Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa trouwens, ik heb last van obstipatie normaal heb k nooit moeite maar nu pfff

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nieuwe Dames, gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom!

@rivella; wat een mooie duidelijke knaltest!
    @misja; wat fijn dat je een mooie echo had zeg, en wat bijzonder dat je mogelijk het hartje al hebt zien knipperen!

Ik ben laatste dagen al moe als ik wakker wordt, eerst werd ik pas in de loop vd dag erg moe... Heb dat liever want dan ben ik al op gang gekomen en heb ik een hoop kunnen doen. Nu heb ik echt moeite met opstarten.. Vandaag ook een verschrikkelijk pesthumeur achter de rug.. Zo raar dat je je het ene moment/de ene dag zo goed kan voelen en het andere moment/de andere dag zo intens verdrietig, boos en lusteloos (zonder reden...) Baal dan zo van mezelf omdat ik mezelf en dierbaren te kort doe maar omdat ik de kracht niet vind blijf ik er zo lang in hangen... Hoe gaan jullie om met zulke momenten?

3. Rivella Light

Rivella Light Actief lid

14 mrt 2012
    117
    0
    0
    Zuid-Holland
    @D83, wauw dat klinkt wel heel erg hoe jij dat omschrijft en ervaart! Denk niet dat je dierbaren het je kwalijk zullen nemen dat jij je zo voelt hoor :) Komt vanzelf wel weer goed... T schijnt dat na 3 maanden de vermoeidheid over gaat..?

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bedankt voor je tip!
    Ik heb ook al veel geprobeerd, maar helaas hielp niets.
    Tot nu toe gaat het goed, maar dwing mezelf ook echt om het uur even wat te drinken.

Ik heb me vandaag online aangemeld bij de verloskundige, spannend weer!
    Nog wel vroeg...maar ach... :p

Ook vandaag de eerste gekke misselijkheid (gevoel) en het "schraap" gevoel in mn buik...vervelend maarja hoort erbij hihi

Slaap lekker voor straks!

5. biancaa1982

biancaa1982 Actief lid

29 mei 2012
    114
    0
    0

Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap! wat kun je al lekker snel bij de vk terecht, ik mag pas 8-8 ... jaloers hoor ;)

6. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    zo idd.. hier nog een jaloers kippetje:p ahhaha.. ik mag pas 24 auggustus.. denk dat k dan rond de 11 wk zit..vind dit wel vrij lang duren, vorige zwangerschappen bij huisarts kon ik veeel sneller terecht. met 6 a 7 weke al.
    Toch zou k eerder willen weten of t allemaal goed is.. misschien volgende week toch nog mar een telefoontje doen of t eerder kan;)

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja, je hebt misschien ook wel gelijk Rivella. Maar was echt vreselijk vandaag.. Er viel niks met me te beginnen, alleen maar huilen, mopperen, niks willen maar eigenlijk toch ook weer wel omdat anders onnodig een hele dag verpest is..
    Maar met de tijd zakt zo een bui wel weer merk ik, voel me inmiddels stukken beter...

8. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    @misja fijn dat je gerust gesteld bent, spannend 1ste keer hartje zien, bij de 1ste was dat met 5,5 week, zo mooi

9. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Fijn Weekend Allemaal!!

10. nobodyswife

nobodyswife Actief lid

11 nov 2010
    290
    0
    0
    obstipatie gelukkig (nog) geen last van, ook niet van de hormonen denk ik haha

gisteren is er iets heel vervelends gebeurt. ik postte in het verleden heel actief op een ander forum. dat doe ik nu niet meer omdat ik lastig word gevallen door meelezers. enkele van de meiden die ik daar sprak, lezen hier ook. 1 van hen vond het nodig mijn prille nieuws daar in de openbaarheid op het forum te gooien, waardoor ik gisteravond laat allerlei whats app's kreeg, pb's en boze mails. mensen voelden zich gepasseerd.
    ben er zo verdrietig om! mijn eigen moeder weet het nog niet eens en de spanning en pret van het aan anderen vertellen is er compleet af.

Sliep natuurlijk al slecht, maar door dit voorval heb ik vannacht maar 1,5 uur gepakt. een diepte-record...

11. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @angelique, ja zo'n forum dat ken k ook wel..wordt vaak gediscussieerd en gepraat over anderen..dat heb je hier gelukkig niet. En lijkt me idd ook echt rot om t zo maar ff uit te drukken dat de pret er af is nu..

Heb verder eigenlijk nergens last van behalve gevoelige borsten en obstipatie..maar geen misselijkheid ofzo..

12. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hier blijk dus ook al populair, ze hadden mijn naam ook genoemd op ander forum. ik zit daar niet, maar heb ook die mensen vn mn hyves en facebook gegooid, alleen uit bangheid dat ze t erop ginngen zetten, en dat iedereen t zou kunnen lezen. Onze ouders weten ook nog van niets.. en wilde ik graag nog even zo houden;)

13. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Hier stond ik vanmorgen al te braken boven de w.c (nog geen overgeven, maar scheelde niet veel). haha die eerste 12 weken... bij de oudste heb ik 5 maanden elke dag overgegeven, smorgens en savonds.. bij de andere 2 had ik echt nergens last van. ja alleen op t laatst wat bekkenklachten (maar ook meer vanwege mn zware werk)

14. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

ik mag me hier ook aansluiten! woensdag al positief getest, terwijl ik dit weekend pas nod zou hebben :) Spannende tijd! Ik slaap slecht, ben snel duizelig, droom raar, heb af en toe enorme buikkrampen, ruik alles en mijn borsten spannen enorm in mijn bh :) Kortom, de verschijnselen zijn er! Ik ga volgende week afspraak maken met huisarts. Geen idee wat ik nu al verder moet regelen/doen. Jullie?

15. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    volgens mij kan je zonder de ha een afspraak maken bij de verloskundige.
    foliumzuur zal je denk ik al slikken

16. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

dank je Guus! Ik wil voor de zekerheid naar ha omdat ik aangeboren bloedafwijking heb waardoor ik te weinig ferritine in bloed heb en te kleine rode bloedlichaampjes. Ik slik dus altijd ijzerpillen, maar wil weten of dosis voldoende is voor tijdens zwangerschap. Foliumtabletten slik ik idd al :)

17. biancaa1982

biancaa1982 Actief lid

29 mei 2012
    114
    0
    0

Gefeliciteeerd! genirt van je zwangerschap!

18. biancaa1982

biancaa1982 Actief lid

29 mei 2012
    114
    0
    0
    @angelique.. Heel vervelend zo'n mensen... maak je maar niet te druk en geniet maar fijn van t wondertje in je buik ;)

19. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ego:

vanmorgen toen ik wakker werd mn andere test gedaan,bijna geen streepje te zien.....
    kben ook nie misselijk meer en spotte net wat rozis/roods bij afvegen.

mn gevoel zegt dat t ook deze maand weer mis is..

kben zooo verdrietig!

20. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

aaaaah meis, néé!!!
    Blijven plakken kleintje, blijven plakken!!!
    Ik denk aan je, knufff

Deel Deze Pagina