gewoon heen gaan en lekker echo laten maken en dan zeggen dat je mischien niet meer terugkomt omdat de gyn je mischien wilt houden. dat je dat nie thelemaal goed heb begrepen
@brenjomi: jakkes, dat is idd ellendig nieuws en die onzekerheid hebben we allemaal, en hoewel je uitkijkt naar de 12 weken blijft dat volgens mij daarna ook nog wel.. @bamjolan: ook al bel je morgenochtend af of ga je er heen is het nog altijd beter dan zomaar niet komen! Dat schijnen namelijk best veel mensen te doen.. Zou gewoon morgen vroeg bellen en het voorleggen. Kan toch gebeuren?
o wat een mooie echo`s komen voorbij, super hoor dames. @groene afscheiding, kan idd infectie/schimmel zijn, zou ff langs ha gaan voor een middeltje. hier vandaag laatste echo gehad, nu was het beeld strak helder en idd een lege buik, was ff confornterend om daar te zitten, moest weer huilen, terwijl het juist zo goed ging, voor mijn gevoel is het nu ook goed en klaar. alleen mijn pijnlijke plek, daar is de slijmvlies ook te dik, moet nu naar een chirurg toe. maar dit had niks met de mk te maken, wat weer goed is. nu mijn ongi afwachten en dan moesten we het maar weer proberen. eieren in huis!!! zin in huis!!! nu nog de ongi hahhaa hopelijk mag ik over 2mnd weer melden voor een zomerkindje. ondertussen kijk ik hier mee en geniet van jullie echos
Dag dames, ik mag me hier ook aanmelden. We hebben al een zoontje van bijna 2 en nu ben ik uitgeteld op 2 maart.
Vabdaag weer magen kijken naar ons kleintje.... wat klopte het hartje goed en wat bewoog het kindje goed Heerlijk! gefeliciteerd voor alle mama's en papa's met de goede echo's!
Ik heb zo'n HONGERRRRRRRRR... Wat moet ik nou eten?? Guus, dikke knuffel! Er komt vast een mooie gezonde zomerbaby voor jullie!
ik heb lekker in bad gelegen! daarna lekker op de bank geploft en filmpje aan het kijken met een zak naturel chips en een sausje werk wel goed tegen de stress
Oh, maak me maar lekker Weet soms niet wat ik moet eten, maar hier zou ik nou echt zin in hebben! @Biancaa: wat fijn weer een goede echo! @Veritas: had nog niet gereageerd: gefeliciteerd met de mooie echo!
@ennasil, hihi werkt zeker goed tegen de stress hier ook chips met sausje en daarna verse jus? Daar heb ik al een paar weken zin in Haha en dan vooral savonds?
@Alle goede echo's: Gefeliciteerd, prachtig om te zien! @kahlen: Thee lijkt me beter naar binnen te krijgen dan pillen, als je al misselijk bent. Ik neem van de ZW vitamines, heb wel een paar pogingen nodig om die pil door te slikken @ennasil: Klinkt als een schimmelinfectie, tijd om langs de HA te gaan, lijkt mij. @guus / Hepie 3: Hele dikke knuffel! Ik duim mee voor een plakbeebje @Ego: Met eten lijk ik momenteel net een klein kind: wat ik zie, dat wil ik eten. "Oeh, chocola! Lekker! Oeh, ananas! Lekker! Oeh, gebakken eitje! Lekker!" Doodvermoeiend
Haaihaai, weer bijgelezen. Gefeliciteerd mooie echos en welkom nieuwe meiden. Wat ik heb overgehouden aan de snelle nieuwe zwangerschap en miskraam, is een sort of verzakking, zoals dat heet. Dat de inboedel naar beneden wordt gedrukt. Echt niet fijn. Moet met rust weer vanzelf weggaan. Echt rust heb ik niet maar probeer met bewegen en tillen rekening te houden. Naar dat t lichamelijk zo lang voelbaar is en consequenties heeft. Verder gaat t goed met mij. Ook ik ben erovet heen met af en toe een rottig gevoel. Ik ben erg druk. Met bedrijf. Straks verhuizen, emigreren eigenlijk. Moet me daar nodig eens in gaan verdiepen. No time (to waiste). Nu maar slapen, vroeg weer dag.
Goedemorgen ladies! Alles goed hier? @Guus: Ooh wat fijn dat het schoon is, hoe dubbel dat ook klinkt, maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik.. Zullen we anders afspreken dat we samen naar het juli-mama-topic gaan?? Ik mag morgen voor de laatste echo (voorlopig) dan hoop ik ook dat alles schoon is. Ben best een beetje zenuwachtig! @ Bianca: gefeliciteerd met je mooie echo! @ Regenboogje: Welkom en prificiat! @ hier: Dames, het is sinds gisteren echt officieel... Zoonlief loopt! ik janken natuurlijk! Wees voorbereid, na de komst van jullie maart-beebs zijn jullie allemaal emotionele wrakken Ik ga de lijsten updaten!