Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

goedemorgen dames! ik slaap laatste dagen veel, ook overdag, 's nachts wel onrustig, dan gaan mijn darmen ineens aan de slag ofzo :( ook heb ik 's ochtends moeite om te eten en te drinken en dan ergens in de middag draait dat om naar de andere kant en eet ik vanalles (zo goed als gaat gezonde dingen ;)) en dan begint de plasmarathon :) zo weinig als ik 's ochtends hoef te plassen, zo veel moet ik eind van de dag en 's avonds! omdat ik meedoe met MvM valt het me nu extra op. Morgen de echo, ben nu al beetje zenuwachtig!!!!

2. MissMomma

MissMomma Actief lid

4 feb 2012
    172
    0
    0
    Moederen, huishouden, werken (verpleegkundige)..
    Droomland
  3. MissMomma

MissMomma Actief lid

4 feb 2012
    172
    0
    0
    Droomland
    @ Juffie: Succes morgen! Het is (en blijft) ook spannend! Lekker he al die eetlust-aanvallen... Zoooo herkenbaar!

@ Leeuwtje: Ja echt ALLES is ineens lekker he? Al vond ik vroeg in mijn zwangerschap het warme eten echt verskrikkelijk!

@ NobodysWife: Heel veel succes vandaag, wil je ons nog even laten weten hoe je echo was/is?

4. JoyB

JoyB Actief lid

28 jul 2012
    166
    0
    16
    Goedemorgen meiden,

Ik ben niet veel aanwezig geweest, ben echt alleen maar misselijk en super moe. Heb ook constante pijn in de onderbuik. Gistermiddag/avond geschrokken van wat bloedverlies bij het plassen en vanochtend weer een aantal keer, met flinke slijmslierten erbij... Heb meteen afpsraak gemaakt bij de gyno en kan gelukkig al om 10 uur terecht...

Zit helemaal in de stress, ook omdat we maandag op vakantie vertrekken en ik me daar totaal niet prettig bij voel :(
    Ooohh wat hoop ik dadelijk op goed nieuws.

Ik kom later vandaag even alles bij lezen.

5. MissMomma

MissMomma Actief lid

4 feb 2012
    172
    0
    0
    Droomland
    @ JoyB: Oh, das idd spannend! Heel veel succes bij de gyn dadelijk, en maak je niet druk om bijlezen oid. We horen het straks hopelijk, en mijn duimen draaien voor je!

6. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @MissMomma: Nou, vertel mij wat! Sinds Miriam's geboorte lijk ik wel een natte spons, huilen om het minste geringste. Vroeger was ik emotioneel veel stabieler. En dan nu die ZW hormonen er weer overheen... Tis me wat allemaal ;)

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Dikke knuffel, ik duim voor je!

8. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    @missmom tuurlijk snap ik wat je bedoelt, en ik hoop dat we idd samen in het juli topic mogen zitten.(arme man moet ie weer verplicht hahahaha) vanavond eerste oefen rondje hihihihi.

en idd na je 1ste kindje word je een emo wrak, 1ste keer draaien, 1ste keer staan 1ste keer lopen, o en vergeet het vallen niet.

@leeuwtje erg he, vooral chocola en taartjes hihihi

@joy sterkte straks.

9. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @JoyB: hopelijk is alles goed! Ik duim ook voor je.

@Juffie: spannend morgen! En heel herkenbaar van dat eten!

@Guus, Missmomma en Uki: ik heb het nog niet echt gezegd, maar ik vind het zo dapper dat jullie blijven meeschrijven en ik vind het ook erg leuk. Ik hoop dat het snel weer mag lukken en voor Uki dat alles lekker op de rails komt (emigratie enz) en daarna weer lekker zwanger!

@Nobody'swife: wat rot zeg! Lijkt me heel vervelend. Jammer dat je daardoor niet kunt blijven.

10. Martha81

Martha81 Actief lid

3 mrt 2009
    221
    0
    16
    thuisondersteuning gehandicaptenzorg
    Friesland
    Heel veel succes!

11. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Hoi!
    Even snel want moet gelijk weer aan het werk, maar we hebben ons beebje weer gezien!! 3 cm, twee armpjes en beentjes en al twee hersenhelften te zien, een neusje en boven- en onderkaak!
    Alles helemaal goed!!
    Zo blij!!

(enige jammere is dat we nu 10 weken moeten wachten opde volgende echo ;) hihi)

12. MissMomma

MissMomma Actief lid

4 feb 2012
    172
    0
    0
    Droomland
    #2752 MissMomma, 9 aug 2012
    Laatst bewerkt: 9 aug 2012
    @ Jolie: Goed nieuws! Gefeliciteerd!

@ hier: * Ik moet even stuiteren *
    Mijn lieve vriendinnetje gaat trouwen, en ze hebben mij als ceremoniemeester gevraagd!! Whaaaaaa!! Leuk! Zo eervol! Wat extra mooi is, zij kwam heeel snel na de MK met een supermooi beeldje van een engel met een vlinder op haar handen, zodat wij ons vlindertje nooit zullen vergeten... Het vlindertje wat had moeten uitgroeien tot haar petekindje...
    Ik vind het zo fijn dat ze mij deze taak toe willen kennen! Geeft me superveel energie!

13. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @MissMomma: Gaaf, gefeliciteerd!

14. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoi meiden,
    *ik breek even in*
    Ik ben nu 7w+3d zwanger van ons 2e kindje. Van mezelf ben ik erg slank. Maar nu valt het mij op dat ik vooral 's avonds een mooi klein zwanger buikje heb, een klein bollinkje zeg maar. En als ik 's ochtends wakker wordt is het weer verdwenen. Herkennen jullie dit?
    *breek weer uit*

15. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    he meiden!
    Heb een hele mooie echo gehad met een kindje wat precies op termijn is en een super hartslag heeft! Bewoog ook al lekker. Nu proberen wat te ontspannen dus...

16. MissMomma

MissMomma Actief lid

4 feb 2012
    172
    0
    0
    Droomland
    Wat een supernieuws, na jullie superspannende tijden op vakantie!

Gefeliciteerd meid, en kom nog eens langs gevallen als je wil!

17. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @nodbodyswife: wauw wat een goed nieuws!!! Geniet ervan en probeer te ontspannen inderdaad. Ik hoop eigenlijk dat we nog wel af en toe van je zullen horen.

@Amy: ja is wel herkenbaar. 's Avonds is mijn buik ook boller dan 's morgens.

18. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Missmomma: wat een eer en wat leuk!!! En wat een lieve vriendin om je zo'n mooi beeldje te geven. Word er gewoon emotioneel van (hihi, hormonen!)

19. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Zo hier alweer lekker actief bezig geweest.

Naar baby zwemmen geweest, boodschapjes gdaan, net over de markt gelopen ( lees: 3 kramen hier in het dorp), met de kleine vent een watermeloentje geslacht en gegeten, en hem nu naar bed gebracht voor een dutje.

Zo nog even opruimen, zuigen en dweilen, en vanmiddag een stukje met hem fietsen of naar de speeltuin.

20. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Eten: Hier ook smorgens weinig trek. Smiddags en vooral savonds slaat dat om, trek in alles behalve warm eten.

En als ik iets gegeten heb zit ik daarna zo vol ( ook al was het niet veel) dat ik daarna weer een weeig/misselijk gevoel krijg.

Deel Deze Pagina