Huh? Echt niet? Ik vind t maar gek! Ga thuis nog wel eens op de computer proberen ipv op m'n telefoon.
Even een vraagje: ik ben volgens de vk 2 dagen korter zwanger dan we berekend hadden via mijn laatste ongesteldheidsdatum. Moet ik nu mijn banner aanpassen of kan dat weer veranderen? Wat doen jullie?
Mezelf toch maar even gerust gesteld en even geluisterd met de angelsound na beetje gezocht te hebben vond ik ons beebje op zijn/haar favoriete plekje (vind ik de beeb elke keer ) Kan weer opgelucht ademhalen en hoop dat ik het red tot aan de echo vrijdag @Jolie: Mij stelt het toch wel wat gerust hoor, is ook wel verleidelijk om niet elke dag te gaan luisteren maar ik heb voor mezelf uitgemaakt dat ik slechts 1x in de week luister of wanneer ik me echt ongerust maak. Moet zeggen dat ik me daar behoorlijk goed aan hou. Ik zie trouwens ook geen poes @Charlie: Denk ook aan bandenpijn maar idd als je het niet vertrouwd even bellen.
Ik heb bij mijn eerste vanaf elf weken.iedere dag voor ik ging slapen even geluisterd! Nou het is een gezonde boy hoor! Ook nu doe ik dat weer, vk raad het idd vaak af vanwege de paniek als je het niet zou kunnen vinden! Verder zou het echt niet verkocht mogen worden hoor als het zo schadelijk was. Lekker van genieten meiden en doen waar je je goed bij voelt.
@Kahlen: ik zou het gewoon zo laten staan nu. Het kan nog wel veranderen. Ik heb gisteren een goede termijnecho gehad waarop een mooi minimensje te zien was met alles erop en eraan en deze keer bewoog hij/zij wel met armpjes, beentjes en hoofdje. Zo mooi om te zien! De nekplooi is wel gemeten (en die was mooi dun) maar we hebben besloten geen combinatietest te doen. Nu over 4 weken weer een echo! Hier nog een foto (helaas niet zo heel duidelijk)
@angelsounds, ik mag m van de guo echoscopiste in het zh ook pas na 13 weken gebruiken idd ook vanwege het verstoren van het hartje... Of de hartjes in ons geval! Jut en Jul doen het hier heel goed, ze waren vrijdag exact even groot, dus liggen mooi op schema! 14 september weer een echo, en dan ook voor het eggie naar de hartjes luisteren! 20 weken echo staat ook al gepland! Zijn er nog geen andere tweeling mama's bij gekomen?
ik ben 4 dagen korter zwanger volgens de echo, maar ik heb mijn banner nog niet aangepast - ik wacht tot de volgende echo denk ik
@JeetjeB: wat een mooie echo zeg!!! ik ben jaloers, heb de indruk dat mijn gyn nog steeds hetzelfde toestel als 9 en 7 jaar geleden gebruikt en ik heb alleen een witte vlek als beeb op de foto
@Ynte: oh en ik had nog wel het idee dat mijn foto niet zo duidelijk was! Maar volgens mij heeft mijn gyn wel echt supermoderne apparatuur. We hebben namelijk ook een 4d foto gekregen. Heel apart!
Gaaf die echo foto! Beetje jaloers wel dat ik pas bij 20 wk weer mag Ik ga toch bezwijken voor de angelsounds denk ik.. Haha! Over 10 dagen VK en daarna gelijk op vakantie, dus denk dat ik m maar mee neem En die poes: echt stom, nu is ie weer weg. Was er alleen als ik op netwerk van het hotel zat, misschien was daar wat mee. Nu met 3G weer gewoon m'n banner te zien
Jolie in de 12e week kun je de NUB zien (het uitsteekseltje tussen de beentjes). Bij een meisje staat het weer lager oid dan een jongetje. Google maar eens hihi
Oooh wat gaaf dat wist ik helemaal niet dat dat bestond, de nub. Ha weer wat geleerd en over 2 weken ga ik dus echt flink kruisloeren whehe. Ik heb vandaag geshopt! Ik heb nu een mini bultbuikje en hoewel je er nog weinig van ziet, heb ik toch al een positie broek gekocht! Ik pas al mijn broeken nog alleen drukt die knoop soms zo in mijn buik en ik raak daar extra misselijk van en als ik moet werken is het een beetje stom om steeds mijn knoop en rits open te zetten haha. Heb een hele mooie jeans-positie broek gekocht bij de h&m. Moet wel even wennen dat dat knoopje echt heel laag zit, ik draag normaal altijd normal waist maar bij deze broek lijkt het wel heeeel erg low waist dus moet er lange truitjes op aan. en heb ook direct twee toffe (normale, geen positie) vestjes gescored bij de zara en riverisland. Ik vind de bovenmode van positiekleding niet leuk. Veelal erg mutsig. Eventueel koop ik wat basic positie truitjes wat ik kan afstijlen met toffe leren hesjes of wollen vestjes of ander leuks. Was wel grappig, ik in de paskamer met een opgerolde tshirt onder mijn vestjes, om te kijken hoe het er uit ziet als mijn buik groeit. Aaien jullie ook steeds jullie buikje? Wat hebben jullie allemaal al gekocht of willen jullie gaan kopen qua kleding? Whoeii ik ben helemaal blij dat ik er niet als een duffe cavia rond hoef te lopen maar dat ik nog steeds leuke dingen kan kopen wat leuk staat met een buikje
Hoe doen jullie trouwens het posten van die echo? Scannen jullie het in of maken jullie er een foto van? Hoe post je uberhaupt fotoos in het topic? Kan dat met html codes?
Ik heb eigenlijk nog geen positiekleding gekocht maar zal binnenkort echt wel iets moeten kopen want mijn broeken zitten echt niet lekker meer. Maar ik vind het hier best lastig. En jaa, ik aai ook steeds over mijn buik!
Ik heb de mijne gescand en dan kun je hem uploaden vanaf je computer. Als je hieronder 'meer opties' doet krijg je een paperclipje te zien en daar moet je op klikken en kun je je foto uploaden.