Zo hier ook wasje buiten, beneden verdieping helemaal gesopt! Het is nu nog te doen! Nu lekker aan het eten met zoonlief! J zo lekker naar bedje en ik even op de bank! vanmiddag nog eten koken en verder lekker niks meer!
Allereerst iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap! Ook ik durf mij eindelijk te melden... ja durf! Deze zwangerschap was niet helemaal gepland (maar zeker wel gewenst) en we hebben wel een paar weken de tijd nodig gehad om aan het idee te wennen. De avond voor we op vakantie gingen heb ik positief getest omdat ik die ochtend misselijk werd van mijn koffie en het gevoel herkende... meer getest om een zwangerschap uit te sluiten, op vakantie wil je je daar niet druk om maken Na de vakantie een vroege echo gehad en een mooi hartje zien kloppen en morgen de officiele termijn echo! Gelukkig is de ergste misselijkheid de afgelopen dagen wat afgenomen, nu alleen die vermoeidheid nog. Het is moeilijk om hieraan toe te geven want ik heb een dochter van 2,5 en een zoon van 8 maanden, te drukke boel dus
Hallo allemaal, Ik kom even m'n neus laten zien. Het gaat nog steeds niet zo heel lekker hier, dat maakt actief meeschrijven lastig. Woensdag was Juli's uitgerekende datum en ik zie er een beetje tegenop. Aan de andere kant is het misschien ook wel fijn om die datum voorbij te zijn, voor nog een stukje afsluiting. Het zal hoe dan ook een rare dag worden.. We gaan met z'n drieën die dag iets leuks doen, ik weet alleen nog niet wat. Dierentuin, vlindertuin, of misschien toch een pretpark.. Ik kom gauw weer langs, hopelijk wat lekkerder in m'n vel. Liefs
Hoi meiden Gisterr lag internet eruit dus kon jullie niet eerder bereiken haha! Heb er geen last meer van gehad, wel van mijn buik, continu een harde bal. Heb niet gebeld, heb afleiding gezocht, kennis vroeg of we bij hun kwamen eten dus dat heb ik gedaan. Vanmorgen wer dik wakker met een knoerharde bal in mijn buik, ik moest zo nodig plassen, vanaf schaambot tot navel voelde ik een "ballon" zitten, toen ik geplast had was t weer geslonken. Wel onzettende krampen van mijn darmen, maar tot op heden een perfecte stoelgang dus mag eignelijk niet klagen!!
flut typ ik een ganse reactie en verdwijnt die ineens ok, de verkorte versie nu : gefeliciteerd Haasje, ook aan Daphje voor de echo (heb je teruggezwaaid? ), sterkte voor woensdag LiLa - hopelijk gaat de dag sereen voorbij, Bamjolam : die ballon heb ik s ochtends als ik wakker word ook en verdwijnt ook na het plassen verder gezeur en gezaag : meiden en ik hebben mega-slecht geslapen want kamers waren bij thuiskomst een sauna, heb er nu hoofdpijn door en ben super onhandig : alles valt en zonet bij boodschappen uitladen heb ik de koffer tegen mijn neus gehad
Hallo dames, hier net een echo gehad.. de kleine is goed gegroeid en was druk aan het zwaaien.. bij de eerste meeting kwam die uit op 9,2 weken bij de tweede meeting 9,5 weken dus loopt mooi op schema
Hier begint de zwangerschapsdementie af en toe alweer. Ik ga vanmiddag naar de supermarkt voor een pot aardappel anders. Ik kom met 2 tassen vol thuis, maar geen aardappel anders
mooie echo hier voel ik sinds 2 dagen zomaar in mijn buik iets kriebelen net of er een veertje langgaat. zit in de buurt van mijn navel zou dat de beb kunnen zijn al zo vroeg??
Nee in de buurt van je navel is dat niet de beeb denk ik. je baarmoeder zit pas bij 20 weken ter hoogte van je navel! En eerste kindje zo vroeg voelen dat is echt heel snel! Zo eten staat klaar, kan het zo opzetten! Nu wachten tot manlief weer thuis kint
De meeste voelen hun eerste kindje pas ergens met 18-20 weken, en sommige nog later. Dus nnu zou wel heel erg vroeg zijn (uitzonderingen natuurlijk daar gelaten) Ik voelde jasper met 15 weken ongeveer. Toen wist ik niet dat hij het was tot ik het zelfde gevoel had en toen zag ik op de echo dat hij aan het boksen was tegen mijn buik. Dus toen wist ik dat het van hem kwam.
dat dacht ik inderdaad al. vraag me eigen af wat het wel was. als mijn darmen bewegen voel het echt heeeel anders. wel weet ik dat mijn bm al vrij hoog zit en ver naar voren.maar zo hoog idd nog niet. afwachten maar heb vandaag echt en hele vreemde buik. heb soms ook het idee dat er een straal uit mijn vagina loopt en dan zie ik helemaal niks irri is dat want dan schrik ik elke keer.. ook heb ik wat steekjes in vagina. ik moet er maar niet teveel aan denken ik ga mijn eten maar eens klaarmaken. even ander bezigheidje
ook hier een mooie echo, ik ben nu 11 weken zwanger en 11 maart uitgerekend. @ voelen, ik zelf voelde me zoontje met 16 weken, me man kon m met 18 weken voelen. Wie van jullie heeft geen eetlust??? Heb nergens trek in. Heel soms en vooral hartig.
Ik heb zulke rare steken in mijn baarmoeder, is dat bandenpijn? Voelt niet als kramp of ongesteldheid, dit heb ik niet eerder gevoeld. Houdt echt 20 min aan ofzo en dan os t weer weg en dan tijd later komt het weer.
Hoi allemaal, Als het nog kan zou ik graag met jullie meeschrijven. Ik ben nu 12 weken zwanger van ons tweede kindje. Onze dochter is 4 en verheugd zich ook erg op de komst van de kleine. Binnenkort heb ik een GUO, heeft iemand hier ervaring mee zo vroeg in de zwangerschap?