@neirod: thnx voor de oefeningen. Ik ga vanavond gelijk aan de slag. De nekplooi meting was goed. 1,4-1,5 mm ( alles onder de 3mm is goed/gunstig) en samen met mijn bloedtest kom ik op een kans van 1 op 3200 . De echo was leuk, want die van het echo bureau babylook heeft hem gemaakt, dat is een super leuk en aardig mens. Ze heeft naast de nekplooi ook even het hartje laten horen, de navelstreng in kleur laten zien, en even naar het blaasje etc gekeken. Het kindje is iets van 6cm. Ik kwam in iedergeval weer precies op 12+1 uit. De foto's volgen als ik vanavond thuis ben. Opsplitsen: ik vind het goed hoor, maar maakt mij niet zoveel uit.
Opsplitsen is idd een goed idee. Ik lees eigenlijk al een tijd mee en heb in het begin ook wel gereageerd. Als ik van mijn werk kom en ik kijk dan zijn er zoveel reacties dat ik niet weet waar ik moet beginnen laat staan antwoorden.
Mij maakt het ook niet zo uit, maar kan me voorstellen dat het voor sommige meiden lastig bij te houden is!
Even in mijn eigen file ingebroken om alvast een echo te kunnen laten zien van net. ( het pijltje is om de blaas aan te wijzen, geen geslacht ;P )
Mooie echo gebakje. Opsplitsen: Maakt mij niet uit. Vandaag weer bij de VK geweest, en blijkbaar is het tegenwoordig zo dat je iedere keer een echo krijgt bij de controle ( HOERA! ). Alles is goed trouwens baarmoeder is halverwege navel, en het geslacht was volgens de vk ook al heel duidelijk . Ik wacht nog even met delen tot 3 oktober, dan is de volgende echo weer! De groei liep een paar dagen voor trouwens.
Helaas ga ik afscheid van jullie nemen , zoals mees* is ook bij dit kindje de dodelijke ziekte pch2 vastgesteld en zal ik gecuretteerd worden . Wij zijn nu in 2 jaar tijd 3 kinderen verloren en ik ga even afscheid nemen van zp , ik wens jullie een hele fijne zwangerschap en hopelijk tot gauw . Liefs Edith Mama van mees*&juultje
De vraag is of opsplitsen echt nodig is, meestal haken er nog een heleboel af onderweg. (bij de feb 2010 mama's gebeurde dat wel, we zijn nu over met zo'n 10 meiden) Vind persoonlijk 3 weken verschil geen probleem, het verschil wordt steeds kleiner. Als je opsplitst krijg je zo'n 'waar zal ik mezelf eens plaatsen' probleem, of je 'moet' weg omdat je ergens anders thuishoort. Zal ook wel voor afhakers zorgen. Uiteindelijk zijn er vrouwen die niet eens in maart bevallen, moet je dan ook verhuizen? Is ehm.. mijn mening, zeg maar.
Oh nee edith, wat vreselijk! Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Wat een nachtmerrie.. je wist dat het kon gebeuren maar hoopt toch vurig van niet.. Heel, heel, heel erg veel sterkte!
@edith, wat vreselijk!! en wat ontzettend moeilijk... heel veel sterkte en succes, we denken aan jullie!!
@ Edith, wat erg, dit is zoooooo wat je niet hoopt. Ik wil je veel sterkte en kracht toewensen in de toekomst. En hoop dat jullie alsnog een wondertje gegund is in de toekomst.
Ik ben het hier eigenlijk ook wel mee eens Vind het altijd wel leuk/gezellig om van meerdere dames hun ervaringen te lezen.
oohh.....lieve edith..... heel veel sterkte met dit nieuws... ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van dit nare bericht, ik hoop dat jullie een gezond kindje gegund is straks.... hele dikke knuffel...xxx
Edith, wat ontzettend erg voor jullie, ik wil jullie, heel, heel veel sterkte toewensen. Woorden schieten gewoon tekort voor het verlies wat jullie moeten dragen. Heel erg oneerlijk
Edith... Héél erg veel sterkte aan jou en je hele gezin/familie!! Wat verschrikkelijk is dit, echt heel erg oneerlijk.. Waarom kon het kindje niet gewoon gezond zijn... Pff meid! Dikke dikke knuf! Versta heel goed dat je nu wat tijd voor jezelf en je gezin wilt maar als je ooit nood hebt aan een babbel mag je hier altijd je hart komen uitstorten! Ik wens je het allerbeste toe...