Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ja, volgens mij wel :)

2. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @ennasil: Mooi echo meis :)

@gebakje: Sterkte met het werken!

@JeetjeB: Bij twijfel altijd bellen

@Ego: Dit weekend (jawel) mijn intakegesprek met de VK! Wordt nog gebeld over een tijd...

3. ennasil

ennasil Niet meer actief

mischien de combi van laxo en warm weer geen idee. ik heb al meerder keren laxo roosvicee op maar toen deed het niks dus was verbaasd dat ik nu binnen 5 min op de wc zat. ( mischien wel toeval )
    werd net ook ineens heel misselijk. en dan had ik gisteren ook.
    terwijl ik de andere weken helemaal niet misselijk ben geweest.
    het bruin is weer zo goed als weg gelukkig.. wel nog wat drappig gele afscheiding maar dat zal het restje wel zijn.

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wat betreft aan de dunne dat kan ook door t weer komen!

Ik zit weer regelmatig te kokhalzen, gelukkig zonder resultaat maar t voelt zo vervelend en vies...

5. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @ de dames die aan de dunne zijn.. Mijn arts zei dat het ook kan komen dat je darmen zo vol zitten en dat het er langs loopt.

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ja, ik denk een combinatie bij mij van een beetje ziek zijn, hormonen en warm weer, hoewel ik hier al maanden warm weer heb dus ik zou er onderhand aan gewend moeten zijn ;)

Ik heb mijn gyn gemaild en hij zei als het langer duurt dan drie dagen dan maar even naar een internist gaan. Maar ja, dit is dus de derde dag maar het is niet zo dat ik constant op de wc zit zeg maar. Gisteren wel een paar keer en ook een keer overgegeven en toen voelde ik me weer wat beter. Vandaag gaat het tot nu toe goed alleen heb ik nog maar weinig gegeten. Weet niet goed wat ik zal eten. Dus doe maar een soort crackertjes.
    Ik kijk het dus vandaag nog maar even aan.

7. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Het warme weer kan zeker wel een rol spelen denk ik. Ik merk bij mezelf ook dat ik me slechter voel als het (nog) heter is hier. Hoop dat het niet te lang duurt! Gelukkig dat je geen bruine afscheiding meer hebt.

8. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Ieuw... Hahaha dat klinkt wel erg onsmakelijk ;)
    Maar hier ook soms, raar genoeg van ene uiterste in het andere. Komt gewoon dat je darmen van slag zijn doorde herorganisatie van binnen denk ik.
    Ik heb gister en vandaag opeens zo'n soort zwaar gevoel onderin m'n buik, met soms hele kleine krampjes (doet geen zeer maar rommelt een beetje net boven m'n schaambeen).
    Zou dat groeien van de baarmoeder zijn?

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Jolie dat zou kunnen dat het je baarmoeder is, maar als ik een darmkramp heb voel ik hem ook boven het schaambot.

Ja dat dunne kan overloop diarree zijn maar wel vervelend.

10. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    jojogirl, dank je voor je reactie:)

hier gisteren een goede echo gehad, beebje was netjes op termijn en we zagen meteen een mooi kloppend hartje, helemaal blij en opgelucht.
    over twee weken de officiele termijn echo:):)

11. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    wat grappig dat je je intake in het weekend hebt:)

12. ennasil

ennasil Niet meer actief

heb je echo foto???:D vind het altijd leuk om te vergelijken:)

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Klinkt heel raar, maar merkte vandaag de eerste "harde buik" heel bizar, amper 10 weken maar weet zeker dat t dat was, en heb zowat niks uitgevoerd vandaag! Pffff.
    Ik zat languit op de bank en zag en voelde gewoon een harde bal uitkomen :S Heel irritant en vind t wel vervelend.
    Bij mn zoontje had ik dat vanaf 12 weken doordat ik te druk was maar nu, heb maar 2 uurtjes gewerkt en verder lekker rustig aan.

Heeft iemand van jullie dit ook al??

14. karin1983

karin1983 Actief lid

13 feb 2010
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanmorgen intake gehad, stelde inderdaad niets voor...3 september voor de termijnecho!!! had al een week eerder gekund, maar dan zitten we in Parijs, dus ging hem niet worden helaas...
    heb hier verder weinig klachten...snel moe, maar verder eigenlijk helemaal niks...

zou niet weten of ik te druk ben en harde buiken heb, tis voor mij de 1e keer dat k zwanger ben :)

15. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ja al een paar keer gehad dus t kan wel :)

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    3skats, super dat de echo goed was!

Wij zijn druk met voorbereidingen want ons zoontje word zondag 1 jaar,wat is de tijd snel gegaan!

17. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Ook hier al last van harde buiken! Dus ik heb dat ook al sinds de 10e week. Morgen alweer 11,5. Maandag de magische 12 weken! Het is eigenlijk best heel snel gegaan!

18. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Fijn te lezen dat jullie het ook al hebben!
    Ik schrok al haha

Heerlijk Misja, 12 weken!
    Ik ben dinsdag 10 weken, gaat gelukkig ook al aardig opschieten!
    Donderdag de 23e een echo bij de gyn, spannend weer! Dan word mijn definitieve termijn vastgesteld.

19. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    En wij hadden juist bedacht dat 1tje er bij mooi zou zijn, en toen kwam dit dubbele wonder! Was wel even schrikken, maar het spookte al wel door ons hoofd omdat er aan mijn kant aardig wat tweelingen in de familie zijn... Maar je gaat er niet zomaar vanuit!

En ze zijn hartstikke 1 eiig, ze delen samen 1 placenta namelijk, wat weer extra risico met zich mee brengt. Gelukkig hebben ze wel allebei een eigen vruchtzak, zodat ze beter in de gaten te houden zijn.... Wel elke 2 weken echo en gynaecoloog, maar ik zie dat alleen maar als bonus, ik mag ze extra vaak begluren! En zolang ze alles eerlijk blijven delen gaat alles goed!

Ik dacht trouwens vandaag wat te voelen al, het leek op aaien... Herkent iemand dit?

20. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mama26 bij mij voelt t meer als een zenuwtrilling, ik weet niet zeker of het het kindje is maar herkende het wel van de 3 andere kids.

1 Eiig? Leuk!!!!
    Ik dacht juist dat 2 eiige erfelijk zijn en 1 eiige door een "foute" celdeling hihi

Deel Deze Pagina