ooh apart zeg. maar dan zou het een 1 eiige tweeling moeten zijn 2 eiig dan zijn er 2 vruchtzakjes. mischien wel door de beweging van de echo een vlekje?
Geen idee, heb de foto's erop gezet op zaterdag en vandaag te zien? hah vaag weer! Ennasil ik herken je angst wel hoor het is dat ik al wel meerdere echo's heb gehad maar kan me je angst zeker wel voorstellen! 7 Dagen duren hartstikke lang als je in onzekerheid zit!
Altijd socio, nu ego zoals men dat hier zegt... Ontzettend drukke periode op werk. Emotioneel ook omdat t agentschap dat ik heb gaat stoppen. Maar ik krijg veel leuke aanbiedingen en ik heb zoveel contacten, ik ga toch zelfstandig verder. Ik heb er veel zin in. Ik ben echt over de miskraam heen. Ik veel dingen te doen die voorgaan en het is nu niet de goede tijd. Wou ik ff zeggen. Ik erg positief en enthousiast. Ik lees ff niet twee dagen terug. Kan iemand zeggen als ik iets heel belangrijks gemist heb?!
Ik meld me ook maar weer eens. Hier op de camping wel wifi, maar valt vaak weg. Ik heb geprobeerd mee te lezen. Volgens mij nog niet gereageerd op onze 3 musketiers. Dames,wat heftig wat jullie hebben moeten doormaken. 't Kwam weer even dichtbij/terug, mijn eigen verdriet. Moedig om toch te blijven meelezen en schrijven. 2 van jullie hopelijk de volgende ronde zwanger. Zou erg tof zijn. Deze eerste periode is voor iedereen een periode van onzekerheid en verhalen die je hier op het forum leest maken het er soms niet makkelijker op. Ik merk dat ik moeite heb met het feit dat iedereen lijkt toe te leven naar de termijnecho,zo van daarna heb ik zekerheid. Bij mij is het dus 2x mis gegaan na die termijn echo. Schijnt uitzonderlijk te zijn. Maar mijn echte zorgen komen dus pas over een paar weken. Hopelijk elke week een echo, na de 10 weken. Bamjolan, geen idee wat je extra op de echo ziet, ik zie ook wat, je zou bijna zeggen dat je baarmoeder in 2en is en in het kleine deel ook wat zit. Maar een kindje lijkt het echt niet. Nog geen 2ling melding bij de maart2013moeders tot zover toch? Ik lig veel misselijk in en naast de tent. Gelukkig een ontzettend lieve man die alles regelt met en voor de meiden. Hoe dat straks na de vakantie moet weet ik nog even niet. Veel voor de tv denk ik. Meiden,ik lees mee, maar ben me er bewust van dat ik meer een lezer dan een schrijver ben. Geen onwil, ik leef zeker mee.
Fijn dat het zo goed gaat met je en je energie hebt om je op je werk te storten, want de veranderring door het stoppen van t agentschap zal je vast niet in de koude kleren gaan zitten. Geniet lekker van je kleine en alvast succes gewenst met het klussen in dec. Voor die tijd maar lekker oefenen.
Gespannen idd, ik vroeg het me af ivm bruinverlies. Maar ik heb 23e weer afspraak zal het dan eens vragen of ze wil uitleggen wat t is en of t er hoort?
daar hoop ik op. mijn mk is geheid gekomen door mijn autoimuun ziekte, ben nu bezig met selenium te slikken, schijnt anti stoffen omlaag te brengen. helaas wel weer buikpijn en bloedverlies, maar vandaag ook wel veel gedaan sinds vorige wk donderdag (end gelopen en gefietst) maar we gaan voor de volgende ronde, dus man lief mag weer eieren eten hahahaha
ik heb ook al 3 echos gehad. bij 5 6 en 7 weken maar toch het vreemde gevoel dat het niet goed zit brr.. op de 7 weken echo zag het er echt heel goed uit. maar door alle enge verhalen etc over ma ben ik toch heeeeeel bang. en ook omdat ik geen kwaaltjes heb bijna. heb net wel een wiegje mondeling gekocht vond hem zoo mooi. ik dacht als het misgaat dan heb ik die iig wel alvast. er komt dan hopelijk nog wel een keer een zwanngerschap waar ik hem voor kan bewaren. maar hopelijk blijft het gewoon goed gaan!!
Hoi meiden, Ik meld me ook weer eens! Twee dagen op de camping geweest bij mijn ouders! Zijn net weer thuis. heb wel mee gelezen maar geen zin om overal op te reageren! Morgen weer heel de dag werken dus ga zo lekker douchen en naar bed! Verder weinig te melden! Alweer 10 weken en 1 dag zwanger! Tijd vliegt nu wel voorbij hoor! Kom morgen weer na het werk kletsen!
Ook even een ego post van mij: ik voel me zooo belabberd! Ik ben al sinds vrijdag hondsmoe en lig de hele dag te slapen. Vandaag met werk ging het echt niet! Ik kon me nergens op concentreren en ik kwam thuis: plof in slaap. Pfff ik wil sporten en zo maar dat komt er gewoon niet van met mijn misselijkheid (hoef niet te braken gelukkig) en mijn extreme vermoeidheid. Tot nu toe blaasontsteking en buikgriep achter de rug, nu moe, misselijk, veel last van darmen. Voel me niet top de laatste tijd
Bleh, ellendig is dat die vermoeidheid en misselijkheid! Ik had t vorige week nauwelijks maar nu weer wel. Behalve dan dat "ochtend"misselijkheid niet van toepassing is, ik heb t vooral 's middags. En dan vooral als ik zo stom ben om tegen de vermoeidheid een kopje koffie te nemen....
Lieve meiden, ik moet helaas afhaken hier. Blijkbaar is mijn leven dusdanig interessant dat ik gevolgd word en dat mensen het nodig vinden mijn zwangerschap met anderen te delen, behalve met mij, met ons. Ik wens iedereen een prachtige zwangerschap toe, met weinig onzekerheid en veel genieten. Het ga jullie goed!
Dames, dames, ik zou jullie even op de hoogte brengen! De echo was perfect/mooi/super en speciaal. Uitgerekende datum is verplaatst naar 1 maart 2013 en mijn lieverdje is precies 10 weken en 4 dagen zwanger. Ook nog even een fototje in de bijlage
ik had bij de 1ste totaal geen kwaaltjes, op een gegeven moment (pas heel laat 4 a 5mnd) pijnlijke borsten en jeuk (straie) maar voorderest geen enkel kwaaltje. niet bang laten maken door mk`s, die gebeuren helaas. ben benieuwd naar het wiegje @nobodys, jeetje wat een sneu figuren, echt heel zielig dat ze niks beters te doen hebben. ik hoop dat je een mooie zwangerschap houd. @veritas wat een mooie en super duidelijke echo, heel mooi
@Nobodyswife... bah wat vervelend! Ik wens je een zeer voorspoedige zwangerschap toe... echt triest als mensen zo over je moeten lullen.. :s @veritas wow mooie echo... heel erg gefeliciteerd!!!ziet er heel mooi uit
@nobodyswife: o wat super vervelend zeg! Alsof ze niets beters te doen hebben! Triest. Laat je ons nog wel weten hoe je eerste echo was?