik kan vanmiddag om een echo! Blijft toch steeds wat bruin afvegen. Maak me daar echt ongerust over. Nu is er vanmiddag nog geen hart activiteit, dat weet ik. Maar ze gaan kijken en meten of het vruchtje groot genoeg is.conform de zwangerschaps duur! duimen jullie voor me?
Tuurlijk duimen we bot je z hoe laat mag je? Ik heb rechts onderin mijn buik echt felle steken. Moet Ik me zorgen maken?