Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    Belgiƫ)
    Ohja nog een vraagje; ik mag de angelsound van een vriendin gebruiken maar nu had ik in eerste instantie gedacht om te wachten om deze te gebruiken tot na de echo 31 augustus maar langs de andere kant wil ik zoooo graag al eens luisteren..
    Zit nu een beetje in twijfel; als ik niks ga horen ga ik me mss onnodig ongerust maken maar als ik wel iets ga horen loop ik natuurlijk op wolkjes..
    Wat zouden jullie doen?
    Wie heeft hem rond deze termijn (of vroeger) al gebruikt en hoorde iets of juist niets?

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik hoorde met de Angelsound vanag 9 weken al hartslag...dit keer heb ik m nog niet gekocht, ik kijk wel via MP overigens haha

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ow, dan kan ik me voorstellen dat het voor je angstig voelt zeg!
    Hopelijk is er niets aan de hand!

4. Ploetertje

Ploetertje Actief lid

9 dec 2007
    197
    0
    0
    Bleghh...een dagje wat drukker en dat voel ik meteen. Had vandaag een afspraak op 1,5 uur rijden, dan een dag werken en dan weer terug en ik ben kapot nu.

En dan moet ik de andere drie nog gaan halen en eten koken :(

Voel me echt moe en misselijk daarvan. En dan is het ook nog zo warm, klaagmopperzeursteun

5. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @jojo: ik gebruik hem ook al regelmatig. Hoorde.hartslag bij negen weken en zes dagen!

6. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Net weer boven de pot gehangen.
    Ik word er zo zat van. Gewoonelke avond na het avondeten gaat het mis. Binnen een half uur hang ik boven de pot en dan komt alles, maar dan ook alles tot op het maagzuur eruit.
    De rest van de dag gaat goed hoor, misselijk zonder kotsten, een hele verbetering ten opzichte van voorgaande zwangerschappen, maar nu begin ik dit toch ook behoorlijk zat te worden.
    Ik heb wel gewoon trek, eet normaal, maar helaas, mijn lijf gooit het er elke avond weer uit.

#eindeegobericht#

7. ennasil

ennasil Niet meer actief

even update: ik had vandaag bruin rose verlies. dus ik de verlos opgebeld . mocht ik meteen komen. echo gemaakt en de beeb zat nog gewoon volop te bewegen hoor:) en het was van 2,45 gegroeiid naar 2,85 dus niks aan de hand. waar het bruin rose verlies vandaan kwam geen idee.. innestelingwsbloed zoiezo niet meer. maar mischien bloedinkje door hoesten of drukken. volgens haar zat het iig buiten de baarmoeder anders had de beeb niet zo bewogen.

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Schrikken zeg Ennasil!
    Maar hoezo geen innesteling??
    Volgens mijn vk kan dat wel namelijk, de innesteling van de placenta zelf.
    Gelukkig is alles in orde met de kleine! Blijft eng he!
    Ik heb gelukkig geen bruin meer gehad, af en toe wel een klontje maar niet meer zoals eerst!

9. ennasil

ennasil Niet meer actief

bij mij zeggen ze dat het tot 7 weken innestelingsbloed kan zijn en daarna vaatje door doorbloeding of iets geknapt. of voorbode.
    maar overstap van placenta is toch met 12 wk pas?

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Rond 9 weken dacht ik, want ik weet nog goed dat ik bij mijn zoontje op 10+2 behoorlijk bloed verloor (gewoon ongie idee) en dat kwam door de placenta, alleen creeƫrde de innesteling daarvan een hematoom (bloeduitstorting).

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Zit verkeerd te lezen haha de overstap dacht ik tussen week 9 en week 10 van dooierzakje naar placenta.
    Met 7 week was de placenta al wel aanwezig overigens, heb geen dooierzakje gezien maar zal wel achter hebben gezeten ofzo haha

12. Ploetertje

Ploetertje Actief lid

9 dec 2007
    197
    0
    0
    @ennasil, gelukkig kon je meteen terecht, en is alles goed!

13. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Moguh !!

Niet echt puf om overal op te reageren.

Gister hele leuke dag gehad, en naar blijdorp geweest. Ik was kapot. Had de zelfde lage rugpijn die ik vorige keer bij 8 maanden zwangerschap pas had. Dus ik sliep in de auto terug al :p

Vanacht van 12-3 uur was die kleine elke 30-45 min wakker , en waarom ??? geen idee. Normaal weet ik het wel, maar ik was radeloos.

Dus kortom: ik ben gaaaarrr. En nu even een dagje werken.

14. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    @gespannen, ik zie dat we gelijk op lopen qua zwangerschap, alleen ik ga eerder bevallen omdat het een tweeling is!

Ben ik de 1e maart tweeling mama?

15. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Heb al twee dagen af en toe diarree en buikkrampen en gisteren een keer ook overgegeven. Is dat normaal, hoort dit erbij of zou ik de gyn beter even kunnen bellen? Wat denken jullie?

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Je bent de eerste ;) dubbel gefeliciteerd!

17. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Ooo, wat leuk, ja, voor zover ik gelezen heb ben jij de eerste (enige) tweelingmama to be hier. Gaaf zeg. Moest je wennen aan het idee? Hebben ze al een idee 1 of 2 eiig?

Mijn jongste van 3 vond ook dat ik een tweeling moest krijgen, want ik heb 2 borsten, voor elk kindje 1. :) geweldig hoe jonge kinderen kunnen denken. Van mij hadden het er best 2 mogen zijn. Ik heb altijd een wens voor 5 kids gehad. In overleg met manlief wel besloten dat dit onze laatste zwangerschap zal zijn, dus mocht dit goed blijven gaan blijft de teller op 4 staan bij ons.

18. ennasil

ennasil Niet meer actief

voor de gene die het leuk vinden mijn echo van gisteren 9wk en 4 dg.
    ze was vergeten een foto te maken toen de beeb er op zijn mooist bij lag haha.

`9w en 4dg.jpg

19. ennasil

ennasil Niet meer actief

woooh ik ben ineens aan de dunne:$ drink zo regelmatig laxo omdat ik slecht kan drukken. maar het werkte niet. nu net een kwartier gedronken en gelijk naar de wc gerent.. hoe kan dat nou ineens.

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @ennasil: mooie echo!! Ik ben dus ook aan de dunne. Ook ineens eigenlijk. Ik weet niet, denk dat het er misschien gewoon bijhoort?

Deel Deze Pagina