Goedenmorgen, Och krulletje, wat een verhaal! Denk vooral aan jezelf en rust goed uit! Heel veel sterkte! En wat bewonderingswaardig dat je zoveel kracht put uit je geloof! Heel veel sterkte!
Goedenmorgen nogmaals, Met het verhaal van krulletje is het een beetje dubbel om dit hier neer te zetten! Maar wij hebben net een goede termijn echo gehad! Uitgerekende datum blijft op 4 maart 2013 staan! Ik ben dus vandaag 12w4d zwanger! Alles was goed. Kindje is mooi gegroeid precies volgens schema! Alles zat er op en eraan. Armpjes, beentjes, handjes, voetjes, maagje, blaasje! Zag er allemaal goed uit! En nu is het wachten op de 20 weken echo!! Nog ruim zeven weken! Pff lang hoor! Maar als het goed gaat is het goed he! Zal even foto bijvoegen! Wat een mooi compleet mensje weer!
@Krulletje: jeetje, wat een heftig verhaal! Neem maar goed de tijd om uit te rusten, dat heb je wel verdiend! Sterkte meid! @goede echo's: leuk hoor, om zo te zien. En fijn dat er gelukkig ook dingen goed gaan. Zoveel wisselende reacties hier!
@Krulletje: oh wat heftig zeg! Ik wens je echt heel veel sterkte en hoop dat je kracht blijft putten uit je geloof! @Misja: wauw echt super mooi die echo!! Ik heb morgen mijn termijnecho, ben dan 12 weken. Ben heel benieuwd. Ben stikzenuwachtig. Ik hoop zo dat we ook een mooi minimensje te zien krijgen! @Ennasil: weet niet of je al echt weg bent, jammer maar ik begrijp het wel hoor. Wie weet verander je later nog van gedachten, dan ben je altijd weer welkom natuurlijk. ik wens je een heel voorspoedige zwangerschap! @Kahlen: wat mooi om te lezen hoe je ouders reageerden! Ik kan me voorstellen hoe fijn het is zulk nieuws in zo'n moeiijke tijd. Mijn moeder had ook kanker toen mijn zus zwanger raakte en ze vond het zo geweldig om het mee te kunnen maken om een kleinzoon te krijgen. Ik ben benieuwd naar je echo vandaag!
Mooie echo.. ben best wel beetje jaloers..maar we moeten verder.. en gun het iedereen zo! Heb 3 gezonde kindjes, en weet dat t niet altijd hoef te gebeuren, dus hou me daar aan vast en ik hoop gewoon, dat zodra we het goed af hebben gesloten, we er nogmaals voor mogen gaan.
Dames.. Kwerd hier wakker zonder stem..zal wel van de buis komen, wat de anesthesist zei dat ze dat voor mn beademing hadden gedaan. heb wel last van kaken..dus wat er allemaal met me is gebeurt geen idee. ook mn benen erg raar, zwaar gevoel en tintelingen (waarschijnlijk van beugels of iets wat ik dan lees).. maar t ergste dat lege gevoel...zomaar uit het niets begin ik met huilen. maar dat zal er wel uit moeten. verder geen nare pijnen of iets in mn buik. t vloeien is echt zooo weinig. Ik wil gewoon met jullie mee proberen te praten, en als het te moeilijk voor me word, dan misschien dat ik stapje terug doe.
owja, nog klein vraagje.. ik heb een armbandje met kinderkopjes eraan. en wilde, misschien ook beter voor het verwerken, een klein ding eraan zodat ik de "kleine" altijd bij me draag, net als de andere kindjes...nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Kinderkopje kan niet, want dan moet je kiezen uit jongen of meisje, en dat weten we natuurlijk niet, een vlindertje vind ik wat apart, wat denken jullie? een hartje? met erop graveren de aantal weken? of zouden er ook hangertjes zijn met bijv een baby? Of is het gewoon raar als ik het doe?
@Krulletje: ik vind het juist een mooie gedachte. Een hartje met het aantal weken erop vind ik een mooi idee. Helemaal niet gek hoor!
Juist heel mooi krulletje! Mijn collega had dat gedaan middels een lieveheerstbeestje aan haar armband, ter herinnering.
Mooi idee krulletje. Ik heb van mijn tante bij mijn eerst MA een hangertje voor aan een ketting/armband met 2 van die voetjes noet dezen, maar deze vind ik wel mooi in combi met jouw hart idee : hanger voetjes - Google zoeken Bij mijn 2e MA heb ik een kettinghanger gekregen met 3 sterretjes. Veel gedragen. Door mijn misselijkheid nu kan ok nu niet rondom mijn keel hebben, ook geen kettingen.
@ krulletje: jeetje meis wat een heftige tijd. hopelijk kan je het een plekje geven en een hartje is een heel mooi idee. @guusje: vervelend meid dat je er thuis niet goed over kan praten, terwijl je dat juist heel erg nodig hebt! Lucht je hart hier maar hoor! dikke knuf voor jou! @leeuwtje: hihi dat was niet zo slim om het te verkappen aan een roddeltante haha! Hier hebben we het de meeste al verteld, ben zo misselijk geweest en nog steeds erg moe dat iedereen wel iets aan mij merkte. @ verder: moe blijf ik heel erg, misselijkheid word iets minder gelukkig. volgens mij ben ik ook wat afgevallen i.p.v. aangekomen hihi komt straks vast wel weer goed vanmiddag koken voor mijn vriendinnetje...mmmm weet alleen nog niet wat en ik moet nog boodschappen doen....ga maar snel stofzuigen voordat de kleine meid weer wakker is...
Super bedankt voor jullie reactie.. die voetjes is ook erg mooi. ik ga er nog over nadenken.. vk had nog gebeld.. met mooie afsluitende woorden, misschien denk je er nog niet aan, maar ik hoop dat we elkaar weer snel mogen zien op de praktijk..Deed me wel erg goed.
Goed nieuws hier: goede echo met kloppend hartje gezien. Ipv 10 weken ben ik 9wk en 5dg. Ik vond het heel bijzonder en mijn vriend was ook zooo blij! Wie doet hier trouwens allemaal de combinatietest? Ik ga hem wel doen voor de zekerheid, ookal is het een kansberekening, ik wil het toch weten hoeveel kans. Dus over 2 wk weer een (dure) echo. Joepie!
gefeliciteerd meid! wij doen de combinatietest niet idd omdat het een kansberekening is en we het toch niet weg laten halen.....ik wil niet in mijn zwangerschap de hele tijd denken zou het? en hoe erg....etc. maar ieder voor zich natuurlijk. bij onze dochter hebben we het ook niet gedaan.