Maart 2013 Mama's!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Misja, 25 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ik ben uitgerekend op 4 maart 2013, dus ik ben ook een maart mama :)

2. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Wat gaaf, gefeliciteerd

3. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Gaaf. Na 2 dochters.
    Weten ze het al? Wat vinden ze ervan dat ze een broetje gaan krijgen?

4. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Ynte, wat leuk een jongen! En veel plezier vanavond, :D

5. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4485 Ynte, 5 okt 2012
    Laatst bewerkt: 5 okt 2012
    28 februari
    Charly81 - 30 jaar - 1e kindje - GB: Meisje - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: BV

1 maart
    Veritas87 - 25 jaar - 1e Kindje - GB: Jongen - Bevalling: Ziekenhuis- Voeding: ?
    Mbeekje - 23 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis- Voeding: Borstvoeding

2 maart
    Regenboogje82 - 30 jaar - 2e Kindje - GB: Nee- Bevalling: Ziekenhuis- Voeding: Borstvoeding

4 maart
    Misja - 25 jaar - 2e Kindje - GB: ? - Bevalling: Thuis- Voeding: Borstvoeding
    Nathalie2012

6 maart
    Biancaa1982- 30 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis of thuis?- Voeding: Borstvoeding

7 maart
    Steph80 - 32 jaar - 1e Kindje - GB:Meisje - Bevalling: Thuis- Voeding: Borstvoeding
    JeetjeB - 36 jaar - 1e Kindje - GB: Ja - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding

9 maart
    Gespannen - 29 jaar - 4e Kindje - GB: ? - Bevalling: Thuis- Voeding: Borstvoeding
    Inger - 33 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding

10 maart
    Smile82 - 29 jaar - 2e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Flesvoeding/Borstvoeding
    Jolie13 - 32 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding
    Bibi123 - 25 jaar - 1e kindje - Bevalling: Thuis/geboortehuis - Voeding: Borstvoeding

11 maart
    Jojogirl88 - 23 jaar - 2e Kindje - GB: Meisje - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding
    MamavanF - 33 jaar - 2e Kindje - GB: ? - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding

12 maart
    Lym - 42 jaar - 1e Kindje - GB: Ja - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding
    Ploetertje - ? jaar - 4e kindje - Meisje - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding

14 maart
    Ukkie11 - 27 jaar - 1e Kindje - GB: Meisje- Bevalling: Kraamhotel- Voeding: Borstvoeding
    Stephanie20 - 25 jaar - 2de Kindje - GB: Neen - Bevalling: ziekenhuis - voeding: Borstvoeding

15 maart
    frouk85 - 26 jaar - 1e Kindje - GB: jongen - Bevalling: Kraamhotel - Voeding: borstvoeding
    joyb - 28 jaar - 1e kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding/Flesvoeding

17 maart
    Bamjolan - 29 jaar - 4e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding
    Esther - 29 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: ?
    Liefschaapje- 25 jaar - 1e Kindje - GB: geheim - Bevalling: Thuis - Voeding: Flesvoeding
    zasaa - 27 jaar - 1e kindje - GB: ja - Bevalling: kraamhotel - Voeding: ?

19 maart
    Booky - 28 jaar - 3e Kindje - GB: nee - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding
    Brenjomi - 28 jaar - 3e kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis Voeding: BV/FV

20 maart
    Angelina2- 35 jaar- 7e kindje-GB: ?- Bevalling: Thuis - voeding: Borstvoeding

21 maart
    LilaLief - 32 jaar - 3e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding
    Chikai- 30 jaar - 2e Kindje - GB: ? - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding
    MWB - 39 jaar - 1e kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: BV/FLes geen voorkeur

22 maart
    3kats - 33 jaar - 2e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding

23 maart
    Hanneke88 - 24 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding
    Ynte - 34 jaar - 3e Kindje - GB:Jongen - Bevalling : Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding

24 maart
    Sammie88 - 24 jaar - 2e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding/Flesvoeding
    Kahlen - 28 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding/Flesvoeding

25 maart
    Leeuwtje83 - 29 jaar - 2e Kindje - GB: Ja - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding
    Gebakje - 29 jaar - 2e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Flesvoeding

26 maart
    Sarahtj3 - 26 jaar - 2e Kindje - GB: Ja - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Borstvoeding

27 maart
    KateBlack - 2 jaar - 1e Kindje - GB: ? - Bevalling: Ziekenhuis - Voeding: Flesvoeding
    Danssie - 26 jaar - 1e Kindje - GB: ja - Bevalling: Thuis - Voeding: Borstvoeding

GB: geslachtsbepaling

Totaal 38 zwangere meiden!

Jongens: 2
    Meisjes: 5
    Geheim:1
    Verrassing:3

Afspraken gyn/vk:

-Sarahtj3: 6 oktober, geslachtsbepaling
    -MamavanF: 8 oktober, controle verloskundige
    - Charly81: 8 oktober, cv
    - Smile82: 9 oktober
    -Smile82: 9 oktober, geslachtsbepaling
    -Gespannen: 12 oktober, controle vk
    -Charly81: 12 oktober, 20wkn
    -Sammie88: 15 oktober, geslachtsecho
    -Mbeekje: 15 oktober, 20weken echo
    -Regenboogje82: 15 oktober, 20 weken echo type 1
    -Joyb: 15 oktober, VK
    -Leeuwtje83: 17 oktober, VK
    -Misja: 18 oktober, 20 weken echo
    -Lym: 22 oktober, GUO
    -Jolie13: 22 oktober, 20wk echo
    -Joyb: 23 oktober, 20wk echo
    -Johogirl: 23 oktober, 20wk echo
    - Bibi123: 23 oktober, 20wk echo
    -gespannen: 24 oktober, 17:20u, 20 weken echo
    -] Misja : 25 oktober
    - Bibi123: 25 oktober, vk
    -ukkie11: 26 oktober, 20wkn echo
    -Bamjolan: 29 oktober, 20 wkn echo
    -Liefschaapje: 29 oktober, 20 weken echo
    -Angelina2: 29 oktober, 14.00 uur, 20 weken echo
    -frouk85: 29 oktober, 16:00u, 20 weken echo
    - MWB 29 oktober, 16:00u, 20 weken echo
    - Zasaa 29 oktober, 14u30, vk
    - Zasaa 1 november, 20 wkn echo
    -frouk85: 1 november, 20 wkn
    -JeetjeB: 3 november, 20wk echo
    -LiLaLief: 5 november GUO
    -Danssie: 7 november, 9.45 uur, 20 weken echo
    -Kahlen: 8 november, 20 weken echo
    -Ynte: 19 november 14u, prenatale diagnostische echo (hart)
    - Ynte: 14 december 9u30, controle gyn + suikertest

6. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze weten het nog niet want ze zijn op school nu, maar ze gaan heel blij zijn want ze willen allebei graag een broertje
    maar ik denk dat als zij het weten, heel de familie het dan binnen de kortste keren weet

7. Ynte

Ynte Bekend lid

25 jun 2012
    638
    0
    0
    NULL
    NULL
    thx girls voor de felicitaties, ik zit echt wel op een blauwe wolk nu

zo, ik heb ver teruggekeken om de lijst te updaten, ik hoop dat ie een beetje klopt, er is veel werk ingekropen (toch een uur) dus gelieve vanaf nu vanaf hier up te daten en geen oude lijst meer te voorschijn te toveren
    als ik nog iets ben vergeten, gelieve het dan te zeggen dan verbeter ik het voordat de lijst weer opnieuw wordt aangepast :)

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Gefeliciteerd Ynte!!!!! Wat leuk!!
    Ik ga over een half uurtje weg, lopend, zo'n uurtje lopen hahaha

Tot later dames!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bamjolan, veel plezier! Laat je t hier weten?

Ynte, leuk een broertje voor de meiden!

Wij weten het over 1,5 wk :)

10. Charly1981

Charly1981 Actief lid

29 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, Ynte en bedankt!

11. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Wat gaaf Ynte, heerlijk zo'n blauwe wolk :D
    Bamjolan, spannend joh, ben heel benieuwd!
    Sammie, nog ff volhouden, heb je nog geduld?
    Wij mogen nog drie weken wachten en mijn geduld wordt enorm op de proef gesteld omdat echt iedereen zéker denkt te weten dat het een meisje is.
    Gisteren heb ik een grote doos gratis babykleertjes opgehaald ergens, allemaal voor een meisje en nu hangt de eerste helft te drogen op een overvol droogrek in de huiskamer.
    Allemaal van die lieve roze, paarse en lila kleertjes, begin stiekem toch echt te hopen op een meisje, erg he :D
    Mijn zoontje loopt tegen iedereen te verkondigen dat mama een meisje in haar buik heeft, benieuwd of hij gelijk heeft :)

12. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    @Ynte, thanks, moet nu wel goedkomen denk ik.
    Ik word nieuwesgierig van julllie........ we weten het dinsdag!!
    Bij septmama's 2011 waren er ook meer meisjes dan jongens, ben benieuwd wat het deze keer gaat worden aan meisjes en jongens.

@ namen, wie van jullie weet al een naam?
    wij hebben tot nu toe alleen een meisjesnaam en moet nog hard verzinnen voor de jongensnaam, ik vind het nu nog moeilijker

@ eerste pakje, geslaagd en helemaal blij bij de h&m lijkt erg op die van me zoontje. Het is een unisex pakje. Zal snel ff een keer een foto maken.
    En zijn jullie al geslaagd?

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    MamavanF, slaap de laatste tijd wel slechtet van de zenuwen. Hier denkt de helft jongen andere helft een meisje...nog even geduld ;)

Smile, wij hebben voor zowel een jongen als een meisje al namen :)

14. Smile82

Smile82 Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.023
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ben jaloers..... haha gelukkig hebben we nog even.

15. Angelina2

Angelina2 Actief lid

14 jul 2012
    265
    0
    0
    Drenthe
    Dames hoi, sorry lang niet geweest! Alles is goed hier. We weten ook al wat het wordt, een dochter JEEJ! :D, maar we weten het al een paar weken.

Een meisjesnaam hadden we al vanaf het begin af aan, dus. We zoeken alleen nog een tweede naam, dat is best lastig!

16. Chikai

Chikai Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.265
    0
    0
    juf!
    Noord-Brabant
    He Meiden, wat kletsen jullie veeeeeeel! :) Dat is bijna niet bij te houden. Ik lees wel mee, maar reageren ben ik vaak te druk of te moe voor. Misselijkheid is gelukkig over, vermoeidheid nog niet.

Wij hebben pas eind oktober de 20 weken echo, dus geslacht blijft nog even spannend. Namen hebben we ook nog helemaal niet en ook het kamertje staat nog vol. Vanavond gaan we beginnen met het opruimen van de zolder, zodat daarna het kamertje ook leeg geruimd / verplaatst kan worden.

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    It's a girl! Hahahaha!

18. Jolie13

Jolie13 Bekend lid

10 jul 2012
    966
    0
    0
    NULL
    Leuk!!!! Wat een meiden allemaal!
    Hier is iedereen er van overtuigd dat t een jongetje is en we hebben het zelf ook steeds over "hem" en "hij" haha Maar een meisje zou ik stiekem ook wel érg leuk vinden..

Voor allebei hebben we al namen :) jongensnaam was wel t lastigst vond ik. Maar uiteindelijk waren we het eens over namen die we een paar jaar geleden ook al mooi vonden.

Eerste pakje heb ik nog niet, eerst 22 oktober afwachten voor de kleur ;) Duurt nog laaaaaaaaaaang!

19. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland
    Ha, je dacht een zoon toch?
    Leuk hoor, een meid. Wel jammer voor je zoon, enigste jongen in huis.

Mijn voorgevoel (stiekume hoop) is ook een jongen, hopelijk klopt mijn voorgevoel wel :).

Ik moet wel lachen om de nieuwschierigheid van iedereen. Ik merk dat het me wel leuk lijkt, maar niet echt een drang om het te weten. Mochten ze het met de 20 wrken echo niet zien, zou ik me denk ik niet druk maken. Nou hebben we voor later nog wel een 3D in de plannig, dan mogen de kids mee.

Ik heb op dit moment, als ik maar een klein beetje ingezakt zit ontzettend last van mijn ribben rechts, echt alsof er edn kind tegenaan zit die ik naar beneden wil duwen. En nee, zo hoog zit mijn baarmoeder nog niet, dus dat kan het niet zijn, maar zo voelt het wel. Ik zit dus veel met holle rug en dat voelt ook niet ok.
    Herkenning?

Qua namen, jongensnaam staat nog vanaf kind nr. 1. Meisjes naam gaan we pas over nadenken als het een meid blijkt te zijn.

20. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    wat een meiden allmaal!
    Ynte een zoon!
    leuk leuk! wij moeten helaas nog 5 weekjes wachten pffff!!!!!
    geniet ervan meiden en jullie kunnen al lekker gaan shoppen!
    xxx

Deel Deze Pagina