Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    @leeuwtje,

fijn een goede echo, maar wat vervelend van die onzekerheid van de bloeding...zag ie dat met de echo in je baarmoeder? heb je geen last gehad van bloedverlies?
    knuf voor jou en ik duim dat het niets is en je kindje gewoon lekker doorgroeit:)
    xxx

2. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Hey Leeuwtje,
    Ik zat even mee te lezen... Heb dat ook gehad, zo een hematoom. Zie onderschrift. Maar als het klein is gaat het vanzelf weg. Ik had een heel klein beetje bloedverlies, in paniek naar gyn gegaan. Een paar dagen erna terug op controle gegaan en het was niet meer te zien. Volgens mijn gyn komt dat vaak voor en gaat dat meestal weer weg.

3. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Hallo dames,

Ik heb de hele tijd wel mee gelezen, maar t gaat zo snel om overal op te antwoorden! Probeer t nu te doen ;)
    Dames met goede echo's gefeliciteerd!

Ik heb vandaag ook een echo gehad en alles was goed! Een zeer beweegelijk mini mensjes. Prachtig om te zien!

4. MissMomma

MissMomma Actief lid

4 feb 2012
    172
    0
    0
    Moederen, huishouden, werken (verpleegkundige)..
    Droomland
    Dames,

Even heel snel vanaf m'n telefoon.. Vanmiddag bij de gyn geweest, en helaas was t niet schoon, nog "iets" van 17x25 mm in m'n bm! Ik heb nu provera, en moet aanstaande donderdag terugkomen, nuchter, zodat ze als t niet schoon is, alsnog m curretage kunnen doen..

Ik baal ff stevig, had gehoopt dat het nu afgesloten kon worden, maar helaas..

Morgen gaan we wat leuks doen met z'n drieën, misschien dat ik morgenmiddag even kom lezen!

Sturen jullie mij updates voor de lijst in n PB??

Fijne avond lieve ladies! Knuf

5. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Dat is geen leuk nieuws Missmomma. Zo kun je het nog niet afsluiten inderdaad. Heel veel sterkte!

6. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Van navel tot schaamstreek zou ik zeggen.

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wat balen Missmomma!
    Dat is een domper zeg!

Ik had vandaag weer meer bruinverlies ook met wat buikpijn maarja zal wel goed wezen, wil niet steeds gaan bellen, vind ik ook erg vervelend.
    Nu geen buikpijn meer verder.

8. regenboogje82

regenboogje82 Fanatiek lid

30 mrt 2010
    1.417
    0
    0
    Verkoopmedewerker brood/ kaas en vleeswaren in een
    Limburg
    Iedereen gefeliciteerd met de goedé echo's.

@missmomma; wat naar dat jullie het nog steeds niet kunnen afsluiten.

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
  10. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

@missmomma: wat naar!!! sterkte!!
    we zijn helemaal in de wolken met onze echo. onbegrijpelijk dat we nu al armpjes en beentjes zagen bewegen! ook al was het nog klein, het zag er echt al als minimensje uit! kindje lag heel mooi en diep in baarmoeder en dooierzakje was ook goed te zien. verloskundige vond het er erg perfect uitzien en beweerde dat in dit soort gevallen het nog maar 3% kans is dat het misgaat. nou weet je het natuurlijk nooit hoe het loopt, maar feit dat alles naar omstandigheden zo goed eruitziet, geeft wel veel rust en vertrouwen nu!
    urine is getest en het is geen blaasontsteking. komt echt doordat baarmoeder nog zo laag ligt maar wel groeit en dus tegen blaas duwt.

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Wil je me dat tegen die tijd nog eens zeggen? ;);)

12. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
  13. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag strontvervelend! Chagrijnig, fel... Ik ben een monster :$. Denk dat ik zo maar ga slapen en ik hoop dat ik als mijzelf weer wakker word! :)

14. ennasil

ennasil Niet meer actief

hihi dat saggo zijn herken ik maar al te goed. en vooral dat monstergedrag. volgens mij hormoonmonsters;) ik kan ook om elk wikkewasje saggo worden en dan ook gewoon boos worden tegen manlief en overal om zeuren hihi:) vandaag valt het gelukkig mee.

15. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @blaasontsteking. Hier dacht ik het vanmiddag ook moest nodig plassen... Kwam er bijna niks? Maar geen pijn ofzo dus denk ook dat mijn baarmoeder zit te drukken...

@missmomma, balen! Hopelijk is het volgende week goed.. Duim voor je.

@goede echo's, leuk om te lezen:) en mooie foto's:)

@hier vandaag en morgen werken en heb heel de dag door honger... En dan weer met vlagen erg misselijk..:) ga zo slapen, morgen weer vroeg eruit.. Hopelijk slapen de kindjes goed? Vannacht was waylon aan het spoken? We slapenbij mijn ouders omdat ik moet werken en slapen met z'n 3 op 1kamer:) niet omdat er geen kamers zijn, Haha, vind het wel gezellig:)
    Welterusten:)

16. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    Sorry voor de late reactie...maar goede echo met een bewegelijk kleintje.het was flink met het kontje aan t draaien en met de armpjes aan het zwaaien. Was 3dagen korter zwanger dan verwacht dus 9.1 over 2,5 week de echte termijnecho

17. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Goede echo's: Hoera! :D

@Nieuw-Zeeland: Het is idd een prachtig land (anders zaten we er immers niet ;)) Manlief en ik zijn ervoor gevallen toen we hier waren voor onze huwelijksreis.

@podiki25: Dank je voor de geruststelling :)

@ennasil: Ik zou het eigenlijk niet meer weten, eens zien of ik een vroege buikfoto terug kan vinden.

@MissMomma: Ach, meissie toch! Dikke knuffel!

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
  19. JoyB

JoyB Actief lid

28 jul 2012
    166
    0
    16
    @ Missmomma, wat onwijs naar. Zo kun je het idd niet gaan afsluiten. sterkte er mee!

@ goede echo's: wat is het fijn, en geruststellend om even te kunnen zien dat alles in orde is he?

ik ben niet helemaal gerust op het feit dat ik toch nog steeds wat bloed verlies heb, en vind het raar waar dat dan vandaan moet komen, omdat er volgens de gyno niks te zien was van bloed, maar waar komt het dan wel vandaan? nu weet ik niet of dat misschien toch met een blaasontsteking te maken kan hebben? Omdat ik ook "beetje" last heb bij plassen enz. Maandagochtend vertrekken we op vakantie, maar ik ga dan toch nog van te voren even gauw urine laten controleren bij de huisarts.

Hier vandaag de koffers inpakken, moet nog vanalles strijken.
    Morgen de hele dag weg naar een verjaardag, dus moet vandaag echt alles klaar hebben :$

20. Angelina2

Angelina2 Actief lid

14 jul 2012
    265
    0
    0
    Drenthe
    JoyB, ja dat kan zeker te maken hebben met een blaasontsteking!
    Ik ben ervaringsdeskundige ;), en in mijn vorige zwangerschappen had ik ook last van bloedverlies wat te maken bleek te hebben met een blaasontsteking.

Fijne vakantie alvast!

Deel Deze Pagina