Hooooi Even tussendoor vanaf mijn werk: Mijn echo was super. Uk was goed te zien, en zwom lekker rond. Ik ben iets verder. 11+1 zit ik nu. Uitgerekende datum is dan 25 maart. De nekplooi meting is volgende week, maar datum nog onbekend. Omdat ik verder ben dan ze dachten moet het er tussen gepropt worden en ze hadden al weinig plek. Vandaag of morgen bellen ze met een datum.
hier even een reactie van een musketier. dames wat een mooie echos allemal, ik heb niet alles gelezen veel te veel hahaha maar!! ik heb net mijn eisprong gehad alleen nu twijfel, maar dat heb ik in een ander topic gemeld, anders vervuil ik jullie topic http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/383509-twijfel.html ik hoop dat iedereen een goede zw heeft, en dat alle misselijkheden weg zijn. zoniet sterkte ermee
Hoi dames! Hele hoop bijgelezen, nu zien wat ik onthouden heb Ik ben trouwens 23 jaar, word begin december 24j dus ook als de baby geboren word. Vriendlief is nu 24 en zal 25 zijn wanneer de baby geboren word, dit is ons 2 kindje. Hebben al een zoontje van 18,5maand hij zal dus straks net 2jaar en 1maand zijn als broer/zus geboren word. Wij wonen trouwens in België (Lokeren, Oost-vlaanderen) Ben ik de jongste onder ons?? Een vraagje; wie van jullie is van plan om borstvoeding te geven? Ik ga zeker opnieuw bv geven (indien alles natuurlijk weer voorspoedig loopt) bij mijn zoontje uiteindelijk toch 15maand de borst gegeven, daarna vond hij het genoeg @Guus: Ivm je andere topic, ik zou ook eens informeren bij je chirurg wat hij het verstandigst vind, natuurlijk versta ik jou ook heel erg je wilt natuurlijk elke kans met 2 handen vastgrijpen! Ik hoop zo voor je dat je groen licht krijgt van de arts en je gewoon mag proberen voor een nieuw wondertje! Duimen draaien voor je! @Goede echo's: Wat fijn om te horen! @Lilalief: Fijn om te horen! @Hanneke: Ik denk ook een jongetje @Ynte: Dat is idd niet leuk als mensen jullie goede nieuws al gaan verspreiden.. Dat is natuurlijk iets wat je zelf wilt doen! @Misja: Schrikken zeg! Ik duim mee voor een goede uitslag! @All: Hier gaat alles zijn gewone gangetje. Vandaag zoonlief voor de 1ste keer naar de peutergroep gebracht, zat tot voor de vakantie nog in de babygroep van onze creche maar nu is hij "gepromoveerd" Heb toch stiekem een traantje weggepinkt
Ik ben wel van plan BV te geven, maar wel erge twijfels. Mijn zoontje is te klein geboren maar werd na 2 dagen thuis opnieuw opgenomen met uitdrogingsverschijnselen terwijl hij toch goede zuigkracht had, dus ben een beetje huiverig. Uiteindelijk heeft hij 8 dagen in het zh gelegen aan de monitor etc.
Ik zie geen lijst... kan iemand mij op 27 maart zetten (eerste kindje). Ik ben iets minder ver dan gedacht. Zijn er meer die eind maart uitgerekend zijn? Groetjes!
Omdat ik op de 2de echo toch echt al balletjes en een piemeltje lijk te zien. Daarbij staat de Nub omhoog.
Ik maak me soms wel eens zorgen...niet om mijn kindje hoor, hij of zij zal prima groeien en bloeien...maar om mezelf. Ik heb sinds ik zwanger ben, of de tijd erna, echt helemaal nergens meer zin in, geen zin om verder te behangen thuis, geen zin in het huishouden, geen zin in werken....ik heb geen zin om uit bed te gaan, maar lig er wel t liefste om 21.00 al in, ben zo moe. Het enige wat ik nog leuk vind is achter internet kruipen en natuurlijk met de kids bezig zijn/dagje weg. Ik vraag me af of jullie dit herkennen? Of zijn dit dingen die met de verlos moet bespreken?? Mijn ijzerwaarden etc. waren allemaal prima in orde dus daar kan t niet aan liggen. Mijn zin is gewoon weg..en daar baal ik van!! En ik schaam me er echt voor...ik zet me normaal altijd zo in... Heb net maar weer een sollicitatie de deur uit gedaan voor de post...lekker buiten...dat lijkt me wat, beter als dat schoonmaken op mn werk...pfff. Ik denk dat het grootste punt daar zit...dat ik het werk gewoon niet meer leuk vind...en ik echt toe ben aan iets anders...!
@ ynte; vervelend dat anderen het nieuws al verspreiden. Dat wil je toch het liefstevzelf doen @jojogirl88; ik wil ook weer bv gaan geven
@Bamjolan: ja voor mij wel herkenbaar! En bij mij komt het ook voor een deel doordat ik mijn werk niet meer leuk vind. Daarnaast zit ik heel veel alleen thuis en dat maakt het er niet altijd beter op en ik vind het nu extra moeilijk mezelf te motiveren erop uit te gaan. Lastig hè, want je wilt zo graag dat het anders is. Ik hoop dat het wat wordt bij de post, lijkt me inderdaad ook fijner, lekker buiten.
Bamjolan heel herkenbaar. Had het bij de eerste ook tot een week of 15, daarna ging de zin weer beter.
@Goede echo's: FELI! @Ynte: Balen dat andere mensen hun klep niet kunnen houden. Echt, denken ze niet na? @bamjolan: *Knuffel*
@bamjolan Heel herkenbaar, als ik met kindjes bezig ben gaat het wel, maar ben ik thuis, internetten en luilakken. @gebakje geeft hoop om te horen dat het bij jou met 15 weken over was. Voel me heel anders dan anders en tijdens zwangerschap dochter voelde ik me goed. Eten gaat hier nog heel slecht, nog heel de dag misselijk. Melk en brood blijft er wel in, maar warm eten wil voor geen meter. Echo GUO gehad, was helemaal goed. Echt superblij mee! Ook nog stukje 3d gezien.
@Borstvoeding: Zeker weten! Miriam heeft bijna 23 maanden gehad. 't Is dat ik nu geen gefriemel aan mijn borsten kan verdragen (ook vervelend voor Leeuwman ) anders was ik wss gaan tandemvoeden.