Ik voelde mn jongste wel al rond de 11 weken. Maarja 9 weken...amper 2cm denk ik? Hahahaha Ja ik meende de rand te voelen zo'n 3 vingers onder de navel.
Hier vorige keer pas met 12 weken of zo dat ze het konden horen. Dus ik zou me niet te druk maken hoor.
Hier weer even een update. Afgelopen vrijdag mn eerste echo gehad. En direct een kloppend hartje in beeld! Heel mooi. In de middag het nieuws verteld aan schoonfamilie en mn eigen ouders en broers. Iedereen reageerde heel enthousiast, zelfs emotioneel. Ik heb vandaag mn leidinggevende alvast ingelicht, vond ik wel lastig aangezien ik afgelopen jaar ziek ben geweest en net in de laatste loodjes van mn reintegratie zit. Voelt nogal bezwaarlijk om dan ook nog een zwangerschap aan te kondigen. Maar mijn leidinggevende pakte het heel goed op, "het is toch hardstikke logisch dat je ook gewoon doorgaat met leven?" was haar reactie. Aankomende maandag voor het eerst naar de VK en aankomende dinsdag lekker op vakantie. Op 13 sept de volgende echo, met 12 weken.
Net terug uit het ziekenhuis, en een mooie echo gehad. Hartje klopte goed en kindje erg beweegelijk! Wat een opluchting zeg!
de kleine spruit! nu 2,5 cm. het ligt op een dotje op de buik in de bm.en het liet 1 keer zien hoe goed hij of zei kon schoppen/trappelen met de beentjes voor de rest lag het stil. het zag er prachtig uit!! het hartje klopte gigantisch. wat een opluchting!!!!!! helemaal happy
Ik zit ook in reintegratie en ben nu weer opbouwend maar knijp hem heel erg dat ik het mijn werkgever moet vertellen. Fijn om te lezen dat ze bij jou positief reageerden! En fijn dat de echo goed was!
@Ennasil: wauw mooie echofoto's! Fijn dat het er goed uitzag! Zie je nu, gewoon proberen vertrouwen erin te hebben! @Martha: ook een goede echo, fijn!! @Nicole: jij ook gefeliciteerd met je goede echo en fijn dat je leidinggevende het zo goed oppakte! Hier nog steeds af en toe erg misselijk. Hoop dat het gauw wat minder wordt. Nog bijna twee weken tot mijn volgende echo, duurt laaaaang!
Fijn dat de echo's goed waren! Mooie echofoto's! Zijn er al meiden die zwanger zijn van een tweeling?
Hoi meiden, gefeliciteerd iedereen! Ik kom mij heel voorzichtig aanmelden hier, morgen echo ter bevestiging (icsi gehad) ! Spannend hoor. Tweede icsi was raak, echt wat waren wij blij. Daarna meteen op vakantie gegaan en nu dus wachten op de spannende echo van morgen. (op de fertiliteitsafdeling) Weinig klachten, moe en verkouden. Precies hetzelfde als bij de eerste. Wat ook spannend is morgen, er zijn twee embryo's teruggeplaatst dus we weten niet hoeveel er zijn blijven plakken hihi. Voor op de lijst: verwachte uitgerekende datum: 26 maart. Ben 34 jaar en mama van een meisje uit 2007 Hou jullie op de hoogte morgen, Oja, wanneer en hoe gaan jullie het vertellen? Groetjes trotsemammavan1
Sammie88, "ken" je nog uit het temptopic een hele tijd terug. (had andere nicknaam toen) we hebben toen ook nog gekletst over de negenmaandenbeurs, toen hadden we kaartjes gewonnen. Wat leuk dat je spontaan zwanger bent geworden na IVF! Gefeliciteerd meid!
Wat fijn al die goede echo's. Lekker genieten ( ondanks de kwaaltjes) trotsemamavan1 gefelciteerd !! Spannende dag morgen. Zou je het leuk vinden een tweeling ? Ik had ook iets meer kans op een 2ling ivm dat het in de familie zit. Ik had het niet erg gevonden 2, maar ben wel blij dat het er maar 1 is
gebakje, dank je wel! Genieten doen we zeker! Nee erg is het niet, maar het zal wel schrikken zijn denk ik. Als je voor de keuze staat vooraf aan de icsi dan denk je hoe meer kans hoe beter, maar als je dan zwanger blijkt dan besef je pas wat voor gevolgen het heeft (snap je het nog?) Het zou wat zijn, al ben ik nu al ENORM dankbaar dat we nog een keer zwanger mogen worden. En precies zoals jij het zegt, het zou niet erg zijn maar 1 is zwaar zat qua zwangerschap/complicaties Hoe gaat het met jou, voel je je goed? Wanneer heb jij een echo (gehad?)
Gisteren voor de echo bij de gyn geweest en alles zag er voor nu goed uit , we konden zelfs al beentjesen armpjes onderscheiden . Ben blij dat het kindje goed groeit . Alle andere mama,s gefeliciteerd met de goede echo.s Liefs Edith Mama van mees*& juultje
Mijn echo was gisteren. Alles was goed. Ik mag 4 september weer, dan ben ik ongeveer 10-10.5 week. En dan met 12 weken voor de combitest.
nee nog niet...ik heb er expres niet naar gekeken wel een mooie skinny jeans gescoord voor Tessa en een hello Kitty riem natuurlijk....
Bij mij zat de bm al boven m'n schaambot bij 6 weken. Ligt altijd al extreem naar voren, dus dan schijnt t normaal te zijn. Krijg wel al echt een buik daardoor, jullie ook? En, even zeuren..: nou heb ik vorige week de termijnecho gehad en alles was goed, maar nu ben ik ruim 10 weken en maak ik me opeens enorm zorgen over de komende twee weken. Maar ik heb geen echo meer tot de 20 weken Gaat die angst en bezorgdheid op een gegeven moment weg, of blijft dat je hele zwangerschap?
Lieve allemaal, ik heb geen tijd helaas om jullie te volgen en om terug te lezen. Waanzinnig druk op mn werk. Na deze week wel wat rustiger. Maar dan ga ik ook emigreren. Dus pop afen toe in en uit. Hoop dat t ieder goed vergaat en tot gauw. Kus.
Die gaat weg hoor. En helemaal als je straks je kindje gaat voelen schoppen. Alleen had ik net voor de 20 weken echo even een momentje van spanning, en voor de bevalling. En als de kleine er eenmaal is, ben je ook weer in spanning. Dan krijg je: zal hij genoeg groeien, eten, waarom huilt hij. Die ik het wel goed etc etc.
Ik denk dat die angst voor iedereen persoonlijk anders is! Ik ben bij mijn zoontje de hele zwangerschap angstig geweest totdat hij gezond en wel in mijn armen lag! Voor de bevalling heb ik totaal geen angst gehad, want maakte me meer zorgen over me kindje dan om mezelf! Het gekke is dat ik er nu hij er is gewoon vertrouwen in heb dat het goed blijft gaan! Maar maak me nu met deze zwangerschap wederom enorme zorgen! Wat als ik een bacterie oploop die mijn kindje kwaad kan doen! Dat is mijn angst wederom! Had gehoopt dat ik er wat relaxer mee om kon gaan. Maar ik denk dat ik er weer last van heb! helaas!