Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou we hebben het opgelost, mijn vriend zei ook: er is geen andere oplossing dan ze het vandaag te vertellen, ookal nemen we een risico dat we nog helemaal nie tzeker weten of het kindje levensvatbaar is maar goed. Dus oeeehh spannend vanavond het hoge woord eruit! :)

2. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    das een behoorlijk dilemma kahlen.

Heb je niet een vriendin ofzo die jouw moeder even richting ziekenhuis wil brengen?

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Hoi meiden
    Ben voor de echo geweest!
    Het was allemaal GOED!
    De kleine lag lekker te spartelen, armpjes en beentjes gingen alle kanten op hihi
    Ik ben zelfs 2 dagen langer zwanger LOL de echo gaf 10 weken en 4 dagen aan haha dus ze hebben het termijn naar 17 maart 2013 gezet.
    Ach...vind t wel best!

Ook urine ingeleverd, en is ook op kweek gezet ivm harde buik gevoel, word gecontroleerd op blaasontsteking.

Mag gewoon terug naar mijn eigen verlos, hoefde niet in het ziekenhuis.
    Ik mocht zelf kiezen wat ik wou.

Heb nog even gevraagd over de Angelsounds, ze raden het idd af omdat ze niet weten of er risico's aan vast zitten mbt storingen op het hartje, omdat t hartje nog niet zo lang klopt nog.
    Maar als je wat verder ben dan kan het niet zoveel kwaad als je het beperkt.

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
  5. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Fijn Bamjolan dat alles goed is.
    Toch weer even een geruststelling.
    ik was ook 2 dagen vooruit gezet. Lekker toch, hoef je in ieder geval niet langer te lopen op het eind.

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Wat een mooie echo, Bamjolan! Fijn dat het allemaal goed was.

@Kahlen: lijkt me ook de beste oplossing om het toch te vertellen. Snap wel dat het een beetje dubbel is. Ik duim heel hard voor een mooie echo morgen! En sterkte voor je moeder. Wat heftig.

Ik mag zaterdag weer voor een echo, ben dan precies 12 weken. Ik hoop zo dat alles nog goed is! Nu de vorige echo alweer bijna 3 weken is geleden lijkt het zo abstract allemaal, ondanks de kwaaltjes!

7. ennasil

ennasil Niet meer actief

meiden ik ga jullie verlaten.ik ga mijn acount hier op zp wissen.
    ik merk dat ik teveel bezig ben met mijn zwangerschap en alles me teveel aantrek. ik denk dat het beter is dat ik alle enge verhalen niet meer lees. en dat het tijd is dat ik onbezorgt ga genieten van mijn zwangerschap zonder dat ik elke keer iets naars lees of iets opzoek.ik log hier veeeeeelste veel in. en ik vergeet daarbij mijn eigen leventje .

ik wil jullie heeeeel veel succes wensen en hopelijk een blijvende zwangerschap:)

@ bamjolan wat fijnnnn!!! geniet er maar van:)

8. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben het goede nieuwe verteld aan de dochters gisterenavond
    en we waren blij verrast met hun reactie - 6 maanden terug riep de oudste nog dat ze geen broer of zus meer wou (voor de jongste is het nooit een probleem geweest) maar nu word ik continu bestookt met vragen en zijn ze heel lief en hulpzaam lol

nu nog mijn grootouders dit week-end, mijn pa waarschuwde voor een eventuele lauwe reactie...we zien wel

9. Charly1981

Charly1981 Actief lid

29 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wilde jullie deze niet onthouden!! Wat een lekker ding, he??? Is hier wel in slaap stand, niet wakker te krijgen. Lijkt op paps!
    Verder lag die elke keer relaxed met beentjes gekruisd. Vet stoer
    ETA = 28 feb

Bijgevoegde bestanden:

• pup.jpg
      pup.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,1 KB
      Weergaven:
      5
  10. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    ennasil, ik vind het ontzettend herkenbaar wat jij hier schrijft.
    Ik twijfel ook steeds om te stoppen hier, omdat ik me alles erg aantrek. Als ik iets negatiefs lees, ben ik geneigd het op mezelf te betrekken.
    Ik wens je alle goeds. Geniet van je zwangerschap meis!

11. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
  12. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Dames..

weer even kort berichtje van mij.. hoop dat t kan ik ik verder niemand bang maak of iets dergelijks maar voor mij geeft het misschien rust...

Wat een verschrikkelijke dag...
    we zaten te eten tussen de middag toen ik ontzettende krampen kreeg, en een soort "pang" iets dat knapte.. ik zei ik ga naar boven, heb daar heeeeel erg lang gezeten. verloskundige zei me vanmorge nog als je 2 verbande vol heb in half uur, even bellen.
    ik twijfelde, had al 6 keer de wc Echt helemaal vol met weefsel, stolsels doorgetrokken, en vroeg me af, of ik dit moest mee rekenen. k was steeds bang op te staan, omdat k voelde er nog veeel meer moest komen. vk zei weet je wat, trek verbandje aan ik kom er zo even aan om te kijken. 10 min later was ze er, stralen langs me benen, lopen durfde ik niet..me onderbroek uit durfde niet..vk gedaan..3 verbanden doorweekt.. in net 10 min tijd, had de laatste toiletbezoek laten liggen en verteld het al de 6e keer was zoveel.. tegelijkertijd voelde ik alsof er van alles eruit moest hield me vast aan wasbak, en t stroomde eruit. een stuk van denk wel 5 vuisten groot. durfde niet te kijken. vk zei, t gaat niet goed ik bel de gyneceloog...nog geen kwartier later lag ik op de spoedeisende hulp. echo erbij, en bleek deel moederkoek en heel veel weefsel nog te zitten, waardoor ik bleef bloeden. ik werd klaar gemaakt voor de ok.

Wat een eng, verschrikkelijk, en naar moment, ik raakte niet gelijk onder narcose t duurde zo lang, opeens leekt het net ofdat iemand mn hoofd beet had en t zo misvormde, meer weet ikniet, ik kwam vrij snel weer bij en mocht naar afdeling.

Ik moest plassen en eten en mocht naar huis.
    Heb halve liter tot een liter bloed verloren...Nu weer thuis en k voel me zo leeg. t was niet goed ik weet het.. maar toch t verlangen dat blijft zo groot en alleen maar meer. Kan op t moment alleen maar huilen. kwil zo graag...

nu gelukkig geen stolsels meer (door de curretage) en hopen t allemaal snel voorbij is.

K wil nu aansterken, mn hoofd rustig krijgen..en afsluiten en opnieuw proberen zwanger te worden. En hoop dat gebeden van ons en ons zoontje worden verhoort. K heb wel rust gekregen van Hem om naar de ok te gaan, en Hij heeft me erdoor geholpen. (sorry, maar zo voel ik het..Kheb gebeden, dat t goed mag aflopen, en ikzelf mag er nog zijn..was zo bang t zo anders af zou lopen.)

Sorry dames, voor mijn verhaal, maar wilde ff mijn hart luchten.

13. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte!!

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Heftig Krulletje!
    Heel veel sterkte meis!

15. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Heavy Krulletje.
    Sterkte met het verwerken, na een dag als vandaag zal dat wel weer iets moeilijker gaan.

16. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfoe krulletje wag een nare ervaring :( nogmaals sterkte!

17. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou het hoge woord is er uit! Heb mijn ouders verteld dat er een liefje in mijn buik zit! Ik jad een zacht knuffeltje gekocht, er een kaartje aan gehangen en als ze dat kaartje open deden stond er: jullie worden opa & oma!!

Ze waren helemaal aan het stralen, zo leuk!! Heb ze wel geinformeerd dat morgen de echo is en dat het altijd nog mis kan zijn of kan gaan. Maar dat we er van uit gaan dat alles goed is natuurlijk. Eindelijk een lichtpuntje voor mijn ouders. Mijn moeder is al 2 jaar ziek met heftige operaties en bestralingen en chemo en pijn en gedoe... Hier leeft ze van op :) heerlijk!

18. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden

herkenbaar, ben ook wel een liter kwijt geraakt (6 dagen goed gebloed, vooral 1ste 3 dagen veel verloren)

en dat gevoel van leeg zijn zo herkenbaar, het is nu wat minder aan het worden, maar als ik hier al die prachtige echo`s zie van al die mooie wondertjes die goed groeien.
    voelt mijn buik weer zo leeg, ik zou nu 11wk zijn.
    geestelijk heb ik het er moeilijker mee dan ik dacht, terwijl de 1ste 1,5 week geen problemen mee had, maar nu wel. kan het nog niet goed een plaatsje geven.

meid lekker huilen, veel praten met je man/vriend (dat gebeurd hier eigenlijk niet=slecht)

19. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Krulletje: Ach lieverd, het zit je niet mee :( Hele dikke knuffel. Gelukkig ben je nu 'schoon'. Ik ben zelf niet gelovig, maar ik ben blij voor jou dat je geloof je de kracht geeft om ermee om te gaan. Nogmaals een dikke knuffel!

@ennasil: Jammer dat je vertrekt, maar ik kan je motivatie begrijpen. Succes met je zwangerschap!

@Goede echo's: JEUJ! :D

@Ego: Ik heb gisteren mijn mond voorbij gepraat op Miriam's KDV, tegen een van de leidsters. Jammer genoeg is zij een enorme kletskous, dus zometeen weet iedereen het daar ;) Ik moet echt leren mijn mond dicht te houden.

20. Angelina2

Angelina2 Actief lid

14 jul 2012
    265
    0
    0
    Drenthe
    Krulletje wat heftig, heel veel sterkte hoor!

Deel Deze Pagina