baby/peuter beus kan ik helaas niet heen, want ik heb bereikbaarheids dienst. Moest binnen 30 min van het ziekenhuis zijn.
ik ben net aan het zoeken naar de babybeurs maar kan er niks over vinden?? iemand meer info?? zat me ook te verlekkeren op de jonge gezinnenbeurs (2jaar geleden geweest met vriendin en onze kindjes toen 8 en 10weken) was heel erg leuk. denk niet dat ik naar de 9maanden beurs durf... ligt eraan hoe ik me voel
Ik ga volgende week naar een taart-beurs, ook heel leuk denk ik Die andere beurzen sla ik over, financieel niet haalbaar en ik voel er gewoon ook niks voor, hoe gezellig het ook kan zijn. Vanmiddag zag ik ineens onverwacht bij de VK met bruinverlies en pijn, was niet leuk Was bezorgd en heb meteen gebeld (nouja, na tien minuten twijfelen of ik me misschien toch aanstelde) en ben door gestuurd naar de huisarts omdat mijn urine niet in orde was. Staat nu op kweek en hoor vrijdag wat er aan de hand is. Ze dachten aan blaasontsteking maar dan hadden ze dat wel meteen gezien dus het kan goed wat anders zijn. Nog even wachten voor ik de uitslag krijg. Gelukkig was met ons nutje alles heel goed, hartje klopte stevig en hij/zij was goed wakker volgens de VK. Gelukkig maar, kon wel janken van opluchting
@bamjolan: Lekkere buurman heb jij! Ik vind af en toe ook weleens ballen van de buurtkinderen in de tuin, die mik ik gewoon weer over het hek terug. Ze staan ook nooit aan de deur te bellen, ze weten toch wel dat ze ze weer terug krijgen @MamavanF: Pfff, schrikken! Gelukkig dat je kindje nog lekker bezig was @9 maanden beurs: Ze hebben hier in NZ wel iets soortgelijks... Zou eens moeten zoeken, is an sich wel grappig @Ego: Heb de laatste tijd zo vaak nachtmerries! Meer dames last van?
@leeuwtje, hahaha, ja!! droomde van de week dat ik in een winkel stond en niet meer kon pinnen omdat ik geen saldo had vond ik ook een nachtmerrie hahaha. gelukkig valt het voor de rest nog mee, droom wel rare dingen... paar weken geleden kwam vriend later in bed en ik sliep al... toen hij in bed stapte greep ik hem in zijn nek.... tsja. ik droomde dat waylon wegliep en ik hem moest tegenhouden (voor wat weet ik al niet meer) heb er de volgende dag hard om gelachen (want ik wist wel daarna dat ik vriend vasthad...) @mamavanf, ppff dat is zeker schrikken, hopelijk valt het mee... dat twijfelen is herkenbaar, denk ook vaak: ik stel me vast aan.... maar inderdaad beter dat je op zo'n moment toch even belt.
@ brenjomi...is in hardenberg. As vrijdag t/m zondag. Entree is 8 euro. Als goed is staat er op zwangerschapspagina ergens een banner! Iedereen slaap lekker. Ik duik mijn bed in!
@babybeurs: Oei hardenberg, dat vind ik dan weer net iets te ver weg... Ik vind het zo jammer dat de tweede 9 maanden beurs in het najaar niet door gaat... Ik had me er eigenlijk op verheugd om zwanger te zijn en naar die beurs te gaan, maar in februari zie ik mezelf dat eerlijk gezegd niet echt meer doen, tenzij ik met een bromscooter daar rond rijdt... @taartenbeurs: Leuk, ik ga ook, volgende week vrijdag!!! Vorig jaar ook geweest en weer ontzettend veel leuke dingen gezien (en gekocht). @verder... hier alles redelijk. Nog steeds niet lekker, maar ik weet soms niet of dat nou komt omdat ik te weinig eet of door de hormonen. Ik kan nog steeds geen gebakken vlees of champignons ruiken en heb dan meteen geen zin meer, dus leef zo'n beetje op komkommer, liga en yoghurt.
Goedemorgen. Vandaag 18 weken! Voel ons meisje nog steeds niet. Moet me niet druk maken, want vorige week op echo was ze super actief, maar schopte ze in placenta. Ik weet ook wel dat het nog een paar weken kan duren, maar omdat veel hier het al voelen, maak ik me toch druk. Gisteren mezelf en beeb een zilveren belletje aan ketting cadeau gedaan. Vanavond de kinderwagen op halen, dat is dan toch het eerste wat we gekocht hebben. Nog anderhalve week en dan gaan we weer naar VK en nog 2 weken en 1 dag voor 20 weken echo. Dan denk je, als ik de 12 weken voorbij ben zal ik wel wat meer gerustgesteld zijn, maar dan maak ik me dus weer over het volgende druk. Ik kan niet wachten tot ik ons meisje voel. Ben ook super verkouden, bleh! Fijne dag iedereen, werksuh!
ttss hardenberg.... dat is voor mij 3uur en 45min. rijden.... beetje ver. jammer dat het niet dichterbij is (of centraler) aangezien ik al 2x op precies 38weken ben bevallen durf ik denk ik niet naar de 9maandenbeurs..... al zou ik wel graag willen @baby voelen, hier ook nog niet elke dag. maar zo af en toe denk ik ineens: volgens mij voelde ik iets?? een paar keer dat ik het zeker wist. maar als dit de eerste keer zou zijn zou ik dat ook niet weten toen dacht ik dat pas rond de 20weken...
Ik voel het kleintje van binnenuit regelmatig, maar als ik voel met mn hand voel ik nog niets, bij mn dochter op 16 weken wel van buitenaf hahaha maarja ben natuurlijk nog geen 16 weken! Ik heb al leuke spulletjes gezien bij babydump. Ik wil eigenlijk in januari alles in 1x bestellen maar weet niet of dat echt te laat is. Bij de andere kids was ik onder de 20 weken al verder klaar met grote spullen haha
Goedemorgen, Hier weer controle gehad bij de vk. Alles ok. Mooi hartslagje baby, bloeddruk ik.,ik ga weer op voor de volgende ronde. Wil iemand de nieuwe,afspraak op 25 okt in de lijst zetten? Vanmiddag naar consultatie bureau met me kleine man. Krijgt prikken deze x! Vind ik toch wel weer zielig, maar het moet wel gebeuren!
Stomme bekken instabiliteit! grr!! mag nu ook geen hakken meer dragen las ik op internet! Maar binnenkort een bruiloft, zal een paar uurtjes al veel kwaad kunnen? Uiteraard geen hele hoge maar 8 cm.. Of zal ik dan halve wege niet meer vooruit komen van de pijn?
Eigenlijk zijn hakken voor niemand goed. Maar inderdaad, zeker met bekkeninstabiliteit is het niet aan te raden. Grote kans dat je extra last krijgt na de bruiloft, maar het kan zeker ook in de loop van de dag dat de klachten verergeren. Bedenk gewoon even hoeveel je echt gaat lopen. Vaak is er echt wel de mogelijkheid om veel te zitten en dan sta je niet op die hakken natuurlijk. Maar als je een stuk moet lopen van en naar parkeer garage, tussen gemeentehuis en feestlocatie ed kun je ervoor kiezen om even ander schoenen aan te trekken voor de tussentijdse loopmomenten.
Even wat anders: vinden jullie die positiekleding ook zo suf?! Of ligt dat aan mij..? Misschien komt t wel omdat ik helemaal even niet zo enthousiast ben, maar ik vind het allemaal zo basic saai
@hakken, ik draag nooit hakken. van het voorjaar is mijn zus getrouwd.... en tsja onder een mooie jurk moeten eigenlijk hakken... ik heb het gered tot de receptie... en toen op mijn blote voeten gelopen en mijn birckenstocks en ik kan je vertellen... ik was niet de enige!!! bijna alle vrouwen (vooral die de hele dag meegingen) hadden andere schoenen mee (het scheelt wel dat ik een lange jurk had) @jolie: helemaal mee eens... er zijn wel leuke dingen te krijgen, maar je moet goed zoeken en die zijn vaak ook duurder... vind het vaak streepjes??? (was vooral 4jaar geleden zo bij mijn dochter) al zijn er van de winter ook gebreide rokjes met elastiek erg in heb er eentje van esprit. kan ik goed aan en nog wel even ook. succes met zoeken. (weet niet of je lid ben van esprit club? maar het is nu 20%korting met een code)
@jolie. Helemaal mee eens!!!! Ik vind het echt verschrikkelijk. Ook vind ik dat er zo weinig keus is aan buikbanden. Ik heb dus volgende gedaan. Bij h&m heb je van die korte elastische rokjes. Ik heb al 4 kleuren om als buikband te gebruiken! Ik erger me vooral aan zwangerschapsbroeken. Broeken beginnen niet meer lekker te zitten dus draag nu vooral jurkjes met maillot en laarzen.
Haha ben blij dat ik niet de enige ben! Heb twee zwangerschapsbroeken maar die ondingen zakken de hele dag af en met zo'n band kun je ze ook niet stiekem ophijsen tussendoor.. Ik ga zaterdag even de stad in want er moet toch iets te vinden zijn. Esprit club goed idee, had de mail ook gekregen idd. @hakken: ja bij zo'n feestje horen hakken.. En 8 cm is te doen als ze niet zo smal zijn. Ik zou t gewoon proberen als ik jou was en makkelijkere schoenen meenemen. Bij onze bruiloft in april hadden alle dames ballerina's bij zich. En aan 's avonds
Okee! Ga het proberen! En indd gewoon makkelijke schoenen meenemen dan!! Mocht het niet gaan hou ik lekker de makkelijke aan! Heb trouwens mn naam ff veranderd, er zitten bekenden ook op het forum.. Voelt toch wat fijner ! Dus Daphje = liefschaapje (Tja wat een naam he, alles was al bezet hahaha)