@ennasil: bij de eerste.zag je het bij echt pas rond de twintig,weken. Nu bij de tweede begin je het echt al te zien. Maar nu is sinds negen weken me baarmoeder ook echt al voelbaar. Dat kwam bij J echt pas met 13 weken! komt vanzelf allemaal goed! Op het laatst ben je die buik spuugzat! Tenminste dat had ik wel. Voelde me echt een olifant op het laatst!
wat goed dat ze je doorverwijst! volgens mijn vk kan het bloed niet uit de bm komen als het kindje nog leeft. dus zou een bloeding ergens anders van moeten zijn denk ik. hoop ik! spannend! ik hoop dat alles goed is. duim duim duim
Pfff, vanmorgen was ik toch misselijk terwijl ik hier tot nu toe vrijwel geen last van heb gehad. Het ging prima, tot m'n laatste hap knäckebröd. Toch maar naar m'n werk gegaan, maar ik kon alleen maar zitten, was bang dat ik anders over zou geven. M'n lieve collega's hebben me toen naar huis gestuurd. De rit naar huis was verschrikkelijk en net toen ik wilde inparkeren ging het fout; ik stond midden op de weg over te geven, voor de deur. Genant! Maar nu voel ik me gelukkig wel beter . Hoop dat het een eenmalig iets was, morgen ben ik 12 weken dus dan zou het (nog) beter moeten gaan toch?
@bamjola: wat fijn dat je het hartje hebt gehoord, weer een opluchting. @minthe: top dat de verloskundige het zo serieus neemt en meteen is gekomen! Ik hoop dat je er inmiddels achter bent waar het bleod van kan komen (half twee moest je toch? en ik hoop uiteraard dat het onschuldig is @ hier: ook nog moe en weinig energie, vanavond werken tot 22:45 uur pfff dus ik mag nog even.... Hie 's avonds ook echt een opgeblazen buik en 's morgens is ie weer weg. ondanks dit mijn tweede is voel ik nog niets boven het schaambot. Misselijkheid wordt naar mijn idee wat minder, maar wel wanneer ik gegeten heb en niet eens zo veel dan heb ik het gevoel uit elkaar te ploffen! @ennasil: is zal zo mijn echo nog plaatsen, daar vroeg je vorige week om....beetje laat, sorry xxx
Dames...kom net van verloskindige Het is mis... even kort, weinig puf, wil slapen, en mn hoofd leeg gooien Ging me om hafl 1 omkleden, omdat ik moest gaan werken. even plassen..en veegde af.. schrok me kapot, donkerrood heel papier.. ik gelijk vs gebeld. konde gelijk komen... en de echo bracht duidelijkheid.. het heeft voor ons niet zo mogen zijn als het me lukt, zal ik zo af en toe komen kijken. Ik hoop nu dat t snel doorzet. Wil het afsluiten... en dan al die mense om me heen, vriendin, en mn schoonzus.. 2 weke verschil met mij...Waarom??? Pff.. heb even geen woorden, wil t afsluiten, en zodra ik er aan toe ben, op een nieuwe zwangerschap hopen, bidden en wachten! Iedereen verder fijne zwangerschap toegewenst, en hopelijk blijft bij jullie alles goed gaan!
Jeejte krulletje wat verschrikkelijk meis!!! Wens je heel veel sterkte! Ik begin m ook best wel te knijpen zeg voor morgen pff. Ennasil, hoezo kan bloed niet uit de baarmoeder komen als t kindje nog leeft? Bij mijn zoontje kwam het wel uit de baarmoeder vandaan en hij is toch echt springlevend Trouwens, schiet me te binnen. Het is genand en schaam me dood maar wil t toch vragen. Kan het klaarkomen ook een bloeding opwekken? Dus zonder gemeenschap zeg maar.
He bah krulletje, wat een verschrikkelijk kl... nieuws! Neem je tijd om het af te sluiten, gooi het er uit. Ik hoop voor je dat het zich zelf snel oplost zodat je er lichamelijk in ieder geval snel klaar mee bent. Verder weet ik dat er geen woorden zijn die je leed nu kunnen verzachten, dus voor nu een dikke digitale knuffel.
Ik denk het wel, door de opwinding trekt de bm samen en er stroomt sowieso meer bloed door heen nu je zwanger bent,
@Krulletje: Oooh nee meid!!! Echt niet eerlijk.. Dikke dikke knuffel! Ik hoop dat alles nu snel voorbij is en je het kan afsluiten... Denk aan je! @Bamjolan: Toch niks om je over te schamen Denk idd ook wel dat het kan aangezien alles daar heel goed doorbloed is momenteel (wat hier al gezegd werd) @Bamjolan: Komt wel goed! @3kats: Mooie echo! @Steph80: Niet fijn idd.. Voel je je al wat beter ondertussen? Normaal zou het nu idd beter moeten beginnen gaan. @Minthe: Al nieuws? @All: Slecht nieuws maakt me toch elke keer weer ongerust.. Kijk echt enorm uit naar volgende week, eindelijk 12 weken en de 12weken echo!
Hier trouwens alles goed. Gisteren echo gehad en op 11 weken gezet. Ik merk dat ik het wel heel eng blijf vinden en kan niet wachten tot we volgende week weer mogen kijken, hebben dan de nekplooi meting en combinatie test. Denk dat we daarna pas enigszins weer adem kunnen halen. Ik heb dan wel geen last van bloedingen maar ik heb ook te veel miskramen gehad om nu achterover te leunen en te genieten.
Krulletje! Nee, wat erg! Woorden schieten tekort, heel, heel veel sterkte! Ik wens je spoedig een goede zwangerschap toe!
Krulletje: wat verschrikkelijk! En op ruim 10 weken ben je voor je gevoel al zo dicht bij de "veilige" 12.. Dat zegt dus ook niks helaas ( Voel met je mee, heel erg veel sterkte! X Bamjolan: ja dat kan volgens mij. Mijn mk zette na zoiets in.. Je kunt je voorstellen dat ik me daarover voor m'n kop heb geslagen, maar in zo'n geval is het meer de trigger, het was toch wel gebeurd. Maar je hebt een hartje gehoord dus ik ben er van overtuigd dat jouw bloeding bij de 50% hoort waarbij er verder niks aan de hand is!! Nog 1 nachtje tot je echo toch?
Krulletje, neeee! Sterkte en een hele dikke knuffel! Had je trouwens al echos gehad? En was het kindje wel doorgegroeid of was het al eerder gestopt?
Nou ik schrikt me ook helemaal naar iedere x als ik weer nare berichten lees! En ben de twaalf weken al voorbij! Bah. Blijf het moeilijk vinden. Hopelijk krijgen we nu alleen maar goed nieuws hoor. Krulletje: heel veel sterkte en hopelijk snel weer een Goede zwangerschap!