uhmmm.. even kijken hihi er staat op dat ik er 2 per dag moet nemen maar pak er 1 smorgens. samenstelling per 2 softgels is 1500 mg . dus ik slik de helft daarvan
Mijn vitamine hebben dusook geenvisolie, maar die met visoliebevat 100? Mg dus dan slik je toch 7,5x zoveel of is daar geen max voor?
Hier vorige zwangerschap elke week wel softijs gegeten, in de zomer dan. Wist niet dat dat niet mocht joh.
Ik ook mhmm Maar machines die weinig worden gebruikt zoals een lokale snackbar oid bevatten veel bacterieen Kan je beter naar de mac gaan, daar staan die machines amper tot niet stil en is. debacterie groei zeer klein.
ik denk niet dat het kwaad kan. ik denk dat de reden ervan is dat er minder in zit omdat het moet combineren met de rest. visolie is ook voor mij gezond voor hart en bloedvaten enzo. maar ik zal het morgen eens aan de verlos vragen
Oh ik heb afgelopen weekend pas een vers gemaakt ijsje gegeten van op een kinderboerderij.. was me echt helemaal ontgaan dat dat niet mocht.. Nu voel ik me echt schuldig tegenover de baby hopelijk heeft het geen invloed gehad.. Alweer een lesje geleerd! @Sammie: Denk dat dat hetzelfde is opgewerkte gehak met kruiden en soort 'sausje' eroverheen, héérlijk op een toastje Nu naar bed, doodmoe! Truste!
Hello ladies, ff een korte update (it's been ages): bezoek VK van 2 aug. jl. was helemaal prima: was zelfs iets verder dan ik dacht waardoor mijn bevallingsdatum naar 28 feb 2013 is verplaatst.... (zal me dus (ook) bij de Feb-meiden moeten gaan aanmelden . Een mooie, zeer beweeglijk beebje gezien. Donderdag a.s. 12 weken dus, wat gaat het snel. Hier een beginnend buikje...met af een toe een verschuivinkje, kieteltje of gewoon een darmhupsje onderin.... Eerstvolgende afspraak staat op 30 augustus. Zal binnenkort weer wat actiever gaan meebewegen - ben de laatste tijd vooral veel de hort op geweest en daarna 's avonds ernstig vermoeid in slaapcoma weggezakt. Gegroet!
goedenmorgen dames, hier nog steeds moe en met vlagen misselijk haha! OVERMORGEN ECHO!!!! spannend! ben zooo benieuwd! jammer dat het pas 16:00 in de middag is, wordt een lange dag wachten... ga zo even een uurtje shoppen, kijken of ik wat leuks kan scoren xxx
Goedemorgen dames... Ik voel me vandaag zo ellendig, morgen weer een echo en voor mijn gevoel zit het niet goed.. Ik wou dat het morgen was.
Goedemorgen dames, Ik ben zwanger van de eerste en ben uitgerekend op 29 maart. Erg veel last van vermoeidheid, maar verder voel ik me prima. Zaterdag de eerste echo, erg spannend en dan de 23ste naar de VK.
Het klinkt wel heel suf en weet dat t helemaal nog niet kan....maar voelde gister heel licht van die soort plopjes, net alsof er een zenuw trilde van het oog maar dan in mn onderbuik...vanmorgen vroeg wederom nog een x, maar lijkt me heel sterk dat dit t kindje al is! Ik kan de baarmoeder ook al wel voelen, zit al wel behoorlijk hoog? Nouja zal wel allemaal haha
Helaas kon de Vk gisteren geen hartje horen. Ze dacht dat het misschien kon, 10 weken en 4e zwangerschap, maar niets. Ze maakte zich er niet heel erg druk om, maar stiekem heb ik er toch wel wat stress van. Morgenochtend een echo (termijnbepaling), en over twee weken nog een keer voor de combinatietest. Ik mocht ook maar één keer gaan als ik dat liever wilde
Mijn baarmoeder zit ook al 3 vinger boven schaambot, dat voel ik zelf. Morgen even bevestiging vragen. Voelen ik weet niet of dat al kan? Meiden, succes met jullie echos!! Laten jullie t wel hier weten hoe t was?