Ff weer een abonnement, had hem per ongeluk opgeheven. Zal binnenkort weer ff reageren i.p.v. Alleen meelezen .
1 maart Veritas87 - 25 jaar - 1e Kindje - GB: Ja - Bevalling: Ziekenhuis- Voeding: ? Mbeekje - 23 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis- Voeding: Borstvoeding 2 maart Regenboogje82 - 30 jaar - 2e Kindje - GB: Nee- Bevalling: Ziekenhuis- Voeding: Borstvoeding 4 maart Misja - 25 jaar - 2e Kindje - GB: ? - Bevalling: Thuis- Voeding: Borstvoeding 6 maart Biancaa1982- 30 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis of thuis?- Voeding: Borstvoeding 7 maart Steph80 - 32 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Thuis- Voeding: Borstvoeding JeetjeB - 36 jaar - 1e Kindje - GB: Ja - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding 9 maart Gespannen - 29 jaar - 4e Kindje - GB: ? - Bevalling: Thuis- Voeding: Borstvoeding Inger - 33 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding 10 maart Smile82 - 29 jaar - 2e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Flesvoeding/Borstvoeding Jolie13 - 32 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding 11 maart Jojogirl88 - 23 jaar - 2e Kindje - GB: ? - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding 12 maart Lym - 42 jaar - 1e Kindje - GB: Ja - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding 14 maart Ukkie11 - 27 jaar - 1e Kindje - GB: JA - Bevalling: Kraamhotel- Voeding: Borstvoeding Stephanie20 - 25 jaar - 2de Kindje - GB: Neen - Bevalling: ziekenhuis - voeding: Borstvoeding 15 maart frouk85 - 26 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Kraamhotel - Voeding: borstvoeding joyb - 28 jaar - 1e kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding/Flesvoeding 17 maart Bamjolan - 29 jaar - 4e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding Esther - 29 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: ? Daphje- 25 jaar - 1e Kindje - GB: Nee - Bevalling: Thuis - Voeding: Flesvoeding 19 maart Booky - 28 jaar - 3e Kindje - GB: nee - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding Brenjomi - 28 jaar - 3e kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis Voeding: BV/FV 20 maart Angelina2- 35 jaar- 7e kindje-GB: ?- Bevalling: Thuis - voeding: Borstvoeding 21 maart LilaLief - 32 jaar - 3e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding Chikai- 30 jaar - 2e Kindje - GB: ? - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding MWB - 39 jaar - 1e kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: BV/FLes geen voorkeur 22 maart 3kats - 33 jaar - 2e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding 23 maart Hanneke88 - 24 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding Ynte - 34 jaar - 3e Kindje - GB: Ja - Bevalling : Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding 24 maart Sammie88 - 24 jaar - 2e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding/Flesvoeding Kahlen - 28 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding/Flesvoeding 25 maart Leeuwtje83 - 29 jaar - 2e Kindje - GB: Ja - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding Gebakje - 29 jaar - 2e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Flesvoeding 27 maart KateBlack - 2 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Flesvoeding Danssie - 26 jaar - 1e Kindje - GB: ja - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding GB: geslachtsbepaling Totaal 35 zwangere meiden! Jongens: Meisjes: Geheim: Verrassing: Afspraken gyn/vk: -Leeuwtje83: 14 september, 15.30u, echo -LiLaLief: 17 september, 11.30u, echo en inplannen GUO -Ynte: 19 september, 9.20u, echo prenatale diagnose -gespannen: 21 september, 13:40u, VK -Ukkie11: 21 september, geslachtsbepaling -Leeuwtje83: 21 september, VK -Brenjomi: 21september, nekplooimeting echo en controle gyn. -JeetjeB: 22 september, 14.30u, 16wk echo + GB -Jojogirl88: 24 september, 9u, 16wk echo -frouk85: 24 september, 19:00u, pretecho + GB -Smile82: 24 september , 16.15u, 16w echo -Steph80: 25 september , VK -Daphje: 25 september, verloskundige -Misja: 27 september, VK -Chikai: 1 oktober, VK -Stephanie20: 1 oktober, 16 weken echo, 17.45u,GYN -Biancaa1982: 3 oktober -Regenboogje82: 2 oktober, 9u, VK -Bamjolan: 2 oktober, 10u, VK -Mbeekje: 2 oktober, 10u, VK -Daphje: 2 oktober, echo -MWB: 3 oktober, controle gyn. -Angelina2: 3 oktober, verloskundige 16:50 -Ynte: 5 oktober, 9.30u, controle gyn -Sammie88: 15 oktober, geslachtsecho -Mbeekje: 15 oktober, 20weken echo -Regenboogje82: 15 oktober, 20 weken echo type 1 -Joyb: 15 oktober, VK -Lym: 22 oktober, GUO -Joyb: 23 oktober, 20wk echo -gespannen: 24 oktober, 17:20u, 20 weken echo -ukkie11: 26 oktober, 20wkn echo -Daphje: 29 oktober, 20 weken echo -Angelina2: 29 oktober, 14.00 uur, 20 weken echo -Danssie: 7 november, 9.45 uur, 20 weken echo
heb het ook verteld, gisterenavond en mijn baas reageerde ook goed ik heb meer en meer last om te verzwijgen dat ik zwanger ben, ik wil het eigenlijk tegen iedereen gewoon vertellen
Hey meiden Ik heb vanmiddag een extra controle. Heb ontzettend buikpijn, nu meer zeurderig maar vannacht ook 2 krampen gehad. Gelukkig geen bloedverlies oid maar mag toch even langskomen voor het hartje en evt. echo.
@Bamjolan: Hopelijk niks aan de hand! @Ynte: Bij ons weet iedereen het al hoor Eigenlijk ook al vrij snel maar konden niet anders, ik moet verplicht thuisblijven vanaf ik zwanger ben (ben begeleidster in de kinderopvang) mag nu niet meer aan het werk en vele ouders op het werk kennen mensen uit de vriendengroep of uit onze familie dus ik wou gewoon de eer aan mezelf houden en hebben het dan maar ineens aan iedereen verteld. @Leeuwtje: Fijn hé de "veilige" zone in @Zasaa: Leuk zeg zo lang naar de baby mogen gluren Fijn nog iets van je te horen! @All: Tel de dagen af! Nog 6 te gaan en dan EINDELIJK terug naar de gyn Zet streepjes op de kalender als een klein kind Hoop dat we dan aan onze zoon kunnen vertellen of hij een broertje of zusje krijgt...
Hier ook nog even een teken van leven. Bamjolan: Ik hoop dat alles in orde is en dat je lekker nog eens kan spieken naar je kleintje. Ynte: Kan mij voorstellen dat het een grote opluchting is dat je het verteld hebt aan je baas. Ik was doodsbang dat hij het via via zou vernemen en dat ik met niets nieuws zou aankomen. Ik weet dat hij dit niet zo leuk zou vinden. Gelukkig wist hij nog van niets! Het is hier vandaag wel erggg rustig! vandaag prijsaanvraag gedaan voor de kamer van mn dochter, maar jeetje wat een prijzen. We zijn als een blok gevallen voor een kamer van bopita (charlotte) de junior en tiener versie ervan. We zouden graag een bedbank hebben omdat ik dat zo mooi vind voor een meisje. We hebben alles uitgerekend gekregen van 1 winkel en dat kwam op bijna 2500 euro...pfff vind ik wel erg duur. Heb nu nog een prijsaanvraag bij een andere winkel gedaan. Ik vroeg mij af of je babydump ook zo'n kamer kan kopen of doen zij enkel maar babymateriaal?! Het is waarschijnlijk een domme vraag maar ik ben een Belg en ben nog nooit in zo'n winkel geweest van babydump
Pfff, paar dagen geen internet en het is echt niet bij te lezen! Haha! Hier op vakantie toch maar twee positiebroeken gekocht (de rest van het shoppen hier in Amerika valt beetje tegen nu ik zwanger ben..) Maar wat zit dat lekker zeg! ik kan wel nog twee gewone broeken aan maar dit zit toch echt beter. Wat verkoudheid betreft: (misschien wel te laat maar toch cinuforce neussprays van dr Vogel hielp echt supergoed bij mij, want die zoutoplossing doet niks.. En die mag ook gewoon als je zwanger bent! Hier nog laatste paar dagen vakantie. En als ik thuis kom ben ik 16(!!!!) weken
Hey meiden Alles was goed, de voorste banden van de baarmoeder heb ik verrekt, waarschijnlijk door het optillen steeds van mijn zoontje. Advies gehad om hem niet meer te tillen maar een andere manier te pakken om hem toch mee te krijgen hihi Hartje klopte mooi, mijn zoontje zei "Lijkt wel een trein!" haha Baarmoeder is groot en ligt al hoog maarja wist ik al haha
Bamjolan, fijn dat alles goed is. Het blijft toch altijd spannend, met van die vage klachten. Nou, dus gewoon niet tillen. Is veel makkelijker gezegd dan gedaan. Mijn meiden luisteren best goed, maar zelfs die van 5 wil graag nog een getild worden. Ik zeg nee, maar betrap me er later op dat ik haar toch opgetild heb. Ik merk dus nu al dat ik daar harde buiken van krijg. Ik betrap me er zelf op dat me zorgen begin te maken omdat ik dit kindje nog niet voel bewegen. Ok, soms twijfel ik, maar het is echt nog niet duidelijk en zeker niet elke dag. Die jongste 2 voelde ik al voor de 12 weken. Hopelijk ligt de placenta voor ofzo, dan zou dat de verklaring zijn. Of gewoon een rustig kind, dan hopelijk na de bevalling ook. Want die jongste 2 van mij zijn ontzettende druktemakers, in de zin van hun mond staat geen moment van de dag stil (motorisch ook sterk en aanwezig, klimmen, klauteren ed). #eindeegobericht
@ bamjolein fijn dat alles goed was!! hier de angelsound binnen en gelijk geprobeerd en het hartje gehoord heelemaal happy ermee. nog 6 nachtjes slapen en dan op naar lommel!!
@frouk; wij ook nog 6 nachtjes slapen! Kan niet wachten tot het morgen is alweer een dagje minder @Jolie: Ik werk in de kinderopvang en hier bij ons is het zo (is niet zo in privé sector) dat wanneer je zwanger bent je verplicht thuis moet blijven in moederschapsbescherming. Omdat de risico's op besmetting te groot is, je zou cytomegalie kunnen krijgen of windpokken of andere kinderziekten... Ergens is het wel goed dat we zo goed beschermd worden maar soms word het wel saai hoor, gelukkig heb ik nu al een kleintje rondlopen die me bezighoud. @Bamjolan: Gelukkig alles ok!
Jeetje ik zie iedereen over zwangerschapskleding kletsen. Ik heb paar weken vrij veel van het toilet gezien en heel maf pas ik weer enkele skinny jeans die ik voor mijn zw niet eens meer paste. 6,5 kilo afgevallen. Volgens gyn geen kwaad, maar toch erg apart. Hihi...
@bamjolan: Fijn dat alles goed was! @Gespannen: Het heeft de tijd nog, je bent pas 15 weken Alles is vast goed. @zasaa: Fijn toch, scheelt je weer geld
Hoi allemaal, Ik kon me niet meer inhouden, morgen echo met geslachtsbepaling. Ik ben dan 17 weken en voel eigenlijk ook nog niks. Dus wel fijn om, hopelijk, ook weer gerustgesteld te worden en het zien te bewegen. Ben namelijk wel al behoorlijk dik aan het worden. Verder weinig nieuws, lekker aan het werk en veel slapen. Toch deze week nog ff proberen om een uurtje in de sportschool door te brengen.
@ Charly, spannend, heb jezelf een voorgevoel? @ geslacht, zijn er meiden die het al weten of deze week krijgen te weten?? @ bamjolan, fijn dat je gerust gesteld bent @ hier, alles goed, de goeie dagen wisselen zich nu af met slecht dagen.
@Bamjolan: gelukkig was alles goed. Rustig aan met tillen dan maar! Wij hebben deze zaterdag de 16-weken echo en we gaan dan ook kijken naar het geslacht, dus wie weet dat we het dan al weten! Ben heel benieuwd. Mijn gevoel is sterk een meisje en bij de 12 weken echo dacht de gyn dat ook te zien... Ik voel de baby trouwens ook nog niet bewegen en na vier weken ben ik ook wel toe aan een beetje geruststelling! Hoop zo dat alles goed is. Ik heb geen angelsound of zo dus vertrouw er maar gewoon op. Mijn buik begint nu ook harder te groeien wel.