Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Oooow Jolie, dat heb ik ook helemaal niet echt geschreven nog en ik ben net sinds een paar dagen pas weer actief hier :)
    Ik heb al jaren heel vervelende maag- en darmklachten waardoor eten voor mij niet vanzelfsprekend is.
    Lukt niet zoals bij de meeste mensen waardoor ik op een heel eigen manier toch wat binnen probeer te krijgen.
    Nu ik door de zwangerschap zo ziek ben geweest is het een tijdje nog veel moeilijker geweest en ik wilde heel graag weer 'normaal' leren eten.
    Maar heb me erbij neer moeten leggen dat dat er voorlopig nog niet inzit en dat is voor de diëtiste blijkbaar nogal lastig te begrijpen.
    Zij denkt zoals de meeste diëtisten die ik al gezien heb; eten is iets heel normaals en vanzelfsprekends en iedereen kan dat gewoon zomaar.
    Zonder er bij stil te staan dat ik altijd misselijk ben en pijn heb en dat dus voor mij níet geldt.
    Nouja, zoiets dus :D
    Gelukkig gaat het goed op mijn eigen manier en gaat het met ons kindje ook supergoed dus ik maar me echt geen zorgen, komt vanzelf wel goed!

2. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Aha! Nou lekker even links laten liggen en pas als je je weer beter voelt weer mee beginnen! En dan bij een andere diëtiste die wel snapt wat er aan de hand is ;)
    Zolang het nu met jou en je kindje goed gaat is het toch prima!
    Toestanden genoeg al nu hoor met al die hormoonellende ;)

3. MamavanF2009

Ja juist, dat dacht ik dus ook al. Vind het wel prima zo, kan het er niet bij hebben dat de een of andere diëtiste die mij twee keer gezien heeft zich zorgen zit te maken om niks.
    Doet ze maar lekker in der eigen tijd :D

Zit iemand van jullie ook lekker dom naar barbie's baby te kijken?
    Ze gaat bijna bevallen.
    Kijk het dus nooit en zit me echt te verbazen over het hoge domheids-gehalte ;)
    Hilarisch :D

4. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @MamavanF: ja ik kijk dat altijd terug, vind het ook heel grappig! Ik heb soms wel het idee dat ze zich iets dommer voordoet dan ze echt is (althans dat hoop ik voor haar!!) Ben wel benieuwd naar deze aflevering. Was ook grappig vorige keer toen ze naar Turkije gingen. Werd er gevraagd waar Turkije ligt en dat wisten ze dus niet!

5. MamavanF2009

Bevalling is dus volgende week pas, maar vond het echt grappig zeg.
    37 weken en bij de VK denken dat ze wel eventjes gestript wordt omdat ze de zwangerschap zat is.
    En dat ze dan zomaar meteen aan het bevallen gaat enzo, hihi echt leuk :D
    Niet echt voorbereid ofzo, je zou toch denken dat je alles wil weten en overal om/naar vraagt... ik tenminste toch wel :)

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Vorige week was ook leuk toen ging ze met haar moeder een dvd kijken van een bevalling want die moeder wilde haar dus voorbereiden. Maar ze is inderdaad totaal niet voorbereid!

7. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Haha hier ook trouwe kijker ;)
    Maar die moeder is echt grappig, zo schattig!
    Maar zo dom is Barbie niet volgens mij, ze verdient prima met d'r domme opmerkingen dat is toch best handig geregeld..

8. MamavanF2009

Ja da's ook weer zo, tis misschien gewoon een act, net als bij Britt (of hoe heet ze).

9. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Of net als Paris Hilton? Die is ook niet zo 'blond' als ze eruit ziet :)

10. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
  11. MamavanF2009

Mooooooi leeuwtje!!!

tis bedtijd hier, truste allemaal :)

12. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Hallo dames ben een beetje stil... Vorige week had ik een drukke week en van het weekend was ik totaal niet lekker in orde en vandaag naar de huisarts geweest omdat ik veel aan het hoesten ben en blijk een longontsteking te hebben, heb nu antibiotica en hopen dat het snel minder word.

13. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ach jee, beterschap!

14. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

beterschap! Rustig aan hoor!

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Beterschap.

16. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Beterschap!

17. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Beterschap Hanneke, hopelijk knap je snel op.

Ik ga zo voir het eerst van mijn leven urine inleveren om te kijken of ik een blaas ontsteking heb. Zo zat van die harde buiken. Nog nooit een blaasontsteking gehad, ik ben benieuwd.

Gisteren een dag (4 uur) bij een bijeenkomst van mijn werk geweest. Gelijk helemaal kappot, moe, meer aan de kots, zelfs vanmorgen nog en knallende hoofdpijn. Duidelijk verhaal voor het uwv.

18. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @ MamavanF, ik zou doen waar je je het prettigste bij voelt, niemand kent je beter dan jij zelf@ Hanneke, Beterschap

19. MamavanF2009

Beterschap Hanneke, hoop dat je snel opknapt!

Gespannen ook beterschap, even heel goed uitrusten, is toch teveel geweest voor je?

thnx Smile, zo denk ik er tegenwoordig ook over, jammer alleen dat sommige 'profs' me hun mening willen opdringen.
    Maar dat pakt niet meer bij mij, heb veel te lang mijn mond gehouden en dat doe ik nu niet meer. Dus :D

Hier verder geen plannen voor vandaag, beetje wassen en strijken en vanmiddag vriendin over de vloer, lekker rustig dagje.
    Zoonlief vermaakt zich prima met NickJr., niet al te opvoedkundig verantwoord die TV maar toch is het wel eens handig :D

20. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    @Leeuwtje: wauw mooie echofoto! Eindelijk dan toch ontvangen.

@Hanneke: beterschap!

@Gespannen: rustig aan!

Hier ook weinig plannen. Ben aan het werk, daarna even naar de markt. Hoop dat mijn werk wat beter gaat dan gisteren. Had echt een vervelende dag gisteren. Veel hoofdpijn en ontzettend moe. Zijn er nog meer hier die vaak hoofdpijn hebben?

Deel Deze Pagina