Ik zit ook al de hele tijd te kijken of er nieuws van ploetertje is. Ik hoop dat alles goed is, maar het nieuws laat lang op zich wachten.
@Nieuewlingen: Welkom! @Goede echo's: Gefeliciteerd! @Bloedverlies: Ik duim voor jullie meiden! @Geslacht: Ik heb geen voorkeur, en mijn gevoel zegt 'jongen'. Alhoewel, dat dacht ik bij Miriam ook, en da's toch echt een meid
Nou, juni was een vruchtbare maand 1 kennis was 4 dagen eerder uitgerekend dan ik(maar heeft het kindje helaas verloren na 13 weken), 1 kennis is 1 dag eerder uitgerekend en iemand van het orkest waar ik op zit is 8 dagen later uitgerekend! Ik heb steeds het gevoel dat het een meisje wordt. Op zich heb ik geen voorkeur maar ik ben gek op roze en paars dus wat kleding/kamer etc. zou het leuk zijn als het een meisje wordt, maar met een jongetje zullen we net zo blij zijn. Als het maar gezond is he!
Pff.. Lig wakker in bed, pijn in m'n schaambot!! Ik baal enorm, zo begon de vorige keren mijn bekkeninstabiliteit.. Op één been staan doet ook zeer dus ach nee, daar gaan we weer.. :'( Waarom weeeeer zo vroeg!?
@lilalief, wat vervelend!!! Ik had het na me zwangerschap. Krijg je fysiotherapie met oefening of een steunband? @ ploetertje, weet je al meer? @ ynte, wanneer heb je weer een echo? Hier ziek, lig met koorts op bed, lekker irritant
dag dames nog geen nieuws van Ploetertje...laten we hopen : geen nieuws = goed nieuws... @smile : ik heb een afspraak vandaag om 14u20 (had ik al even hoor) dus het komt mooi uit om mij van mijn onzekerheid te verlossen. Ik denk wel dat alles wat samenhangt met mijn spijsvertering. vanmorgen iets raars/leuks toen ik nog in bed lag : ik voelde mijn baarmoeder heel goed (was ervoor naar het toilet geweest) en legde mijn hand er een tijdje op...en toen ik mijn hand elders legde voelde ik een soort van golf door mijn baarmoeder gaan - zou dit kunnen dat beebje 'de handoplegging' gemerkt heeft en is gaan bewegen nadat ik mijn hand had verlegt? ik heb het dan nog maar eens herhaald en er gebeurde hetzelfde...
ik kom me hier ook melden ik ben frouk 26 jaar en dit is ons eerste wondertje 15 maart ben ik uitgerekend. in maart dit jaar hebben we een mk gehad gelukkig gaat nu alles goed met de kleine frummel. Hier denken er veel een jongen en een paar een meisje. zelf maakt me het niet zoveel uit over drie weken weten we het.
Kan heel goed! Als ik mijn hand onderaan mijn buik leg en maak er een kommetje van, en ik haal mijn hand weg, dan zie je een verdikking dat de kleine in mijn hand is gekropen
jeetje Sammie, dan moet je baarmoeder al een eindje achter je schaambot vandaan zijn. vorige week bij de echo zat mijn baarmoeder nog net achter het schaambot. dus ook al is het de tweede bij mij gaat het niet zo vlug. kan jij de rand voelen?
Gister tijdens de controle kreeg ik te horen dan mijn baarmoeder al 5 vingers boven het schaambot zit
wow idd! haha! bijzonder he dat het bij iedereen weer verschillend groeit merk je zeker ook met je buik? dan heb je een buik van...ik gok 18 weken? na ja zo veel verstand heb ik er ook niet van, maar ik weet dat mijn baarmoeder misschien net achter mijn schaambot aan het piepen is en iig geen 5 vingers er voorbij haha! wel bijzonder om zo vroeg al met je kindje te kunnen spelen! xxx
tja bij mij zit die er ook al duidelijk boven beide meiden zaten destijds heel hoog altijd, heel lastig was dat voor mijn maag
Tijdens de zwangerschap van Lila heb ik bekkenfysio gehad. Ze kon me nuttige dingen leren maar de pijn werd niet minder. Toen ik zwanger was van Juli liep ik toevallig al bij een hele goede osteopaat. Hij kon me per behandeling gewoon zo'n 5 weken van de pijn afhelpen! Dus ik heb hem gebeld, gelukkig kan ik morgen terecht voor een spoedafspraak.. Hopelijk gaat dat weer net zo goed als de vorige keer!
Mijn baarmoeder zit net onder mn navel, hij tikt er bijna tegen aan. Ook al behoorlijk aan grootte dus maarja 13 zwangerschappen en 3 kids, 4e op komst...haha is t normaal.