Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ik zwaai even!!
    Geen puf om te reageren...

2. ennasil

ennasil Niet meer actief

normaal gesproken klopt het hartje met 6 weken ong. maar bij sommige pas met 7 weken. maar met uitzondering 8 weken dat is eigenlijk heel zeldzaam.
    mijn verlos zegt hartje kan kloppen vanaf 5 w en 4 d. maar bij d emeeste klopt het bij de 6 wk. zoeizo is de vrucht bij 7 weken zwangerschap al rond de 1 cm bij sommige iets minder. en dat kan niet als het hartje niet is gaan kloppen. dan groeit het namelijk niet meer verder. het eerste wat er onstaat bij de vrucht is het hartje daarna gaat het verder groeien.
    ik vind het vreemd dat ze bij jou vriendin het hartje pas zagen bij 8 weken want dat is echt uitzonderlijk. want dan zitten er al armpjes en beentje aan de vrucht en beweegt het zelfs al. en dat lijkt mij niet kunnen zonder hartactiviteit. tenzij het vruchtje achtergelopen heeft?
    had je vriendin wel inwendige echo?? uitwendig kan ik het me voorstellen dat ze geen hartje zien maar inwendig zou het echt zichbaar moeten zijn. ( of michien oude onduidelijk echoapparaat?)

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Zwaai terug:p

4. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Zwaait terug:p

5. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Ik moet even spuien.. Afgelopen weekend hebben we het oma verteld op haar verjaardag, met de (3x herhaalde) instructie om het nog geheim te houden. Maar oma heeft het aan een wat minder begaafde tante verteld, die het aan de buren heeft verteld en laat dat nou net in het dorpje zijn waar ik werk...
    Ik weet dat t waarschijnlijk versterkt wordt door hormonen maar ik ben zooooooo boos! Nu moet ik het vervroegd gaan vertellen aan mensen omdat ze t anders van anderen horen! En we hebben het haar nog zo op het hart gedrukt!!!

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik weet niet wara die haar info vandaan heeft, maar het is niet helemaal correct. Met 5+4 gaat het in de meeste gevallen al kloppen. Ik heb hier bij de eerste ook een echo met 7+2 gehad en klopte het al heel mooi.

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ach meis toch, dat is balen :(

8. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Ik wil even iets door het topic roepen: VANDAAG DE EERSTE ECHO!!!!!! SUPUR SPANNUND! :p

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Veritas: ooh zeker spannend!! Ik duim voor een goede echo. Laat het ons even weten hè?

10. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Jolie: ah nee, dat is niet leuk!

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hoe laat?

12. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Veel plezier met de echo!

13. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

ha meiden,
    we hebben heel goed gepraat, hij ziet in dat hij niet goed bezis is geweest door weg te lopen. we hebben afspraken gemaakt, ook over financiën, waardoor we het echt SAMEN gaan doen en ik niet de grootste drager van de lasten ben. voel me opgelucht, heb ook duidelijk kunnen zeggen dat ik niet met weglopen om kan en wil gaan en dat een volgende keer de kans groot is dat ik deur dicht hou. als het allemaal weer te veel wordt, kan hij ook zeggen 'joh ik trek het even niet (of ik dat dan begrijp of niet) ik ben dagje weg, we spreken elkaar vanavond weer' oid.

ik moet nu naar de begrafenis van een dierbare colleg, zie er erg tegenop. Hij is maar 51 geworden en laat 2 dochters achter van 15 en 19. de kerk zal stampvol collega's, leerlingen en oud-leerlingen zijn. gelukkig haalt andere collega me op, samen gaan is dan toch fijn.

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ennasil, ik heb geen idee of zij inwendig of uitwendig heeft gehad.
    Ik kan me er zelf ook niet veel bij voorstellen, ik heb bij 3 kids (behalve eerste) een vroege echo gehad en daarop was bij alle 3 tussen 6 en 7 weken wel een hartje te zien.
    Bij mn zoon op 6 week en 1 dag, maar ik denk dat het ook aan het aparatuur ligt.
    Mijn verlos doet bijv. geen doptone onder de 12/14 weken, terwijl je t hartje soms wel kan horen.
    Sommige ziekenhuizen en paktijken hebben echt rot aparatuur.

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Whoeiiii 8 weken vandaag! Ik hou gewoon mn eigen berekening aan, die 2 dagen...haha

Succes dames met een echo!
    Ik moet om 11.30 voor een echo.

juffie2 sterkte vandaag!
    Wat goed dat je met je partner hebt gepraat, toch fijn als dingen worden uitgesproken!

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik had vanmorgen trouwens weer bruin.
    Ik weet dat t nu wel okee is, maar toch, vind die echo toch weer spannend straks!

17. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    @Veritas.. spannend.. heel veel succes..laat ons weten hoe het is gegaan..

@Jolie.. gattt das echt niet leuk!! Ik snap niet waarom mensen toch zoiets moeten doorvertellen.. heel jammer...

18. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik wil even tussendoor voor alle geïnterreseerde de dat mijn bugaboo verkocht is ,
    joepie voor mij :D

Liefs Edith
    Mama van mees*&juultje

19. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank iedereen voor de lieve reacties! Ik heb vanmorgen geen bruin, dus ben benieuwd...

20. Veritas87

Veritas87 Actief lid

14 mrt 2012
    186
    0
    0
    Dank allen :) Echo is om 14:50 dus nog even wachten. Vind het kei spannend!

Deel Deze Pagina