Ach Edith, dit kan niet waar zijn. Meid, wat heftig. Wat een verdriet. Tranen staan in mijn ogen. Ga je bewust voor curretage? Ik heb het zelf heel prettig ervaren om mijn kindje te zien. Heel veel sterkte gewenst.
Edith jeetje, wat naar Veel sterkte meid ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen . Neirod momenteel ben ik allang blij als ik s avonds iets van eten binnen kan houden, maar als ik dan mag kiezen, ga ik ook voor stamppot. Dat eet zo makkelijk weg. Nicole82 jeetje zeg, dat is wel even spannend voor je. En zoveel informatie in 1x Hopelijk is de uitslag gewoon goed! Jojogirl ik heb ook veel last van slijmverlies, wittig of gelig en dat was bij mijn 1e zwangerschap helemaal niet. Maar volgens de verloskundige hoef ik me daar geen zorgen om te maken, gelukkig! Wat leuk dat je je kleintje al voelt bewegen, speciaal weer! Opsplitsen ik merk idd ook zoals iemand anders al schreef, er blijven vanzelf minder mamas over, ook bij de oktober 2010 mamas zijn we nu al een lange tijd met een vast groepje van ongeveer 10 mamas Er ontstond vanzelf een groepje wat wat meer kletste vooral toen het verlof begon en de periode erna Maar ik merk zelf dat ik weinig tijd heb om te reageren als je nog een kleine dreumes rond hebt lopen die de laptop heeeeeel interessant vind, en daarnaast werk ik ook nog de halve week, en dat in combi met de misselijkheid en vermoeidheid, maakt het het reageren minder snel en minder vaak.
Edith, ik ben er stil van... Wat onwijs verdrietig ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe. Xx
Gespannen , ik kies bewust voor curettage omdat ik al 2 keer middels een keizersnede ben bevallen en daarbij al Onze zoon ben verloren denk ik dat het voor zowel geestelijk als lichamelijk beter is om te cureteren , ik vind de herinnering aan de lijdensweg van mees* zo heftig dat ik dat dit kindje wil besparen . Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties Liefs Edith Mama van mees*&juultje
Oh edith, wat ontzettend moeilijk is dit! Jeetje wat erg! Ik weet verder ook echt niet wat ik moet zeggen dan heel veel sterkte voor jullie!!
Edith, er zijn geen woorden voor het verdriet wat jullie wederom treft. Wel wil ik jullie heel veel sterkte wensen met het verwerken hiervan. Ik las na de zoveelste vmk een versje wat me veel kracht gaf. Misschien heb je er iets aan, misschien niet. An angel in the book of life wrote down my baby's birth, Then whispered as she closed the book, "Too beautiful for Earth"
@Edith: Een hele dikke knuffel voor jou en je gezin, en heel veel sterkte gewenst voor de toekomst. Ik duim ontzettend hard voor je dat je later een goede zwangerschap en een gezond kind hebt. @Opsplitsen: Lijkt mij nou helemaal niet gezellig. @Ego: Werd vanochtend ineens gefeliciteerd op het KDV, heeft die ene leidster toch haar mond voorbij gepraat. Pfff, dat zal me leren
@nicole182; heel veel sterkte meid. Ik weet hoezeer dit je leven op je kop kan zetten. Als je behoefte hebt, stuur maar pb
ik heb de kleine nu ook gevoeld. @opsplitsen; zelf zou ik het niet zo gezellig vinden. Ik lees dan wel niet altijd even braaf mee, maar heb er af en toe gewoon even geen puf voor.
Nog even over opsplitsen: op zich zou ik het ook wel weer jammer vinden denk ik. Want we volgen elkaar nu al best een tijd en ik zou eigenlijk iedereen wel willen blijven volgen! Het kan ook zoals Steph zei, dat ze een nieuw topic aanmaakt en iedereen zelf kijkt of ie daarheen verhuist of niet. Het nieuws van Edith blijft echt in mijn hoofd zitten. Pff, wat moet dat ontzettend moeilijk zijn zeg! Het hakt er wel eventjes in.