Ik moet er om kwart voor drie zijn! Was het enige plekje nog vandaag! Maar vind het erg fijn dat ik nog terecht kan voor het weekend! @benangelique: Zou me niet teveel zorgen maken! Heb bij mijn eerste tot 12 weken steken en menstruatie pijn gehad! En had zelfs iedere maand als ik eigenlijk ongesteld moest worden weer een dag die ongi krampen! Geen bloed is belangrijkste he!
fijn dat je nu nog terecht kan ik zit erg te dubben of ik na het weekend ook de vl weer ff ga bellen mijn buik groeid zo had dat ik erg twijfel of ik echt niet verder ben heb nu een positie broek aan die ik gister gekocht heb me gewoone broeken krijg ik nu al niet meer dicht ik ga er van uit dat me banner klopt maar kan dus ook al een stuk verder zijn ? nou ja we gaan morgen iedergeval naar baby dump alvast info in winnen en rond kijken wat we leuk vinden
ja hij is licht he,maarja als er nie genoeg hcg zou zijn,zou de CB ook nie posi zijn toch? ja hij heeft wel langer dan een uur gewoon open gestaan...khad tegen 7.15 geplast en om 10,30 getest.... eigenlijk heel niet aan gedacht dat dat invloed zou kunnen hebben.... pfff nouja aan de ene kant denk ik t zit wel goed door de CB,maar aan de andere kant,die onzekerheid is er bij ieder buikgevoeletje. wanneer ik die andere ga doen... geen idee! misschien morgen of zondag.......... ik laat t hier uiteraard weten! 2 B Continued!
ja dat zeiden de eerdere testen en echo ook..... hahaha nu is het de planning dat het een x blijft zitten waar t zit tot maar 2013 ofzo *gniffel* kvond t t vreemdste dat de test lichter was als van de week,maarja kan dus idd door de urine komen die te lang,gewoon open heeft gestaan.... knuffel voor jouw en nie stressen..... dat gevoel heb ik ook iedere x,schiet ook in de stress en dat moeten we gewoon niet doen! PUNT
je wordt in het begin meestal in 1 x ff "dik" dat gaat vanzelf weg/blijft stilstaan.... alles moet zich even opnieuw settelen daar van binnen en gaat nu lekker aan de rommel! even de VK kan nooit geen kwaad bij twijfel en een extra echo is nooit weg
nee daarom anders krijg ik die pas 25 juli en alles wat eerder is is mee genomen maar ja verbergen kan ik het iedergeval al niet meer en dat vind ik wel jammer maar ben nu toch wel trots op me buik terwijl ik dat normaal niet ben
Dag dames.. Ik meld me hier ook ff ben 24 en als alles goed mag gaan mag de 4e in maart geboren worden de exacte datum weet ik niet, zal de echo af moeten wachten
Hallo meiden, sorry dat ik zo hier inbreek... Maar ik hoop me snel "officieel" aan te mogen melden bij de maart 2013 mama's! Ik ben vandaag 6 dagen overtijd en morgenochtend ga ik me voor het eerst aan een testje wagen. Iedereen die hier wel "officieel" mag mee kletsen: GEFELICITEERD!!!!
Jij kan lang wachten! En weet een toekomstige volle buik erbij! Kramp neemt af gelukkig. Moest eigenlijk nog van alles in huis doen maar ben maar verstandig op de bank gaan zitten
Hoi Meiden, Nou ik ben opgelucht! Was een hele lieve verloskundige! Vooralsnog lijkt het er niet op dat ik een miskraam ga krijgen. Mooie ronde vruchtzak en dooierzak! Vruchtje zelf was heel in de verte te zien! Zagen allebei heel in de verte iets knipperen! Maar is niet met zekerheid te zeggen, maar het zou het hartje al kunnen zijn! Maar dat laten we maar even in het midden! Zwangerschap zit netjes in de baarmoeder! Bloedverlies lijkt dus onschuldig! Voor nu ben ik blij, dankbaar en opgelucht! Op naar een mooie zwangerschap en mooie beebjes in maart 2013!!
Hee meiden, mag ik me ook hier bij jullie toevoegen. Heb vanochtend een positieve test gehad in het ziekenhuis. Had de 28e ook getest maar die was negatief en deze was mooi positief ben helemaal blij maar tegelijkertijd ook onzeker natuurlijk
yup, ik heb engelengeduld Om eerlijk te zijn durf ik gewoon geen test te doen.. Bang voor teleurstelling
Het eerste wat ik morgenochtend ga doen is in een potje plassen Het zweet staat me nu al in de handen... poeh hey!
Hahah idd. dat zou ik dus gelijk al 20 keer gedaan hebben ik ben zo een ongeduldig mens dat ik ervoor al ga testen voor nod
Wat ik veel tegenkom, dat jullie best snel al kunnen langskomen voor 1e afspraak.. ik mag pas 24 augustus... dan ben ik volgens mij rond de 11 weken. pff duurt mij eigenlijk te lang.. misschien toch mar vragen of t niet eerder kan maar t zal wel weer aan vakantiedrukte liggen
Ik wil het zekere voor t onzekere nemen en met ochtendurine testen. Dan ben ik iig zeker als ie negatief is..