Schrikken zeg, Misja! Gelukkig doet de kleine het goed! Hopelijk worden er geen gekke dingen gevonden en is alles gewoon goed!
Misja, wat is dat schrikken zeg. Gelukkig dat gupje het goed maakt. Hopelijk vinden ze geen gekke dingen, maar wel een verklaring voor het bloedverlies.
@ Edith, jeetje, dan ben je dus ook alweer een maand langer in verwachting! Bij Juli kregen we de uitslag van het DNA de volgende dag al. Is er een reden dat ze geen sneltest doen? of is die afwijking niet op die manier te bepalen? Lijkt me dat jullie wel voorrang verdienen hierin..
Gelukkig is alles goed met kleine uk. En hopelijk ook straks goede uitslagen voor jou. Een voorliggende placenta ha dik bij Jasper ook, en die voelde ik in mijn zijkant al trappelen met een week of 15. Dus het kan best dat je hem/haar vroeg voelt hoor.
@ Misja: dat lijkt me zo schrikken! Lang leve de techniek van deze tijd, zodat je toch gerust gesteld kan worden d.m.v. een echo! Hoop op goede uitslagen van de tests. Ik ben vandaag met een zwangere vriendin wezen baby-shoppen; kinderwagen en kinderkamer gekocht . Ik was eerder al met m'n vriend wezen kijken maar toen vonden we het nog te vroeg, maar nu heb ik het gewoon gedaan! Mocht het fout gaan, dan kan ik m'n bestelling nog annuleren, maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit Hebben jullie al dingen gekocht?
Nog niets gekocht. Ik heb nog veel van Jasper natuurlijk. Maar bij Jasper ben ik pas na 20 weken gaan kijken.
Steph80, ik heb de babykamer ook al 2 weken staan, nog niet in elkaar hoor. Wel heb ik eergister de box opgezet, staat erg leuk hahaha Die had ik al gekocht toen ik 9/10 weken was. Verder heb ik nog veel spullen liggen, hoef alleen nog ee matrasje en wagen inprincipe.
@lilalief , nee helaas laat dna onderzoek lang op zich wachten . wij doen geen prenatale diagnostiek vanwege trisomie etc maar om een dna afwijking dat vergt gewoon meer tijd . liefs edith
Misja,ze hebben je toch wel verteld dat het uitstrijkje kan afwijken omdat je zwanger bent? Wel schrikken dat bloed!
@sammie nee dat is me niet verteld! Ze zei alleen dat ze het enorm zou verbazen als het afwijkend zou zijn omdat ik een wondje heb en het verder gewoon goed uitziet!
Heb vanavond een echo gehad.. en ze kon me al met zekerheid zeggen wat het werd. (maar dit zeg ik niet, omdat verder niemand het mag weten) kindje is 11,5 in plaats van 11,2
@Goede echo's: JEUJ! @edith: Verdorie, wachten duurt lang. Ik blijf voor je duimen! @Misja: Pff, wat schrikken, maar gelukkig is alles goed @bamjolan: Voel je je nu al wat beter? @Kopen: Nog niet gedaan, we hebben alle spullen van Miriam nog liggen. Box, wieg, ledikant (waar Miriam nog in slaapt, momenteel), kleertjes, speelgoed, flesjes, flessenwarmer, noem maar op!
gisteren termijnecho gehad...helemaal super om dat te zien!! hartje zien kloppen, en het was behoorlijk beweeglijk! ik ben 11 weken, 3 dagen, 1 dag verder dan de banner, laat em lekker staan... als ik de foto gescand heb, zal k em hier plaatsen. eerst even mee pronken bij de familie over 2 weken mogen we het hartje gaan luisteren...lijkt me heeel bijzonder! ow ja, ik ben 29, ook als ik beval, mijn man word over een week 28, dus ook 28 als ik beval. We komen uit Veenendaal!
Sorry moest erg veel bijlezen, heb niet iedereen kunnen onthouden @ Edith, wat een spanning, veel sterkte. @ misja wanneer krijg je de uitslag? ik ben nu 29 en 30 als ik beval en mijn van is nu 38 en 38 of 39 als ik beval. Dit is ons 2de kindje en wij wonen in Rotterdam.
hallo dames, ik kom nog eens piepen @Misja : ik duim voor een heel goedaardige uitslag! @Edith : ook voor jou duim ik!!! wel erg dat je nog zolang in spanning moet blijven @nieuwe dames en dames met mooie echo : gefeliciteerd!!! ben sinds gisteren terug aan het werk (volwassenenonderwijs dus avondles) en mijn meiden zijn ook weer naar school ik verschoot me rot aan de schoolpoort : een moeder van een ander kind kwam me feliciteren!!! terwijl ik het buiten aan de familie en enkele heel goede vriendinnen die kunnen zwijgen nog niet had verteld. Blijkbaar heeft mijn tante het dus al andere mensen verteld :x . En omdat er rondom mij veel roddeltantes stonden die dus alles gehoord hebben (en mij ook gefeliciteerd hebben) heb ik dan maar besloten het nu "openbaar" te maken zeg maar. Ben dan wel nog geen 12 weken, maar ik wou de eer aan mezelf laten. Ik heb de indruk dat ik minder misselijk begin te worden, wat wel lekker is, maar ben nog steeds erg moe. Krijg amper nog iets klaar in het huishouden nu Oh ja, wij wonen in Belgie, ik ben 34 en mijn man 36 en tenzij kleine Leo/Lea veel over tijd geboren wordt, zijn we dat ook met de geboorte .
Jeetje, ja DNA is natuurlijk erg complex. Ik dacht dat ze misschien sneller uitslag konden hebben omdat ze gericht kunnen zoeken.. Mijn duimen blijven draaien!
Hier net een echo gehad, alles is oke en gelukkig kon de VK zien dat de buik dicht is. Dat is voor ons al een hele opluchting. Op naar week 18, en dan misschien rust.